Psychiatryk...

Ten krzyk unosi się nad barierą mojej świadomości, nie wiem już czy to ktoś czy też może ja krzyczę.

 

Dzień drugi Próbuje otworzyć oczy, ale lęk mnie ogarnia przed tym co mogę zobaczyć. Cały drżę, lekko otwieram oczy, czuje nagły ból.Zaciskam pięści znowu mnie zostawiła, czuje swoja świadomość. Przemijają fragmenty mojego życia, nienawidzę tych ścian. Nagle jakby wszystko zeszło ze mnie, nie istniało.

- Znów tu jesteś, nie chce Cie tu, mam problemy przez Ciebie. Nikt mi nie wierzy, to oni są nienormalni.

- Zawsze mnie kochałeś a teraz stajesz się jak ludzkie dziwadło które jest bez wartości, nie pamiętasz już jak Ci pomagałem.Dobrze teraz poczujesz, co zabrałem od Ciebie.

- Aaaa! Wyjdź z mojej głowy, nienawidzę Cie jeszcze bardziej niż kiedyś!!

Słysze czyjeś kroki, pomaga mi wstać. Nie mogę powstrzymać się od płaczu, czuje igłę.

- To właśnie są niby Twoi przyjaciele!! Śmieszny jesteś. Jesteś w takim miejscu gdzie nikt bliski nie otacza Cie opieka. To jest ta miłość ludzka. Tylko ja się Tobą zajmuje.

Leżę na łóżku,patrze w pusta przestrzeń. Próbuje wstać, ledwo trzymam się na nogach. Widzę lustro, brakuje tylko mojego odbicia.

- Wreszcie wstałeś. Zabiorę Ci wszystko, nie pamiętasz przysięgi? Miałeś mi służyć a ja miałem uczynić Cie szczęśliwym. Zapomniało maleństwo co uczyniło. Nie pamiętasz co razem mieliśmy stworzyć!!

Zapamiętaj sobie raz na zawsze jak ze mną zadzierasz słodko pożałujesz. Jesteś dziełem moich rąk które ulepiło Ci. Dałem Ci wszystko o czym marzysz i będziesz marzył. A Ty wszystko zabiłeś.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Niemampojecia96 30.09.2017
    Deko przerażające. Trochę znaki czasami kuleją, ale deko przerażające, a to już wporzo.
  • Nuncjusz 30.09.2017
    Cię, Ci, Ciebie - z małej bukwy
  • Niemampojecia96 30.09.2017
    Może nie w tym konkretnym przypadku, ale zapolemizowalabym, bo jak mi się zachciewa zwrotu do, to sobie pozwalam z wielkiej, kwestia odczuciowo instynktowna czasem.
  • Nuncjusz 01.10.2017
    Niemampojecia96 u Ciebie mi to nie przeszkadza, bo nie jest jakieś nagminne i rażące :)
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 bo ty jesteś rzyciowa
  • Gregor 22.11.2017
    Nuncjusz a dlaczego nie przeszkadza?
  • Canulas 30.09.2017
    Niby coś, ale jednak nie. Za dużo błędów, które rozpraszają. Fragment z lustrem - git
  • Gregor 22.11.2017
    Ale błędy U innych mogą być, a tu nie
  • cololide 01.10.2017
    To jest rozp***one koncepcyjnie. Widzę tutaj dużo zmagania się ze sobą, podczas pisania tego tekstu. Czasami lepiej napisać prościej, ale o czymś co czytelnik może zidentyfikować, niż górnolotnie o czymś czego czytelnik nie może w pełni dotknąć.
  • Nik_nie_jest_sam 22.11.2017
    Ludzie ogarnąć się kilka błędów i jakieś halo. Moim zdaniem jest pięknie napisane i mądrze. Nie znacie jej a jakieś opinie już robicie. Mało kto będzie zemną się zgadzał trudno :)
  • Gregor 22.11.2017
    Brawo Tak trzymaj oni się nie znają
  • Canulas 22.11.2017
    Pierwszy anonim, zachwala drugi. Oryginalne opór.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania