Puenta w ogródku

Obudziłem się skacowany. Co prawda nie wiem jak wygląda kac, ale to na pewno było to. Zwłaszcza, że leżałem na trawie przed domem i zupełnie nie pamiętałem skąd się tam wziąłem, bolała mnie głowa, a obok obcy facet kopał dziurę w ziemi.

- Widział pan moją nogę? – zapytał.

- Nie. Coś się panu stało?

- Proszę spojrzeć.

- Nie dostrzegam, żeby czymś się wyróżniała. Na co mam patrzeć?

- Pytałem tylko, czy widział pan moją nogę. Teraz już nie może pan zaprzeczyć.

- Faktycznie. Czemu pan kopie w moim ogródku?

- Nazywam się Stanisław Stanley i jestem archeologiem. Istnieją podejrzenia, że na terenie pańskiej posesji znajdują się szczątki neandertalczyków.

- Ja nikogo nie zabiłem.

- Źle mnie pan zrozumiał. Badam bardzo odległą przeszłość. Wie pan, czym były mamuty?

- Takie owłosione słonie?

- A wie pan czemu słonie nie mają owłosienia? Bo to nieestetyczne. Gdyby pan zobaczył neandertalczyka, od razu by pana odrzucił jego wygląd. Brudny, zarośnięty, śmierdzący, mało inteligentny. Wystarczyło, że się umył, pozbył nadmiaru włosów, zmienił outfit i już inny człowiek. No powiedzmy, że pan przypomina metro seksualnego neandertalczyka.

- To komplement?

- Nie wiem.

- No dobrze, ale nie życzę sobie, żeby pan tu kopał. To moja ziemia.

- Ale moja łopata. Powiedzmy, że jest remis i nawzajem sobie pomagamy. Nie biorę pańskiej łopaty, jest pan na plusie.

- Chyba musicie mieć jakieś pozwolenia.

- Tak, proszę spojrzeć. Tutaj jest wszystko opisane.

- To po mandaryńsku.

- Nie rozumiem, w czym problem.

- Nie znam tego języka.

- To nie moja wina. Musi mi pan uwierzyć na słowo, że rząd wyraża zgodę na wykopaliska na terenie pańskiej działki.

- Niech pan uważa. Tam mam rabatkę i ogródek warzywny.

- Proszę się nie obawiać. Za chwilę już ich pan nie będzie miał.

Po przekopaniu całego ogródka, który zaczął przypominać zbiorowy grób, stwierdził:

- Gówniana ta pańska działka. Nic tu nie ma. Nawet puenty.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Wertyt 04.06.2021
    Ciekawie przechlapane ☺
  • Piotrek P. 1988 04.06.2021
    Ha ha ha, super dziwne i alternatywne opowiadanie XD! Bardzo dobre, 5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania