Przyszłość (1)

Jest rok 2100. Ziemia została w dużym stopniu zniszczona przez meteoryt. Ci co przeżyli zdani są tylko na siebie. Ludzie nie posiadają już takich cech jak życzliwość. Z powodu straty bliskich im osób nie odczuwają już miłości. Są zdani tylko na siebie.

Lisa właśnie wyruszyła na polowanie by dać choremu ojcu chociaż małego gołębia. Będąc w lesie oddała się swojej pasji, którą jest malarstwo. Zatraciwszy się w przepięknym pejzażu wykonywanym węglem nie dostrzegła, że ktoś jej się przygląda.

Był to mały ptaszek, który spokojnie do niej podreptał. Lisa odwróciwszy się ujrzała go, a jej pierwsza myśl dotyczyła zabicia i podarowania ptaka ojcu. Po dłuższym jednak zastanowieniu oszczędziła go, wstała i poszła rozglądać się za jakimiś jadalnymi roślinami. Nazbierawszy ich pełną torbę wróciła do ojca.

Wieczorem udała się na spacer. Zabrała ze sobą węgiel i papier. Postanowiła uwiecznić postać, która już od dawna snuła się w jej głowie. Nagle zobaczyła jak ktoś przebiega przed jej oczami. Pobiegła za nim, złapała go za ramię, a on natychmiast się odwrócił. Wpatrywali się w siebie przez dłuższą chwile. Oboje zmęczeni biegiem usiedli na szczątkach trawy.

- Jestem Lisa, a ty?- zapytała

- Brandon- odpowiedział cały czas wpatrując się w jej rysunki- Pięknie rysujesz

-Dzięki- odpowiedziała niepewnie

-Pokarze ci coś- powiedział nagle chłopak

Brandon chwycił ją za rękę i zaprowadził do miejsca tak magicznego, że było to dość dziwne, że w takich ruinach coś takiego istnieje. Lisa z osłupieniem wpatrywała się w piękne szmaragdowe jeziorko, nad które zaprowadził ją Brandon. Odruchowo ścisnęła bardziej jego dłoń. Oboje się zarumienili.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • wolfie 10.11.2014
    Myślę, że akcja w Twoim opowiadaniu za szybko się toczy. Poza tym zauważyłam też, że gdzieniegdzie brakuje kropek. Są też błędy z interpunkcją i ortografią. Fabuła - trochę zbyt ogólnie opisane. Mam nadzieję, że w następnym rozdziale bardziej wprowadzisz czytelnika w swój świat :)
  • Sisi 11.11.2014
    Zgadzam się z wolfie :) Czekam na kolejny rozdział i powodzenia :)
  • moi, l'histoire 06.12.2014
    Wolfie ma rację, ale trzeba przyznać, że opowiadanie jest bardzo klimatyczne.
  • T. Weasley 07.12.2014
    Niezłe, ale chyba za dużo fajnych pomysłów wciśniętych do jednego tekstu;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania