wycofane

wycofane

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Witaj!
  • Margerita dwa lata temu
    Witam
  • SwanSong dwa lata temu
    To było w korekcie? Sorry, nie wierzę.
    Dziewczyna cofnęła się do tyłu dłoń mocniej ścisnęła na uchwycie walizki i schowała za plecami.
    ==== jak cofniesz się do przodu, to dostaniesz Nobla. Wiadomo, że do tyłu. Dłoń mocniej ścisnęła? Zacisnęła. Co schowała za plecami?

    - Co tam masz? - zapytała Karen.

    - Gdzie? - zapytała Milagros.
    ==== nie powtarza się takich rzeczy. Zamiast zapytała, użyj synonimu.

    Serce wali jej jak młotem Karen nie przestawała walić pięściami w drzwi.
    ==== wali czy waliło? W którym czasie piszesz? Gdzie kropka, przecież masz tu dwa zdania.

    - Nie! - odkrzyknęła Milagros.

    - Natychmiast otwieraj! - krzyczała Karen.

    - Odejdź! - odkrzyknęła Milagros.
    ======== krzyczała, odkrzyknęła, krzyczała, odkrzyknęła, a czytelnik się już zanudził i sobie poszedł.

    otworzyła okno z prześcieradła
    ======= oryginalne okno z prześcieradło! W ofercie proponujemy również okna z poszewek i z majtek.

    ale została złapana. Paul, który wyszedł przed dom na papierosa.
    ======= to jest tak źle napisane, że omg :-D przeczytaj sobie sama na głos i zobacz, czy rozumiesz.

    Paul zauważył, że dziewczyna trzymała brązową walizkę.
    ====== A ta walizka skąd się nagle pojawia? I jak dziewczyna się spuściła po linie z walizką? Uwaga, dzieci! Nie róbcie tego w domu!

    Milagros wreszcie udaje się Paulowi wyrwać podbiegła do biurka pana Gryciano położyła walizkę.
    =========== pomieszanie czasów, brak kropek, spójników. Niechlujstwo.

    Chwyciła spinacz, który włożyła do zamka i nim kręciła, aż usłyszała zgrzytnięcie.
    ======= przypuszczam, że tego nie wiesz, ale to tak nie działa.

    Więcej błędów, które są praktycznie w każdym zdaniu, nie mam ochoty wypisywać. Nie wiem, kto ci robił tę korektę, ale chyba naprawdę pan Mietek z warzywniaka. W każdym razie nic nie pomógł.
  • Margerita dwa lata temu
    Jeszcze nie
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Jeszcze nie, co?
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong tekst czeka na lolu w oryginalnej wiadomości na korektę
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    To po co wrzucasz bez korekty? Jak traktujesz czytelnika? Ma się przebijać przez tonę błędów, bo tobie się nie chce czekać na poprawki?
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong bo miałam taką ochotę a później podmienie
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Tylko się kompromitujesz.
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong aha
  • słone paluszki dwa lata temu
    SwanSong Jeśli masz wyczulone oko na niedoskonałości, to może zerkniesz na mój tekst, bo ciągle nie wiem, dlaczego jest taki zły...
  • Margerita dwa lata temu
    Lepiej się cieszcie że jeszcze tu publikuję bo mogę jak Can i Ritha ten portal olać
  • SwanSong dwa lata temu
    Ja się nie cieszę.
  • SwanSong dwa lata temu
    Głupszego tekstu nie mogłaś walnąć.
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong co ty nie powiesz
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Lepiej błędy popraw, a nie się mądrzysz.
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong ja idę pisać piątą część papatki
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    Już się boję.
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong i bardzo dobrze
  • etoja dwa lata temu
    Ritha - ładna, ale zła, tu nie miała władzy absolutnej, "tam", ma
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SwanSong Wróć na swoją planetę, dobrze? Tu ludzie mają inne priorytety.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Margerita ???
  • Margerita dwa lata temu
    Witaj słone paluszki
  • słone paluszki dwa lata temu
    Hellou
  • słone paluszki dwa lata temu
    Szkoda, że Can odszedł był. Nie dziwię się, ale szkoda. Zrobił dużo dobrej roboty...
  • Margerita dwa lata temu
    No też żałuję
  • etoja dwa lata temu
    Mnie tam nie żal, że kto chce, to idzie
  • słone paluszki dwa lata temu
    Uważam, że Can wniósł w opowijskie życie dużo dobrego.
    Twoje zdanie, twoja sprawa.
  • etoja dwa lata temu
    słone paluszki, Wnosił, póki się nie postanowił wynieść a tam mu najlepiej gdzie jest, zda się, już nie wnosi, jako wyniesiony, teraz co najwyżej na tutejsze ołtarze miejsca, które zwie masturbacją posikaną. Zawsze przeca możesz zaistnieć na t3ksturze i Cana mieć, w zasięgu.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Rany, napisałam tylko, że Can był fajnym ludziem, stworzył Trening Wyobraźni, motywował ludków do lepszego pisania. Nie obrażał nikogo, póki sam nie został obrażony. Dobrze wspominam Cana, ale to nie powód, by być bliżej.

    Nie chciałbyś, źeby ktoś cię dobrze wspominał?
    Wolisz siać wiatr i zbierać burze?
    Ok.
  • etoja dwa lata temu
    słone paluszki, Stworzył i ma na t3, tam lepiej się ma ten trening. Kobity lubią wspominać chłopów - no zależy od preferencji, by chciał, to by tu też był, nie chce tu być, se poszedł, go nie ma, jest szczęśliwy. Siej mak, zbieraj opium, dobrze wspominaj stany.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Jakby zobaczył, co wyprawiasz, to drugi raz by odszedł.

    Jakiś się konfliktowy zrobiłeś. Albo zawsze taki byłeś, tylko ja tego nie widziałam.
    Bez odbioru.
  • etoja dwa lata temu
    słone paluszki, Nie narzekaj, zawsze mogę być gorszy. Zrobiłem, tak, coraz bardziej cyniczny, aspołeczny, socjopatyczny, świat mi obrzydł. może nie cały jeszcze, ale tego, w którym żyję nie dzierżę, nigdy się stąd nie wyrwę, więc w zasadzie obrzydł jakby cały, bo to jedyny mój.
  • etoja dwa lata temu
    słone paluszki, Czym się ciepławo, idę sobie, potarzać się w gnojowniku.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    "a nie się mądrzysz." - przecudnej urody konstrukcja...
  • SwanSong dwa lata temu
    Ta
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong gotowe
  • ZielonoMi dwa lata temu
    SS (swoją drogą - dziwny, sugestywny skrót :D) ma tu rację, nie mogłaś poczekać na poprawki? Aby szybciej, choć dzieło to nie jest (przykro mi, taka jest moja opinia).. Oj, Mar, czasem ręcy łopadajo i tylko pasa na Ciebie... :( P.s. "Mężczyzna wrócił do gabinetu ciągnąc za sobą dziewczynę". Wstaw przecinek po "gabinetu", bo gdzieś umknął.
  • Margerita dwa lata temu
    No mogłam sorry już wstawiłam
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Najbardziej podoba mi się ucieczka przez okno na prześcieradle z walizką w ręku. Tekst lekko kryminalny bez większego dramatu i to jest to, fajne.?
  • Margerita dwa lata temu
    To się cieszę
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ciekawy rozdział, podoba mi się. 5, pozdrawiam ?
  • Margerita dwa lata temu
    To się cieszę
  • MargotkaTrufel dwa lata temu
    Karen i Milagross to strasznie silne dziewuchy. Milagross wbiegła do pokoju i zabarykadowała drzwi komodą nim Karen ja dogoniła. Za to Karen porywa się na wyważenie drzwi. I komody. Chyba, że o niej zapomniała.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania