...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Narrator dwa lata temu
    „Kontaktować się czy się nie kontaktować?” — oto jest pytanie!

    Oczywiście — kontaktować, bo póki człowiek człowiekiem ciekawość zawsze zwycięży. Ciekawość każe nam wyjść z jaskini i poszukiwać, ciekawość nas rozwija. Ten problem został już rozstrzygnięty na początku ludzkości: Ewa nie musiała zrywać zakazanego owocu, Adam nie powinien jej posłuchać, jednak woleli być nadzy i głodni, aniżeli żyć wiecznie w raju nie poznawszy prawdy.

    Co do kosmitów — zawsze będziemy widzieć w nich siebie, ponieważ ludzki umysł nie jest w stanie wyjść poza własne granice. Generalnie wyobrażamy sobie kosmitów jako bardziej zaawansowanych intelektualnie, o czym może świadczyć silnie rozwinięta górna część głowy i jednocześnie zwężona żuchwa oznaczająca mniejszą aktywność fizyczną, jak choćby na tym emoji: ?

    Czyżbyśmy jako homo sapiens cierpieli na kompleks niższości?

    Dobra część, lecz trochę brakuje naukowych argumentów dla równowagi. ?
  • Andi Perry dwa lata temu
    No cóż. Naukowe argumenty w sprawie kosmitów można spotkać u Danikena:). Nie podzielam do końca tego stanowiska w sprawie kontaktu. Jeżeli będą nas traktować jak szczury, to będą działać na zasadzie szczurołapa (był taki film). Na początku przyjaźni, a na końcu dadzą nam trutkę, którą połkniemy jak pelikany. A Ziemia będzie wtedy ich własnością.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania