text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Atriskel dwa lata temu
    "A ty spać się położysz w" jakim "domu"?
    Ja do końca być może trzymałabym trwogę.
    Słowo "ciepłym" spowodowało, że to wszystko wymazałam co było przed. Ale to pewnie o to chodziło, żeby nadzieja biła na końcu..
    Czytając czułam jakbym przeniosła się w jakąś starodawną epokę- oddałeś klimat doskonale
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Raczej chodziło o wywołanie wyrzutu na sumieniu, że my mamy ciepło, a one... Z ludzi to tylko jogini potrafią produkować tyle ciepła w zimie...
    Dziękuję,
    Pozdrawiam ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor tak wiem, że właśnie o to chodziło .. nie na darmo jesteś Pobogiem- wierzę w to, że Twoja kaiążka będzie sukcesem i rozjaśni serca niejednego :-)))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel bardzo dziękuję, zobaczymy ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor Masz Mega mózg tylko, że nie wszyscy potrafią lub też chcą zrozumieć.. niektórzy wolą tkwić w wygodnej nieprawdzie .. lub też nie chce się dowiedzieć czegoś więcej ... a niektórym trzeba wyoślić jak dziecku małemu... a inni doceniają co piszesz i chcą się dowiedzieć czegoś więcej, bo to ciekawe poznawać dzieje słowa i dzieje naszego stworzenia .. bo przecież jak w Piśmie Świętym napisane: "Na początku było słowo" ;-)))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel, ha ha, Mega Mózg to brzmi jak ksywa jakiegoś super-łotra, podoba mi się ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor oj tego nie powiedziałam ha ha -nazwa jak z bajki .. no nie wiem może jakiegoś czipa z czasów biblijnych Ci wstawili :-) bo ja jestem tym łosiełkiem ,który niekiedy nie rozumie co piszesz i czasem muszę kilka razy przeczytać i przetłumaczyć na własny język, by zatrybić co autor miał na myśli :-))))
  • MartynaM dwa lata temu
    Pobog, i co Ty zrobisz z tym Mega muskiem?
    Tylko nie odleć za daleko, bo i zimno i głodno teraz ptaszynom, a do domu wziąć się nie da, bo nauczone wolności... ot, problem!
  • Atriskel dwa lata temu
    MartynaM być może pobiera nauki z neuralink :-))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Nie odbieram tego Mega Mózga jako pochwały, więc i nie odlecę nigdzie...
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor chodziło mi o to, że masz Mega wiedzę i musiałeś wiele książek przeczytać, bo znasz stare znaczenia słów, ich synonimy, pochodzenie itd i też tłumaczysz biblię, powstanie człowieka na całkowicie inny sposób niż zostało nam wpojone i to jest właśnie intrygujące i zaskakujące i już wcześniej napisałam to czasem nie rozumiem wszystkiego co piszesz i to jest właśnie fajne, bo to daje do myślenia i się dzięki temu czegoś uczę i trochę inaczej przez to coś postrzegam. Ale widzę, że tu cokolwiek człowiek powie jest łapany za słówka...
    Jak dla mnie nie wiem ile lat minie, bym pisała tak składnie jak Ty i bym umiała to tak przekazać.
    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel wiem, odpowiedziałem Martynie, że nie odlecę, bo dla mnie powiedzieć o kimś że ma dobry mózg, to tyle co komu innemu, że jest wysoki. W sensie, że to nie jest zasługą tego kogoś, i nie ma powodu do chwały. Absolutnie nie łapałem za słowa ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor "Łapanie za słowa"- nie miałam na myśli Ciebie... jak łatwo o nieporozumienie...
    Ja być może w trochę przesadny sposób powiedziałam, że masz wiedzę na te tematy ... bo ja takiej nie mam i bardzo jestem ciekawa Twojej książki- przez to chciałam powiedzieć
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ha ha, bardzo łatwo o nieporozumienie na piśmie, to prawda. Dzięki ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    „Czy one nie są z wichrem, śniegiem, nocą, w zmowie?

    Jak przetrwać by zdołały, o ciałach tak małych,

    Gdyby czarodziejskiego sposobu nie znały?”

    One są niesłychanie inteligentne. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Uczy się, że zwierzęta polarne muszą być duże i okrągłe. U nas może nie takie temperatury, ale maleńki wróbelek, jak on może znieść zimę? Człowiek nie ma takiego ducha i zamarza. Wróbel niczym jogin produkuje ciepło...
    Pozdrawiam również ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor Fajnie by było czasem wróblem być
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel ach, zapewne. Do momentu, gdy przyjdzie nam ochota na zjedzenie stonogi ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor dla wróbla to byłby rarytas :)
  • Poncki dwa lata temu
    Ptaki to bardzo ciekawe stworzenia, a Twój tekst dodaje im jeszcze mistycyzmu. Rewelka ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Bardzo dziękuję. Super byłoby rozumieć, co też ptaki gaworzą między sobą...
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Nie wiem co mówią wszystkie ptaki, ale wiem, że sroki strasznie pierdolą!
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki ha ha, racja ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Poncki ha ha ale się uśmiałam :-) ale bez srok chyba nudno by było... dlatego ja odkryłam dlaczego czasem milczenie złotem - bo niejedno takie jak Twoje wyleciałoby mi z ust :))
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Można odlecieć na wyobraźni, zastanowieniach, wersach i pytaniach, czytając taki tekst.
    Świat byłby ciekawszy i wiedział by więcej, gdyby poznał spojrzenie zwierząt, na świat.
    Gdyby można było z nimi pogadać. A każda rozmowa byłaby inna, w zależności, od rozmówcy.
    Chociaż... czy to by było zawsze dla ludzi przyjemne? Bardzo wątpie!
    Ech... poniosło mnie:))↔przez Twój tekst:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Bardzo mi miło ?
    Jak pisał Castaneda, kojot wie dużo więcej o wszechświecie niż profesor uniwersytetu...
    Pozdrawiam również ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Nie dawno u mnie była taka śnieżyca. Połamała wiele drzew, pierwszy raz widziałam takie uszkodzenia. Jakby troll wlazł z wielkimi buciorami i deptał co popadnie. Ptaki są faktycznie zimą często głodne i marzną, ale dają radę. :) Ja wieszam kulki.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Chwała Ci za te kulki ?
    Dzięki,
    Pozdrawiam ?
  • Kiro dwa lata temu
    To już wyższa Szkoła jazdy. Zostawiam 5
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję, miło mi.
    Pozdrawiam ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Znam Twój styl i magiczne klimaty, bo one są constans, a stwarzasz je pisząc o dowolnych sprawach, teraz o ptakach. Super puenta, taka z wyrzutami sumienia, może empatią. Trochę zgrzyta 2 X postać obok siebie, a mógłbyś wycisnąć nawet z tego, że "postać" ma 2 znaczenia, a wtedy byłoby ok:). Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    No właśnie ma, bo jest czasownik "postać" najpierw, a potem rzeczownik ?
    Dzięki, pozdrawiam również ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Pobóg Welebor OK:). M
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Przepięknie. Dużo dobrego można powiedzieć o tym wierszu. Już samo określenie "bolesne torbiele" dla tych nieboraków, które w czasie , gdy drzewa są bezlistne, widoczne są jak na dłoni, porusza i - no cóż - z punktu widzenia osoby piszącej - zachwyca. A to tylko kawałeczek tekstu...
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    "Ze snu się budzą zimnym wiatrem owitane"

    - "owitane" - tak połączyłeś witanie z owianiem - świetny neologizm.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Już nie ciała wrażliwe z jaj ongi wyklute,
    Ale widma i cienie z ciemności wysnute

    - super...
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Trzy Cztery, jak fajnie, że to wyłapałaś ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję, cieszę się.
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania