wycofane

wycofane

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • MartynaM dwa lata temu
    Co za matołek z tego Gryciano, Milagros chce mu dogodzić, jak ksiądz Kaśce, a ten nawet nie sprawdza czemu nie wróciła do auta....

    Przerażające!
  • Margerita dwa lata temu
    No widzisz
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, no widzę i jestem wstrząśnieta...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Margerita Twoje odpowiedzi, Marg... Po prostu jesteś the best. Potrafisz zaorać w dwóch prostych słowach. Pozdrawiam!
  • Margerita dwa lata temu
    błękitnypłomień dzięki
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie sprawdziłaś po mnie, a prosiłam. Są jeszczne niedociągnięcia, które przeoczyłam. Po pracy człowiek ślepnie, a Mar, leń, nawet nie zajrzy, czy dobrze. Ech... :( A tak poza tym to długo chłop tego synka pakował, skoro porwali mu laskę, zawieźli gdzieś tam i zdążyła ją jeszcze Karen odwiedzić. A może mieli teleport? Xd. Mar, myśl czasem, co piszesz, nie tak na hurra. Nie poprawiałam, bo chcę, żebyś się w końcu przyłożyła i starała poprawić.
  • Margerita dwa lata temu
    Ale ja poprawiłam po tobie wczoraj ale ja myślę pisząc i wcale nie piszę na hurra bo pisze na laptopie teraz 8 część piszę
  • SwanSong dwa lata temu
    Margerita
    A ja pisze na hurra, ale czasem mi się w niej bateria kończy. Mówisz, że lepiej na laptopie? Muszę spróbować...
    Masz niesamowite dialogi. Nie wiem, czy to mówią straszni mafiozi, czy kury domowe z amerykańskich przedmieść.
    Błędów jeszcze wiele. Nie sądzę, byś poprawiła coś po ZielonoMi. Najwyżej zepsułaś.
  • Margerita dwa lata temu
    SwanSong to sobie nie wierz
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Margerita Zajebisty komentarz, Mar, jesteś najlepsza! :D
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi :) dzięki
  • Margerita dwa lata temu
    Bo Karen już tam była
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Margerita Nie rozumiesz; więc wyjaśnię dużymi literami. [b]Chodzi mi o to, że tyle samo czasu chłop grzebał się przy samochodzie, ile trwało porwanie i reszta akcji z Milagros.[/b] Więc albo porwanie ekspres, albo Tony się przywiesił. ???
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie działa BBCode, żenada.?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania