text usunięty

?

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Atriskel dwa lata temu
    "Rodzić dzieci z ducha" miłości
    "za mąż" "prawąż" rymy, które mówią same za siebie
    Wiele tu kontrowersji.. np - by się nie żenić - znaczy tu, by czystym być i by żyć bez grzechu- nie w sensie rzeczywistym, by się nie żenić - choć i inni mogą się czepiać tego, lecz jest to napisane świadomie kontrastem, by ludziom dać do myślenia, by przewrócić ich świat, by poprzez sprzeciw zawarty w słowach- wewnętrzną potrzebę związania się węzłem małżeńskim spowodował to, by ludzie zaczęli szukać dobra w sobie.
    P.S. Czytałeś inbox ?
    Z Panem Bogiem ;-))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Nie doszło nic... Na welebor@o2.pl ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Już mam, trafiło do spamu
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Weleborze, świetny wiersz. Zgadzam się z tym, o czym mówisz w wierszu.^^ Pozdrawiam :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    To bardzo się cieszę. Pokolenie 500+ nadchodzi...
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Pobóg Welebor Pokolenie 500+ nadchodzi...jak ciarki na plecach. :(
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Jak przewidzieć, czy dzieci będą się tak prowadzić, żeby trafić do nieba?? Wpływ na nie rodziców jest mocno ograniczony. Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Oczywiście, ale właśnie o tym piszę. Nie da się przewidzieć, a starania, oczywiście, mogą przynieść odwrotny skutek. Jednak myślę, że czystość intencji poczęcia dziecka ma znaczenie. Poczęcie dziecka to swego rodzaju przemoc – zmuszamy Boga do stworzenia nowej duszy. Akt płciowy jako modlitwa, która, może nie zawsze, ale zwykle bywa wysłuchana, dlatego zbliżenie płciowe musi być niczym modlitwa.
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania