Przyjrzeć się gwiazdom

Gdy stoki pęcznieją od posoki.

Walczących o to by wąską ścieżką wejść na górę i spojrzeć w oblicze gwiazd.

Wolę zajrzeć do studni, biegnącej kilkanaście metrów w dół, by z jej miłej toni, czarnej i połyskującej niczym bursztyn, usłyszeć szept mówiący mi więcej niż bym był w stanie zobaczyć na własne oczy. Bo niskie i niepozorne, jest w stanie odzwierciedlić to co wysokie i piękne.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • piliery 30.12.2020
    Kim czym?
  • piliery 30.12.2020
    I śladu nie ma po błędzie. Działasz jak Don Pedro. :)
  • Piecuszek 30.12.2020
    Witaj:)
    Ładnie opisane, ale...
    Albo przyjrzeć się gwiazdom, albo gwieździe.
    i /niepozorne/
    Z interpunkcyją też warto powalczyć, a nuż się w końcu odniesie zwycięstwo, byle nie pyrrusowe.
    Miluśkiego, hej:)
  • Vincent Vega 30.12.2020
    Dziękuję, poprawione :)
  • Dekaos Dondi 24.02.2021
    Vincent Vega↔Ty piszesz, bardzo ''zamyślone teksty"
    To jeno sugestia ma:
    ...metrów w dół, by z jej miłej toni, czarnej i połyskującej...
     
    '' ...Bo niskie i niepozorne, jest w stanie odzwierciedlić to, co wysokie i piękne''→otóż to!
    Pozdrawiam:)↔5
  • Vincent Vega 24.02.2021
    Dziękuję bardzo za wizytę. Prosiłbym o rozwinięcie "zamyślone teksty" bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Pozdrawiam serdecznie:)
  • Dekaos Dondi 24.02.2021
    Vincent Vega↔Zamyślone teksy↔Nie zawsze zgodne z zamysłem Autora, lew dające do myślenia.
    A to już Coś:)
  • Vincent Vega 24.02.2021
    Dziękuję, ta specyfika może wynikać z tego, że mym zdaniem "sztuka"(choć to za duże słowo, jeśli chodzi o moje teksty) powinna być lustrem, w którym każdy może się przejrzeć i zobaczyć co mu w duszy gra. Pięćdziesiąt procent tekst, drugie parędziesiąt w odbiorcy. Staram się to szlifować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania