-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • stefanklakson 19.01.2019
    Koledzy, przepraszam, że tylko jedna część, ale moim zdaniem kolejne nie są potrzebne :)
  • Canulas 19.01.2019
    Od pojawienia się jezy i słów:
    - Wpierdolą nas żywcem - bardzo spoko.
    Ogólnie nieco pojebane, ale przejdzie.
  • stefanklakson 19.01.2019
    Dziękuję za komentarz, Canulasie, to trzeba być na portalu tutaj, żeby kumać czacze. Dość fajny tekst mi wyszedł, to jest oczywiście wszystko na żarty.
  • Canulas 19.01.2019
    stefanklakson, były już tu teksty, uderzające/burzące tz czwartą ścianę. Teksty puszczające oko czy opowiewające czyją twórczość.
    Był czas, że była na nie taka moda, że aż czuć było przesyt.
    Ja ten tekst akurat oceniam, amputując koneksje opowijskie i wszelkie smaczki.
    Oceniam jako zapis i treść.
    Choć tak, jak mówiłem, tak powtarzam: nie jestem fanem tekstów z rozpisanem na rolę czy probującym imitować teatralne sztuki.
    Ten Twój mi podszedł, bo nie sra wyżej, niż ma dupę. Humor jest lekki i nieprzerysowany. Chyba dlatego.
  • stefanklakson 19.01.2019
    Canulasie, dobrze, że jest jeszcze chociaż ta strona, chyba tylko ona została w Internecie. Ale sztuki są fajne, bo chyba bardzo mało osób je pisze, może na starość uda mi się napisać coś poważniejszego.
  • Canulas 19.01.2019
    Gusta, guściki. Strona faktycznie git, ale w dużej mierze kwestia ludzi.
  • fanthomas 19.01.2019
    Fantom to ja Ale komar i Piłat? ;)
  • fanthomas 19.01.2019
    Komar to marok, a Piłat to nuncjusz. Dobre nawiązanie
  • fanthomas 19.01.2019
    Aleś dowalił z tymi marynarzami ;)
  • stefanklakson 19.01.2019
    Piszcie w odwecie o Pokopanienko, to była fajna postać i może być cała część o niej, chętnie przeczytam. Potem przeczytam waszą końcówkę.
  • fanthomas 19.01.2019
    Ogólnie całkiem dobre, za nawiązanie do naszej twórczości 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania