,,Przyjaciel-nikt więcej ani mniej."

Nie wiem czemu cię tak pragnęłam. Dlaczego chciałam byś był tylko mój? Dla mnie lśniłeś każdego dnia, a znałam cię nie od dziś. Wielbiłam w Tobie wszystko. Znałam twoje złe strony, ale je akceptowałam. Przyjaciel, który nie jest nikim więcej ani mniej. Teraz, gdy już jesteś mój, czar prysł. Nie widzę w tobie blasku z poprzednich miesięcy, jakby ktoś go ukradł. Dla mnie nic się nie zmieniło. Ale czego ja oczekiwałam? Wszystkie fajerwerki wypaliły się w oczekiwaniu na ciebie, motyle natomiast ginęły powoli-jeden po drugim, aż wszystkie w końcu zamieniły się w popiół.

,,Przyjaciel-nikt więcej ani mniej".

To samolubne mieć cię przy sobie, gdy każda inna kochałaby mocniej niżeli ja. Nie skrzywdzę cię, bo jesteś bliski memu sercu, jednak sama będę trwać czekając aż i w tobie ogień zgaśnie. Bo to nie była miłość, lecz samolubna chęć posiadania.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • comboometga 16.11.2015
    Nie wiem, czy tekst jest osobisty czy nie, ale ładnie i prawdziwie napisany. W oczy rzucił mi się tylko brak spacji przed i po myślnikach, poza tym nie znalazłam żadnych błędów. Ode mnie 5 : )
  • Rasia 17.11.2015
    Ostatnio często pojawiają się tutaj takie teksty Twojego autorstwa i tylko podejrzewam, że jakoś wiążą się z Twoim życiem. Nie należy czeka aż druga osoba się zniechęci, bo to zakłamanie. I jemu i bohaterce byłoby lepiej. Trzeba dać sobie szansę na lepszy związek. Pozdrawiam i zostawiam bez oceny.
  • Shina-san 17.11.2015
    Heh XD Nie do końca...Ja po prostu piszę to co akurat wymyślę. Osobiście sama uważam, że to jest puste, no ale takie mam pomysły :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania