...

...

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • zsrrknight dwa lata temu
    meh. Jeśli miało być zabawne, to nie trafia do mnie ten humor
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Jestem śmiertelnie poważny. Skąd zarzut o żartobliwym charakterze utworu?
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Jeżeli jest na poważnie to bez samurajów. Zdecydowanie opalanie weglem drewnem butami jest mniej narażone na braki dostaw
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Nie. Samurajowie zostają. Ludność musi wiedzieć, jak się bronić przez bandytami.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Jak to na wojence ładnie, kiedy ułan z konia spadnie ?
    Bolszewicy to ruscy, jak się domyślam... Ale to Ukraińcy mają pretensje terytorialne, ich bym się prędzej spodziewał. Całości nie przeczytałem, bo mi nikt karabinu i tak nie da... ?
    Pozdrawiam ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Ruscy to obraźliwe. Bolszewicy to wyznawcy sierpa i młota. Mogą to nawet być i Chińczycy. Ale Ci to by nas czapkami przykryli.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    A właśnie. Trzeba wybudować obozy koncentracyjne dla piątej kolumny. Ale nie mylić z obozami śmierci. Takie obozy, co Amerykanie zbudowali Japończykom po Pearl Harbor.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    To znaczy lepsze warunki, po przeczytaniu artykułu:
    https://wielkahistoria.pl/amerykanskie-obozy-dla-internowanych-japonczykow-warunki-w-jakich-trzymano-ludzi-byly-skandaliczne/
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, a, taka wojna... To ja jestem również bolszewikiem, nic mi nie będzie. Bronić się przed napadem to szczyt głupoty by był. Polska pod zaborami miała się świetnie, każdy rząd będzie lepszy od obecnego.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Nie pisz tego, bo będziesz pierwszym kandydatem do uwięzienia. Polecam "Imperium Słońca".
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, lepiej żałować, że się powiedziało, niż nie powiedziało ?
    Imperium Słońca na pewno ciekawe, ale po "5 lat KaCetu" chyba mi wystarczy obozów...
    Osobiście bym nie przeżył, zresztą śmierci się nie lękam. Co innego tortury.
  • Noico1 dwa lata temu
    Okopy, rozśmieszyłeś mnie do łez. W Sztabie Generalnym nie dostałbyś raczej posady nawet konserwatora powierzchni płaskich i zakrzywionych.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Możliwe, bo w sztabie jest obca agentura?
  • Grain dwa lata temu
    Lem o internecie – rzekoma wypowiedź Stanisława Lema brzmiąca: Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Zgadzam się z tym cytatem.
    PS. Ciekawe czy Lem jest już w niebie i czy tam też są idioci.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Kurczę, wydaje mi się, że w jakimś wywiadzie to powiedział, ale inni szukali i nic... Jednak, to takie Lemowe, powinien był to powiedzieć.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Abbie Faria, wydaje mi się, że w niebie nikt nie ma swoich idjotycznych opinji, żadnych opinji w ogóle. Głupiec który milczy jest mądry. Żeby być głupkiem trzeba się wypowiadać. Wszyscy jesteśmy idjotami gadając tyle ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pobóg Welebor Racja, tego nie można nigdzie znaleźć, ale tutaj w wywiadzie z Braunem przyznaje się pośrednio do takiego poglądu:

    https://www.youtube.com/watch?v=37K-P77tZXo

    od 10:35
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Nie, dziękuję, nie będę mięsem armatnim, będę sobie wódkę pił.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    A jak skończy się wódka?
  • Bettina dwa lata temu
    Co w sytuacji, gdy współwłaściciel nie żyje?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Jeżeli umarł śmiercią naturalną, to wtedy broń przekazywana drugiemu współwłaścicielowi, bez czekania na zakończenie sprawy spadkowej. Jeżeli jednak zginął z winy drugiego współwłaściciela, to wtedy dom/ mieszkanie pozostanie bez broni.
  • Bettina dwa lata temu
    Nie ma innych wyjść? Mieszkanie do rozdziału to znów bolszewizm.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    A może jak wejdzie do mieszkania/ domu pijany zołdat, to małżeństwo powie:
    "Przepraszamy panie żołnierzu, proszę poczekać, bo musimy ustalić kto ma prawo do karabinu. Niech Pan spokojnie usiądzie i napije się kawy"
  • Bettina dwa lata temu
    Przykro mi ja nie wiem jak działa prawo współwłasności w Rosji, ale chyba kiepsko, stąd problemy w odbudowanej Warszawie.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Ja też nie wiem jak tam działa prawo. Wiem, że w pomimo olbrzymich powierzchni Rosjanie- zwykli mieli prawo do maleńkiego ogródka i tam uprawiali "kartoszki". To najbogatszy naród biedaków na świecie.

    A jeżeli chodzi o Polskę, to prawo własności pewnie nie różni się zbytnio od kraju DACH, w którym przebywasz.
  • Bettina dwa lata temu
    W kraju DACH nieruchomości są drogie.
  • Bettina dwa lata temu
    Ale ruchomości już niekoniecznie.
  • Bettina dwa lata temu
    Idę, bo czuję, że chcesz mnie rozstrzelać.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Nie:) Nie strzelam do kobiet:)
  • Bettina dwa lata temu
    To była moja ulubiona część jak byłam drużynową, męskiej drużyny. Sami mnie wybrali. Strzelanie z karabinku. Ale faktycznie, miałam 14 lat.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania