text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Materazzone rok temu
    Jestem w pracy, siedzę na kiblu, więc tylko tak na szybko. Usunąłbym "swojej matki" I zostawił samą matkę, nie potrzebę powtórzenie. No i masz ten sam problem co i jak, a mianowicie wielkie litery na początku każdego wersu. 2 minuty roboty i to zedytować bo serio to wadzi :D
  • Litery mogę poprawić, tylko, że tak właśnie się drukuje... Na próbę poprawię i zobaczę, jak to wygląda. "Swojej", hmm, muszę pomyśleć, później, bo teraz też mam coś do roboty.
    Na kiblu, ha ha, ?
  • Marek Żak rok temu
    Dobry wiersz i próba zmierzenia się z otaczającym realem, a walka o ograniczone dobra świata była, jest i będzie. Ważna jest skuteczność, reszta to narzędzia.
    Pozdrawiam
  • Dzięki, to jakby dalszy ciąg wiersza "Przeklinam przyrodę", idealizowanie natury, jak wszystko, co popularne, jest kretyńskie. Dzisiaj nie ma obowiązku, nacisku na posiadanie dzieci, chamstwo mnoży się o wiele prędzej niż to, co wartościowe. Etycznym jest nie mieć dzieci w ogóle. Zresztą Europa to już zadupie, szkoda o niej gadać. Experyment dobiega końca.
    Cechy premiowane w społeczeństwie... Dużo by gadać.
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Żak rok temu
    Pobóg Welebor Co do dzieci to nie etyka, a się nie ma bo kosztują kasę i wiele wysiłku, a efekt może być różny. Kiedyś dzieci były siłą roboczą, a potem miały utrzymywać starych rodziców, więc był sens ekonomiczny, którego teraz nie ma.
  • Marek Żak, ja mówię tylko, że etycznym jest nie mieć dzieci, a nie, że ludzie tak robią ze względu na etykę.
    A przy okazji, zdałem sobie sprawę, że miłośnicy przyrody to rzadkie mendy muszą być. Bo jeśli ktoś uważa, że to jest zajebiste, że matka z pisklętami zadziobuje na śmierć i wyrzuca z gniazda to najsłabsze, to znaczy, że w życiu postąpiłby tak samo. O tym m.in. jest text, jakie zachowania się opłacają ?
    Pozdrawiam ?
  • Noico1 rok temu
    Świat darwinizmu lapidarnie przedstawiony. Podoba się.
  • Dziękuję, kiedyś była w wyższych sferach, tu i tam, selekcja taka, że trzeba było mieć honor. Inaczej śmierć w pojedynku kasowała te geny. Przecież to bylo coś wspaniałego, bardzo dobrego. To była cywilizacja ?
    Pozdrawiam ?
  • Noico1 rok temu
    Weleborze, podobała mi się ta stara, szlachecka tradycja. Tylko ludzie honorowi mogli brać udział w pojedynkach.
  • SwanSong rok temu
    Noico1 Czyli nikt z pisu.
  • Utwór bardzo dobrze oddający klimaty natury tego złego, dzikiego, przewrotnego, fałszywego, zachłannego, bezlitosnego, współczesnego świata.

    5, pozdrawiam ?
  • Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania