Pułapka

Miłość to czarna dziura

 

raz w nią wdepniesz

już się nie wydostaniesz

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Łukaszenkowski dwa lata temu
    "Żażywasz, przegrywasz"
  • Atriskel dwa lata temu
    A kto wie co za tą czarną bramą jest? Może właśnie tam Raj czeka? Może kres łez a może otchłań szczęścia? ..a może pułapka znaczy to, że sami nie chcemy z niej wyjść, bo jest nam tak dobrze.. a może to dno, do którego wpadliśmy.. Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔Tym bardziej, że na horyzoncie zdarzeń, czas nie płynie. Szkopuł w tym, że jeno obserwator z dala widzi zamrożonego w czasie. A lecący, nadal leci, w głąb...
    A metaforycznie, to nie mam nic przeciwko, by prawdziwa miłość, była "Czarną Dziurą"
    Chociaż czasami, niektórych tajemnic, nie warto zgłębiać, dlatego, że np:... ↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel dwa lata temu
    Gdy zakochało się w kimś kto zniszczył życie .. i nadal niszczy Tobie i Twoim bliskim to jakby czarna dziura krocząca za Tobą. ... i nawet jakbyś uciekł na koniec świata .. to ta ciemność i tak Cię znajdzie.. bo w dobie komputerów, gdzie każdy nasz ruch może być rejestrowany nie ma szans się ukryć .. i nawet, gdy rozłożysz największą pelerynę, by ochronić najbliższych to i tak ta dziura znajdzie małą dziurkę, przez którą się przeciśnie.... dlatego jedyną przestrogą, którą mogę dać to ... jeśli widzisz czarną dziurę w czyichś oczach- uciekaj czym prędzej...
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔A widzisz!↔A tak nie pomyślałem, co na myśli miałaś, jeno jakieś kosmiczne szybowanie:)
    Dzięki za ostrzeżenie. Obrazowe bardzo zresztą:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel dwa lata temu
    Dekaos Dondi Z drugiej strony sidła miłości wcale nie muszą być złe, lecz tylko wtedy, gdy są wygodnym fotel, z którego wstać się nie chce :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania