()

()

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • pansowa 06.08.2021
    Strój błazna teoretycznie najlepiej chroni przed szaleństwem tego świata.
    Warunkiem jest, aby błazna udawać, a nie nim być.
    Dobry tekst.
    Przeszkadza mi zapis ciurkiem, ale skoro lubisz...
  • Dekaos Dondi 06.08.2021
    Zerko↔Mam skojarzenie↔"Jedna sroka w kierz..."
    Ważne, by nie być sroką, a jednocześnie nie wlecieć na siłę w skrajność... inności.
    Być sobą. Chyba, że życie ustawi inaczej. Różnie bywa.
    Wiersz można różnie rozumieć:))↔Pozdrawiam:)↔%
    P.S↔procent jest w klawiszu: 5 - cio gwiazdkowym:)
  • laura123 06.08.2021
    Jesteśmy podzieleni i to dosyć skutecznie i wątpię że odwracalnie, kiedy pogarda płynie jak wartka rzeka. Nie tylko tutaj, ale wszędzie... trzeba nauczyć się być klaunem, bo inaczej ciężko przetrwać.
    Dobry wiersz.
  • kigja 06.08.2021
    i znowu hipokryzja się kłania....

    (tak wogle, to robię screeny, żeby później je wykorzystać i mieć ubaw?)
  • laura123 06.08.2021
    kigja zgłaszam do Admina, że łazisz za mną i przyczepiasz się do moich komentarzy. Jeżeli masz inne zdanie, po prostu to napisz. Nie rozumiem, dlaczego nie odnosisz się do publikacji, tylko do moich komentarzy?
    Zresztą niewiele mnie obchodzi powód, jedynie razi takie zachowanie piernik - dzidzi, która jedynie piskiem i zwracaniem na siebie uwagi istnieje na portalach.
  • kigja 07.08.2021
    Ja też powinnam zgłosić twoje przezwiska skierowane do mnie :]
    i chyba to w końcu zrobię...

    Jeśli jestem piskliwą dzidzią piernik, to po co mnie papugujesz?
    Kserokopiarko za dychę xd
  • laura123 07.08.2021
    kigja w którym miejscu ciebie papuguję? Dowody proszę.
  • kigja 07.08.2021
    Do wody nie skaczę, bo nie umiem pływać ???
  • laura123 07.08.2021
    kigja jeżeli uważasz, że takiego głupka ktoś chciałby papugować, to się mylisz.
    Jesteś wredną małpą, która przyczepianiem się do mnie zdobyła tu zaszczytną funkcję portalowej idiotki. Owszem, będą ciebie wspierać, bo dla wszystkich ''pokrzywdzonych'' przeze mnie, to jest balsam dla duszy. Nie zmienia to jednak faktu, że niczego poza chamstwem sobą nie reprezentujesz. Byłaś świnią, jesteś i skończysz jako świnia...
  • kigja 07.08.2021
    Co by ci odpisać...
    Już wiem!
    Jestem świnią i mój orgazm trwa 30 minut!!!!!!!!!!!
    Chciałabyś tak!!!!!! ???
  • kigja 07.08.2021
    Północka na pewno wybaczy mi maleńką prywatę, ale już idę sobie w siną dal.

    Podpinam się pod komentarz sowy :)))
  • pansowa 07.08.2021
    A ja jestem kat rodziny i wiersz "Koniec urlopu" był już publikowany. Dowody proszę.
    Ktoś tu ciągle pisze o chamstwie w komentarzach? :)))
    Ale jaja.
  • laura123 07.08.2021
    Nie interesuje mnie czego chce nałogowy alkoholik. Z tym nie do mnie, bo nie mam dla takich elementów żadnego zrozumienia. Jeżeli innym nie przeszkadza, że taki ktoś tu nimi ''rządzi'' ich sprawa...
  • kigja 07.08.2021
    Ślepiec nie widzi swojego chamstwa w komentarzach :)))
    Jaja jak berety.
  • laura123 07.08.2021
    Zobaczysz swoje chamstwo... już kiedyś Nuncjusz przejechał się po tobie. Słusznie. Nie wiem, dlaczego broniłam takiej świni, bo on miał rację.

    Inni przekonają się, gdy już mnie tutaj nie będzie... stracisz pole do popisu, marionetko!
  • pansowa 07.08.2021
    laura123 Lepiej być alkoholikiem niż hipokrytką i idiotką.
    Ja mogę przestać pić, ty pozostaniesz kretynką i pasztetem do końca.
    To tyle.
    Gdzie te dowody popaprańcu?
  • laura123 07.08.2021
    Mnie nie interesuje, czy możesz przestać, czy nie możesz i chyba nikogo. Jednak na głodzie jesteś kawał chama, resztę dziada. Skończone dno!
  • kigja 07.08.2021
    To ty ciągle do mnie piszesz? Do świni? Dziwne... A kiedy ciebie nie będzie? Wyjeżdżasz? Marionetki są w czyichś rękach, a ja niby w czyich jestem?
    Twoja obecność, czy nieobcność nie robi na mnie większego wrażenia.
    Jeśli zamierzasz stąd odejść, to myślę, że w końcu zapanuje rajska błogość i spokój, który wszystkim jest potrzebny.

    To paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ???
  • laura123 07.08.2021
    kigja mam nadzieję, że dosięgnie cię kara za prześladowanie mnie, bo nic w naturze nie ginie. Tyle ile mi dałaś - otrzymasz. Wcześniej czy później.

    Dzisiaj się ciesz, skacz do góry z radości. Tyle twego!
  • pansowa 07.08.2021
    laura123 Zmień baterie w wibratorze.
    Widać, że padły.
  • laura123 07.08.2021
    a ty lekarza, bo widać, że ta kuracja, za którą płacą podatnicy nie przynosi efektów. Chyba się zadomowiłeś w ośrodku zamiast leczyć... zresztą, taki cham raczej nie do wyleczenia, to wrodzone. Strata czasu!
  • kigja 07.08.2021
    O, kuźwa! To ty już nie pamiętasz czasów, kiedy WSPOLNIE Z PACHOŁKAMI MNIE WYZYWAŁAŚ I GNĘBIŁAŚ? Widocznie masz demencję, skoro te czasy umkneły ci z pamięci...
    NUNCJUSZ był twoim pachołkiem, kiedy poznał się na tobie, zmienił front.

    Ja w przeciwieństwie do ciebie NIE PRZEZYWAM I NIE ZADRĘCZAM.
    Ty to robiłaś notorycznie. TAKA RÓŻNICA MIĘDZY NAMI...
  • pansowa 07.08.2021
    laura123 :)))
  • pansowa 07.08.2021
    kigja Ona? Nigdy!
    To oaza kultury, umiaru i taktu :)))
    Nikogo nie dręczy, nie jest oszczercą i nie hejtuje u nikogo :)
  • kigja 07.08.2021
    pansowa Tak sobie wmawiaj...
    ?
  • laura123 07.08.2021
    kigja ja zawsze pisałam ci prawdę w komentarzach, a ty piszczałaś... i szukałaś ''bratnich dusz''

    Ty każdy komentarz, w którym wytykałam błędy traktowałaś jak osobistą obrazę, a to były fakty. Ten przygłup, twój ostatni kolega, który tak cię tu wspiera, też ci to pisał, ale teraz dla wspólnej walki, gotowy z diabłem pakt podpisać, byle mi dopiec. Odrzucony błazen!

    Jesteś taka głupia, że nawet nie widzisz, jak dureń tobą manipuluje... śmiechu warte!
  • pansowa 07.08.2021
    kigja Jestem o tym przekonany!
    Nie grzebie też namiętnie w ludzkich dupach :)
  • laura123 07.08.2021
    pansowa sam tę dupę wystawiłeś na ludzkie pośmiewisko... teraz się dziwisz, że ktoś się z tego śmieje? Doprwdy?
  • pansowa 07.08.2021
    laura123 :)))
    Nikogo nie interesowało poza tobą psycholu.
  • kigja 07.08.2021
    laura123
    NA WOJNĘ ZAWSZE CHODZĘ SAMA. Co jest między wami, to nie moja sprawa, aczkolwiek, pansowa ma podobne do moich doświadczeń z tobą.

    ANI JA ANI ON NIE WYCIĄGAMY CIĘŻKIEJ ARTYLERII PRZECIWKO TOBIE. Chociaż na pewno byśmy mogli, bo oboje dobrze znamy TWOJĄ PODŁOŚĆ.

    Nie jestem marionetką w rękach sowy, coś ci sie pokićkało...
  • pansowa 07.08.2021
    kigja To jej sposób na wbicie klina. To samo robi z refluksją.
    Jest lotna jak gazy w szambie.
  • laura123 07.08.2021
    pansowa tak sobie mów, brechę mieli wszyscy... to był hit i kit portali.
    Nikt tego nie przebije... nigdy!
    Bo i nikt, jak ty, nie szuka tu sponsorek, no jeszcze jeden, ale pomijam ten fakt.

    Kigja, nie wyciągacie, wy tylko czatujecie, jak para przygłupów na mój komentarz i jazda... ale zazdroszczę, że swojego nie widzicie. Tamtemu się nie dziwię, bo już dawno stracił kontakt z rzeczywistością, być może że ty też i dlatego w parze, i w zgodzie atakujecie...
  • kigja 07.08.2021
    Przestań już lamentować. TYLKO DWA RAZY napisałam o twojej hipokryzji.

    Chamstwem jest pisanie o prywatnych sprawach innego użytkownika.
    SZKODA, ŻE NIE POTRAFISZ TEGO ZROZUMIEĆ I NIE CZUJESZ SIĘ WINNA KRZYWDZENIA INNYCH OSÓB.

    ZGNIJESZ W PIEKLE ZA TO!
    ???
  • pansowa 07.08.2021
    laura123 Doprawdy szkoda na ciebie czasu.
    Cokolwiek by o tobie nie napisał i nie wiem jak napluł w durną gębę, spłynie jak po głupiej gęsi.
    Wszyscy się prędzej czy później na tobie poznają (wyłączając mleczne rodzeństwo).
    Ja też już to wiem.
    Byłaś, jesteś i umrzesz totalnym poparańcem.
    Baj.
  • kigja 07.08.2021
    pansowa Szukasz sponsorek? Well... jestem biedna, jak mysz kościelna.
    Tak tylko uprzedzam, jakby co ???
  • pansowa 07.08.2021
    kigja :)))
    Odpadasz!
  • laura123 07.08.2021
    kigja ty prędzej w tym piekle zgnijesz.... tu nie trzeba było niczego wyciągać, tu wszystko zostało podane na tacy... a teraz lament, bo wyśmiałam takie ''hity''

    Para błaznów. Idealnie w swoim mniemaniu, a podłością przewyższają, nie jedną osobę, ale wszystkich razem. Duet nieskazitelny... Jeden będzie czekał, żeby napisał ktoś kogo nie lubi i daje do wiwatu i wymyśla, i obraża ile wlezie.
    Następna, jak porąbana, to samo. Zaślepieni w tej swojej parszywej nienawiści, niczego nie widzą w sobie. A chamstwo najgorszego gatunku. Bezwzględne do szpiku kości.
  • kigja 07.08.2021
    pansowa hahahahaha Och, ty hultaju! ???
  • pansowa 07.08.2021
    laura123 niejedną pisze się łącznie.
  • pansowa 07.08.2021
    kigja Jakiś obiad byś choć postawiła :)
  • kigja 07.08.2021
    pansowa hahahahahahaha, sorry gregory, idę na obiad z poco...
    Był szybszy???

    Wypalę i idem stond :)))
  • pansowa 07.08.2021
    kigja Ja też. Niech się upośledzony mózg pogotuje naszej gwieździe.
  • kigja 07.08.2021
    laura123 Jutro jest MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KOBIECEGO ORGAZMU, ulżyj sobie i daj nam święty, anielski spokój...
    ???
  • pansowa 07.08.2021
    kigja Kiedy jej się baterie wyczerpały.
  • kigja 07.08.2021
    pansowa A co to kioski pozamykane? xd Ty jej kup ?
  • pansowa 07.08.2021
    kigja Ja to mogę jej nawet kupić akumulator Boscha jeśli pomoże.
  • pansowa 07.08.2021
    Ale w zasadzie powinna się podłączyć bezpośrednio.
    Z pominięciem wibratora.
  • kigja 08.08.2021
    pansowa :))))))))
  • laura123 07.08.2021
    Kużwa, jak mi to ''bydło'' obrzydło... może wywali mnie Admin, nie mogę już na nich patrzeć.
    Codziennie, kużwa, to samo.
  • kigja 07.08.2021
    Kobieta jest, jak mleko...
    Ty jesteś już skwaśniałe...
  • laura123 07.08.2021
    kigja patrzysz w lustro i co widzisz?

    Pansowa lalę chyba sobie zafundował, że jedynie sztuczne przyjemności ma na myśli... nie ma dziwne, z taką facjatą, to na nic już liczyć nie może. Bidul!
  • kigja 08.08.2021
    xd
  • pansowa 07.08.2021
    Aa, sorry Zerko za spam.
    Czasami nawet święty nie wytrzyma takiej skali głupoty.
  • laura123 07.08.2021
    Raczej głupi, który zobaczy mój komentarz i pędzi na złamanie karku...
  • laura123 07.08.2021
    Sorry, OO, ale tak mnie te dwie hieny wyprowadziły z równowagi, że nie dałam rady przemilczeć. Zgłoś to może do Admina i wreszcie wylecę... i nie będę musiała codziennie na to patrzeć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania