Puste słowa

***

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Pasja 23.04.2017
    Zależy z której strony spojrzeć, mężczyźni też tacy są. Tylko Ty kojarzy się z reklamą sieci. Pozdrawiam
  • stach 23.04.2017
    pasja - owszem masz rację i całkowicie z Tobą się zgadzam, ale są kobiety i mężczyźni co dla własnego wygórowanego ego, miłością się nie bawią, i dotrzymują kiedyś danego słowa, dziękuję za odwiedziny, komentarz, serdecznie pozdrawiam.
  • motomrówka 23.04.2017
    Mężczyźni tylko tacy są, oni to mają w genach. A jeżeli mówią, że jest inaczej, tylko potwierdzają regułę wzorowej męskości.
  • Karo 23.04.2017
    motomrówka Mężczyźni wiedzą jacy są, ale czasem nie wypada się do tego przyznawać ;) ja na przykład mówię nagłos, że uwielbiam wykorzystywać niewinne osoby. I jakoś tak lżej na duszy :*
  • stach 23.04.2017
    motomrówka - Normalne kobiety z wzajemnością szczerze kochają, a feministki pod przykrywką walki z uprawnieniem, potrafią tylko nienawidzić i to jest wasza feministek wzorcowa reguła.
  • Karo 23.04.2017
    stach Ktoś w końcu mówi coś mądrego o dzisiejszych feministkach
  • motomrówka 23.04.2017
    stach, jaka nasza? Wpakowałeś mnie do szuflady dla własnej męskiej wygody? Bo kobiety to albo takie, co robią ci śniadanko, a reszta to be! feministki? A ja nie jestem feministką, po prostu "przejechałam" się na was, samcach, szufladowych teoretykach ;)
  • Nuncjusz 23.04.2017
    motomrówka zaliczyłaś wszystkich, że tak szufladkujesz? Nie przypominam sobie, bym miał z Tobą przyjemność :)
  • motomrówka 23.04.2017
    Nuncjusz, nie pisałam do ciebie.
  • motomrówka 23.04.2017
    Nuncjusz i nie z tobą " rozmawiam".
  • Pasja 23.04.2017
    motomrówka bo mężczyźni nie mogą uwierzyć, że kobieta to człowiek.
  • Nuncjusz 23.04.2017
    pasja ależ ja wierzę, ba, ja nawet to wiem, że zaliczamy sie do tego samego gatunku ssaków naczelnych
    motomrówka, niby nie do mnie, ale jednak do mnie, też jestem mężczyzną wbrew pozorom :)))
  • motomrówka 23.04.2017
    pasja, a co więcej, gdyby nie my, nie byłoby ich.
  • Pasja 23.04.2017
    Nuncjusz ty wiesz, ale gro mężczyzn nie. Traktują kobiety jak maszyny do rodzenia, uprawiania różnych ról.
  • Nuncjusz 23.04.2017
    pasja nie zadawajcie się z debilami to nie będziecie mieć takich traumatycznych przeżyć
  • Pasja 23.04.2017
    Nuncjusz wielkie dzięki za radę, zachowam ją dla potomnych.
  • Nuncjusz 23.04.2017
    pasja zawsze do usług XD
  • Pan Buczybór 23.04.2017
    Takie tam coś o miłości. Niby nuda, a ma potencjał.
  • stach 23.04.2017
    motomrówka – nigdzie cię nie wpakowałem i nie mam takiego zamiaru, to ty pakujesz się z buciorami w czyjeś życie, nikt cie o czytanie i komentowanie nie pros, wiec nie wysilaj się jak nie możesz zrozumieć że każdy wiek na miłość jest odpowiedni, a tak na zakończenie z tobą dyskusji mam jedno dla ciebie przesłanie, i jak masz czym myśleć, to zrozumiesz.

    https://www.youtube.com/watch?v=XRzEu1d-f84
  • motomrówka 23.04.2017
    Życie? O czym ty piszesz, człowieku? Kilka wersów o nieszczęśliwym związku nazywasz życiem? Nie interesuje mnie twoje życie, oceniam twoje wypociny, bo po to istnieje ten portal. Jeśli uważam coś za nieciekawe, mam czelność o tym pisać. Nie zamierzam nikomu lukrować, niezależnie czy ten ktoś ma 15 czy 115 na karku.Jestem szczera w osądach. Nie lubisz szczerości, twój ból.
  • stach 23.04.2017
    motomrówka - no cóż, typowa troglodytka i takie też się trafiają.
  • motomrówka 23.04.2017
    stach, nie wiem który raz mnie już obraziłeś, bo nie podobają mi się twoje twory. To świadczy tylko o tobie, jako o człowieku i (niestety) mężczyźnie.
  • Enchanteuse 23.04.2017
    stach - trzeba odróżnić krytykę tekstu od krytyki osobistej.
  • Pasja 23.04.2017
    Stach proponuję meliski, bo Ty chłopie nie potrafisz przyjąć krytyki. A jeśli już to w taki sposób, aby nie obrażać nikogo.
  • stach 23.04.2017
    Cholera zapomniałem o tym ze bardzo mądry Isokrates kiedyś powiedział że „ Mętnej wody i głupca lepiej nie ruszać. „
  • Pasja 23.04.2017
    Isokrates?
  • Nuncjusz 23.04.2017
    pasja Platon Isokrates, taki jeden spod Biedronki
  • Pasja 23.04.2017
    Nuncjusz A teraz już wiem, taki filozof
  • Pasja 23.04.2017
    W kropki
  • Nuncjusz 23.04.2017
    bordo
  • Tanaris 23.04.2017
    Puste słowa, a jakże wpływają na drugą osobę, dziwne ale prawdziwe ;)
  • Anonim 24.04.2017
    ona śpiewała Panu piosenkę Elvisa, a Pan od razu, że do końca świata tylko Pan, tra la la la.
    co 7 lat człowiek ulega zmianie charakterologicznej, więc wszelkie upodobania również ulegają ewolucjom.
    tak więc nie należy oburzać się specjalnie na tę panią, bo to nie jej wina, tylko natury. Panie niby mądraliński.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania