Przypływ nie zabral butów

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • yanko wojownik 02.05.2019
    Już czytałem... Czyżby zwyczaj, że po zgadywaniu wrzucą się na profile? To też swój wrzucę napływowi na profil spoza portalu przeczytają.
    Tekst oczywiście ↑ - daje strzałkę, bo nie wiem co symbolizuje kciuk w górę - nie znam się na emotikonach.
  • Pasja 02.05.2019
    Witam
    Dzięki a dlatego wrzucam, bo może inni się zapoznają z treścią. Bo nie wszyscy tam czytają.
    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 02.05.2019
    pasja, chyba słusznie tak własnie - tam czytają głównie zainteresowani-zaangażowani i niewielu ponad.
  • Bogumił 02.05.2019
    yanko wojownik tam czyli gdzie?
  • yanko wojownik 02.05.2019
    Bogumił Bojowniku o wszystko Bogumile! Tam, czyli tu http://www.opowi.pl/profil/niepowtarzalny-styl-z-opowi/ ;)
  • Tessa 02.05.2019
    Bardzo ładne. "Metka" ma chyba tutaj duże znaczenie. Chyba gra główną rolę. Nie wiem, mogę się mylić. Metka gra rolę łatki? Dobra, nie będę zgadywać :D
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 04.05.2019
    Witaj Tesso
    Bardzo miło powitać. Prawdą jest, że metka ma znaczenie, bo tak w zasadzie jesteśmy wszyscy ometkowani.
    Pozdrawiam
  • Fajny, dający do myślenia tekst.
    Teraz jak wiem, że to Twoje to jest to dla mnie oczywiste, ale na stronie niepowtarzalnego stylu, już nie koniecznie. Tam wszyscy „polują” na autora, przez co tracą teksty, niezauważane, niedoczytane, niezrozumiane...
    Dobrze, że wstawiłeś ponownie, bo ja chyba tego tekstu w ogóle nie czytałem, a byłaby szkoda gdyby mi umknął.
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Pasja 04.05.2019
    Witaj Maurycy
    Dzięki za poruszenie twoich myśli, wszak o to chodzi.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 02.05.2019
    Czasami chcemy być anonimowi aż do przesady. Przejmujący tekst, pewnie do niego wrócę, bo sporo jest niewiadomych. Pozdrowienia!
  • Pasja 04.05.2019
    Witaj Bożenko
    Tylko czy potrafimy być anonimowi skoro wszędzie jesteśmy oznaczeni. Dzięki za spojrzenie.
    Pozdrawiam ciepło
  • Adam T 02.05.2019
    Jest klimat, momenty ciut-jakby-poetyckie są, jest tajemniczość za sprawą nic nie znaczącej w sumie rozmowie na początku. Te postacie i detale (sweter, skrzypiący wózek) tworzą rodzaj niepokoju – to mi się podobało. Czasem składnia mnie drażniła, np. tu: "Nieszkodliwa wydawała się, tylko jej ręka trącająca wózek irytowała go". Myślę, że tekst zyskałby, gdyby tę składnię uporządkować. Czepię się też "majtek", zręczniejsza byłaby "bielizna", "pozostał tylko w bieliźnie".
    "Wstał od stołu i zamknął za sobą drzwi" – tu trochę za duży skrót. Ledwo wstał i od razu zamknął. Chyba że to zamykanie potraktować symbolicznie, że już to samo wstanie od stołu znaczyło tyle, co "zamknąć drzwi".
    Podobał mi się niewymuszony surrealizm tego tekstu.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.05.2019
    Witaj Adamie
    Miło, że czasem zaglądniesz i spojrzysz fachowym okiem na moje bazgroły. Dzięki za cenne uwagi i trafiony surrealizm.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Justyska 02.05.2019
    Te metki to trochę jak nasza tożsamość, wymazać, wyrwać zakopać... Tak mi się skojarzyło na smutno. Interesujący pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Pasja 04.05.2019
    Witaj
    Tożsamość tak ważna dla naszego istnienia, lecz ciągle nam odbierana.
    Miłego wieczoru
  • nimfetka 11.05.2019
    Jakąś mi tu melancholią straszną bije. Że słychać ten szum fal i pojedynczy odzew mew.
    Bardzo ładny tekst z dobrą symboliką. Jakoś nie potrafię wykrzesać z siebie więcej. No, ale stawiam 5, bo zasługuje.
  • Pasja 18.05.2019
    Witaj
    Dzięki za melancholię i za znalezienie odgłosów.
    Pozdrówka
  • MarBe 12.05.2019
    Odszedł w nieznane nie zostawiając za sobą śladów.
    pozdrawiam
  • Pasja 18.05.2019
    Witaj
    Czasem takie odejście jest najlepsze.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania