KONIEC?

Mam ochotę wynieść się z tego portalu na stałe i wykasować wszystko co mogę.

 

Dobry pomysł, nie?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • MKP dwa lata temu
    O kurde
    A cóż cię tak rozsierdziło?
  • Bettina dwa lata temu
    Mnie nawet nie ma na tym portalu, więc rozumiem, że to duże obciążenie być.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Nie pękaj, wielu cię tu docenia, masz trochę komentarzy. Trzeba robić swoje i tyle. Chyba, że Ci się nie chce.
    Pozdr
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Moze to tylko przejściowy dołek, taki miesięczny...
  • Bettina dwa lata temu
    Ja kiedyś po trzech miesiącach blogowania byłam w pierwszej 10 na 30.000 blogów. To zależy co sprawdzasz:)
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Nic nie sprawdzam. A co trzeba?
  • Bettina dwa lata temu
    Czasem myślę, że tak.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Jesteś w ciekawym momencie rozwoju literackiego na portalu dla pisarzy. Napisz artykuł o tym dlaczego czujesz się, tak jak się czujesz. Co Cię denerwuje, co sprawia że czujesz się rozbity, co Cię frustruje, a co demotywuje. Opisz typy osobowości toksycznych, które są na tym portalu. Co w nich tworzy u Ciebie poczucie winy, wstydu lub poniżenia. Jeżeli nie ma takich osób, opisz jakie osobowości tworzyłyby ten świat lepszym. Czyli fajnie było gdyby na portalu anonimowo pisałby...np. noblista/tka, premier, prezydent, arcymistrz szachowy, złodziej, oszust, pro...tka, morderca...
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Każdy ma czasem taką ochotę, żeby stąd (czy skądś indziej) odejść. A później - czasem tak się zdarza - wrócić. Więc może zabawki zostaw w piaskownicy? Może się jeszcze przydadzą?
    Portal tym różni się od książki, że możesz pogadać z czytelnikiem. Książka, jak już pojawi się w czyimś domu, to raczej bez Ciebie. Wtedy czytelnik nic Ci nie powie.
    Jeśli taka rozmowa przedstawia dla Ciebie wartość, nie kasuj.
    Jeśli nie ma wartości - kasuj.
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Tego najbardziej żal. Rozmowy z czytelnikami.

    Mimo wszystko (obu płci) komentatorom i komentatorkom wiele zawdzięczam.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Myślę, że to są dwa pytania. 1. Czy przestać publikować? 2. Czy usunąć własne archiwom? Opowiem na nie oddzielnie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    1. Samemu musisz podjąć decyzję. Ja miałem parę razy doła, ale zostałem. Nie będę tutaj wiecznie, ale jeszcze nie czas na odejście.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    2. Nie kasuj! Porównałem kiedyś usuwanie twórczości do usuwania ciąży. To nie była tylko gra słów. chodziło mi o pozbywania się własnego potomstwa i dziedzictwa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania