Puszcza - Prolog

Zastawili pułapkę pociąg wjechał na minę kilka minut przed północą. Nikt nie był na to gotowy, potężny wybuch wyrzucił lokomotywę na kilka metrów do góry a z kilku pierwszych wagonów utworzył ogromny kurhan dla ich pasażerów. Zanim reszta wagonów się zatrzymała powietrze zaczęły rozdzierać pociski i strzały. Mężczyzna obudzony hukiem i wystrzałami zerwał się z fotela i w mgnieniu oka wyjrzał przez drzwi przedziału, Gruby strażnik szamotał się z zamkiem swojego sztucera w momencie gdy przez rozbite okno wleciała strzała która wbiła się w szyję strażnika który osunął się na ziemie. Mężczyzna ruszył szybko w stronę grubego ciała, podniósł on stary sztucer a z pasa strażnika dobrał jeszcze kilka naboi które wrzucił w kieszeń swojego płaszcza. W tym momencie doszedł do niego dźwięk jeszcze straszliwszy niż sam wybuch- okrzyk bitewny dzikusów. Okrzyk ten miał w sobie coś diabolicznego, bezbożne dzikie krzyki niosły ze sobą pradawną demoniczną siłę. Okrzyk i towarzyszące mu odgłosy wystrzałów tworzył istną piekielną harmonie. Mężczyzna zaciskając w ręku karabin wrócił do przedziału i wyprowadził stamtąd swoją żonę i dwóch synów, W momencie opuszczenia przedziału przez rodzinę światło w wagonie zgasło, zamieniając ciasny korytarz w wagonu w grobowiec. Po omacku dotarli do drzwi wagonu po których przekroczeniu zobaczyli ogrom zniszczenia. Ojciec wiedział, że jedyną szansą na przetrwanie będzie ucieczka w głąb puszczy okalającej linie kolejową. I właśnie tam poprowadził swoją rodzinę.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • wolfie 17.11.2020
    Historia wydaje się być dość interesująca, ale sam tekst, mimo tego, że do najdłuższych nie należy, wygląda na dość "toporny" przez brak akapitów. Niektóre zdania wydają się być nieco za długie, zauważyłam też sporo braków w interpunkcji. Jestem ciekawa, jak dalej to poprowadzisz. Na razie pozostawiam bez oceny.
  • Marian 18.11.2020
    Brak akapitów i przecinków.
    Na temat treści się nie wypowiem, bo jeszcze jej nie widzę - może w dalszej części.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania