Ptaki

Ptaki nie wybierają samców przez serca.

Ptaki latają tylko w sprawdzone miejsca.

Ptaki są zawsze pewne o swej racji.

Ptaki unikają wszelkiej konfrontacji.

Ptaki nie żyją nadzieją na powodzenie.

Ptaki żyją tylko przez zwykłe jedzenie.

 

Ptaki czasu na nic nie mają.

Ptaki ćwierkają i umierają.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Akwadar 16.08.2020
    Ależ ptica...
  • IgaIga 16.08.2020
    Nie wiem co napisać :/
  • Akwadar 16.08.2020
    No, to jest dopiero dylemat!
  • laura123 16.08.2020
    Mnie się podoba ''Ptaki nie wybierają samców przez serca'' - tylko kobiety takie głupie, ze przez serca wybierają, a później płaczą.
  • Nonsferatu 16.08.2020
    Ty chyba kobieto masz problem ze sobą hihihi, bo ciągle tylko jedno ci w głowie. Brak tego i owego hahahha
  • laura123 16.08.2020
    Nonsferatu jak Ty żeś na to wpadł? Czuję się obnażona hahaha
  • Maraszka 16.08.2020
    laura123 i Nonsgeratu mam prośbę, bo czytając te komentarze nie wiem co powinam z nich wynieść. Czy mogłabym prosić o waszą interpretację mojego wiersza, albo o konstruktywną krytykę? Aktualnie wiem tylko, że w waszej opini najlepszy nie jest, ale chciałabym wiedzieć dlaczego. Wrzucaj go tutaj liczyłam na rady i właśnie konstruktywną krytykę. Wkońcu jestem zwykłym amatorem i dobrze wiem, że nid piszę najlepiej. Jednak od czegoś trzeba zacząć, ald nie nauczę się wiele jeżeli nie będę wiedziała co robię źle. Dlatego prosiłabym o uzasadnienie swoich opini.
  • Pan Buczybór 16.08.2020
    Suabe
  • Środowy Weekend 16.08.2020
    Ogólnie wiersz mi się podoba. Dobrze, że stosujesz rymy, co niestety teraz w wierszach jest coraz rzadsze. Podoba mi się również przekaz, że ptaki żyją wyłącznie przez instynkt, a nie jak to napisałaś ,,nadzieją na powodzenie." i przez to nic z życia nie mają. Myśle, że ma to pewien potencjał :-)
  • Tjeri 16.08.2020
    Sorki, jeśli się mylę, ale to chyba konto do chwalenia siebie... ;)
    No nieważne. Tak czy inaczej, to niestety bardzo słaby tekst. Niestety rymy nie są tu zaletą, a problemem - dokładne, gramatyczne, proste do bólu (rozejrzyj się po portalu, sporo osób rymuje, w tym niektórzy bardzo dobrze). Przekaz prosty - kawa na ławę, co samo w sobie nie musi być złe, ale tu nieprzyjemnie się kumuluje...
    Sporo pracy przed Autorem. Trzeba sporo czytać i próbować...
  • Jarema 17.08.2020
    Nie zgodzę się z treścią. A czemu ma służyć to stroszenie ptasich piórek i ogonów, jeśli nie właśnie wyborowi przez serce. Czym piękniejszy, tym bardziej całuśny.
  • Szpilka 19.08.2020
    Łomatkoicórko! Niedobre! Bez urazy ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania