()

-

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 29.07.2021
    Zerko↔Przeczytałem, chciałem podumać nad komciem, ale za drugim razem, już nie było.
    Nieznośna Zerka:)
    Pozdrawiam:)
  • 00.00 30.07.2021
    Dekaos Myśli są ulotne. ? A refleksje za głębokie. Czasami przepadają jak kamień w wodę.
    Miło, że zaglądasz, przynajmniej nie pisze tylko pustego konta. ?
  • kigja 30.07.2021
    Tyle razy pisałam, żebyś nie usuwała publikacji i co? Jak kamień w wodę.
    Nie skoczę, bo nie umiem pływać, poszłabym na dno, a wolę jeszcze utrzymać sie na powierzchni.
    Rozumiem, że czujesz rozżalenie z powodu braku natychmiastowego odzewu, ale czytelnik to ślimak, który w żólwim tempie milimetr po milimetrze mknie do twojej publikacji.

    DAJ SZANSĘ SWOIM CZYTELNIKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bo się do ciebie już nigdy nie odezwę. Zobaczysz.
  • 00.00 31.07.2021
    Kigja Bez prze-sadyzmu. Nie obrażaj się!
    Czasami wystarczy się przyjrzeć swojemu tworowi, a później uznać go za dno. ?
  • Szpilka 31.07.2021
    00.00

    Nawet tak nie myśl, czasem się nie udaje i co? I nic, następne będzie lepsze ?
  • 00.00 31.07.2021
    Szpilka Dzięki za optymizm. ?
    Oby następne było lepsze. ?
  • kigja 31.07.2021
    00.00
    Twoja subiektywna opinia może być myląca, więc pliiiiis pozwól czytelnikom ocenić obiektywnie.
    I żeby mi to było ostatni raz!
    ?
    Wogle to wczoraj był Międzynarodowy Dzień Przy-jaźni...
    :(
  • 00.00 31.07.2021
    kigja Spokojnie jak na wojnie. ? Wrzucę i zobaczę czy wytrzymam. A Ty się tam nie denerwój, to tylko moja pisanina.

    Nie wiedziałam, że jest obchodzony taki dzień.
    Ostatnio z mojego grona Przy-jaźń oderwały się dwie koleżanki.
    To co ja uznaje za przyjaźń, dla innych nie ma większego znaczenia i bądź tu człowiekiem.
  • 00.00 31.07.2021
    Nie denerwuj*
  • kigja 31.07.2021
    00.00

    Wczoraj czytałam, że jakaś amerykanka podpaliła dom swojej koleżanki, bo ta wywaliła ją z grona znajomych na pejsbóczku...?

    Jak się oderwały, to może były za słabo przyszyte, albo co... :]

    Nie denerwuje się, tylko jest mi przykro, że innym jest przykro, bo nie dostają w porę komentarza :(

    My, czytelnicy opowi, obiecujemy poprawę! :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania