Wycofane

Wycofane.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • SwanSong dwa lata temu
    Żeby nie było, że nie pomagam, to dokonam analizy co bardziej opiniotwórczych aspektów tej sagi.

    Karen po powrocie z łazienki natychmiast założył bieliznę wybraną przez Milagros
    >>> I bum! Na wstępie zgodnie z najlepszymi zwyczajami, dostajemy zdanie otwierające o mocy głowicy jądrowej. Karen założył, więc tak jak podejrzewali czytelnicy - Karen to facet.
    Po tych słowach dziewczyna wręczyła siostrze strój, a ta go wciągnęła, gdy Karen robiła sobie makijaż to rozległ się dzwonek do drzwi.
    >>> Karen wciąga strój nosem, jednocześnie robiąc sobie makijaż. To dopiero sztuka! Potem pewnie zjada czółenka, podrzucając naleśniki.
    Karen usiadła na brzegu łóżka, a Milagros zabrała się do pracy, gdy wszystko było gotowe. Kobiety pośpiesznie opuściły sypialnię pani Gryciano jako pierwsza zeszła po schodach.
    >>> Rozległ się dzwonek u drzwi, a siostry o stalowej sile woli bawiły się w układanie włosów. Brawura aż bije po oczach! Nic, że Paul stoi pod drzwiami jak ostatni baran. Najważniejsze to zrobić fryzurkę, kurna jego mać!
    - A teraz panowie zapraszam do gabinetu.
    Karen jako pierwsza weszła,
    >>> Następne potwierdzenie, że Karen to facet.
    Potem przyłożyła do ust Paul zauważył że Karen chce zapalić, ale zapalniczka nie chce zapalić.
    >>> Dlaczego Karen przykłada do ust Paul papierosa? A potem już zapa, zapa, zapa.
    - A co do terminu to moi ludzie mogą go przywieść nawet dziś do twojego domu.
    - Zwariowałeś tylko nie do domu jeszcze jakiś sąsiad,by zobaczył.
    - Masz rację to niezbyt mądre.
    >>> Dialog godny rodziny Soprano. Szkoda, że nie wiem, co kto mówi, bo dialogi tu są oszczędne w słowie i w myśli.
    - Ty te możesz mieć żonę.
    >>> I cyk, sprzedane jako najlepsze hasło reklamowe 2022 roku. Agencje matrymonialne już się biją.
    - Paul gdybym cię nie znała tak dobrze jak znam to bym w to uwierzyła!
    >>> Dobrze, że go zna tak dobrze, jak zna, bo inaczej by go nie znała tak dobrze, jak zna, więc w ogóle by go chyba nie poznała... czy jakoś tak.
    - Ale ja się zmieniłem.
    - Tak jasne.
    - Naprawę.
    >>> Naprawę zgosiłem. Hydraulik przyjdzie o 14.00.
    - To jest zbyt niebezpieczne tamci faceci będą na pewno mieli broń, a jak jeden z nich ciebie zastrzeli!?
    >>> Otóź to! A co jak nawet kilku facetów zastrzeli Milagros?
  • Margerita dwa lata temu
    Karen to kobieta
  • Margerita dwa lata temu
    Ustnik od lufki przyłożyła do ust
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Zgubiłeś przecinek po "Na wstępie...". Doradca...
  • SwanSong dwa lata temu
    ZielonoMi
    A ty masz zły cudzysłów, więc nie pyskuj.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SwanSong Nie ja, telefon. Pustaku. Ps. Czemu masz taki babski nick? Chamsko babski.. Wiersz już się pisze, parz melisę!
  • kigja dwa lata temu
    Swang bywa szorstki, ale również pomocny.
    A rozdział ciekawy.
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki
  • Anonim dwa lata temu
    Mnie się najbardziej podoba:
    "zajęła miejsce na kanapie z torebki" :)

    Podoba mi sie.

    Pozdrość.
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki ja wiem że brakuje przecinków
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Skoro wiesz, to czemu ich nie wstawiasz?
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong bo mam z nimi problem
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong bo mam problem z czasownikami
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Jasne, zdania Mar są komiczne, ale to lek na zbolałą duszę:D Zwłaszcza w łikend wolny od pracy :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Mar, jest trochę lepiej niż wcześniej i Milagros poprawnie zapisałaś... jeszcze te przecinki mogłabyś wstawiać... chociaż na chybił - trafił.
    Ale za Milagros postawię Ci 5
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki bo ta część nie była przepuszczana przez ikorektor
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Margerita, mnie się podoba, fajnie piszesz.
  • Margerita dwa lata temu
    Dziękuję i się cieszę że ci się podoba
  • Akwadar dwa lata temu
    Nieźle, Mar. Jakbyś trochę podgoniła fabułę, bo ciekaw jestem bardzo, co dalej ;) Cztery daję.
  • Margerita dwa lata temu
    Dziękuję bardzo
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Mar, ja mam wrażenie, że Ty coraz szybciej chcesz wrzucić. Błędów co niemiara. Wyskoj mi to ma L, poprawię Ci, bo żal paczeć.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Wyślij*
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi dobra
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Trochę przypomniały mi się telenowele latynoamerykańskie, trochę filmy animowane Disneya o księżniczkach, a trochę filmy sensacyjne i gry akcji w klimatach tych z serii GTA. Ciekawe połączenie motywów.

    5, pozdrawiam ?
  • Margerita dwa lata temu
    Dziękuję bardzo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania