Pytania o sens życia (szort)

Wyszukiwarka Boogle zmieniła wszystko. Ludzie w końcu mogli się dowiedzieć, czym jest casu marzu oraz o czym świadczy fioletowe zabarwienie na końcu języka. Poznanie odpowiedzi na każde, nawet najbardziej niesamowite pytanie było wystarczająco pociągające by sporo osób przepadło w tym świecie, próbując zagiąć grupę ekspertów, siedzących po drugiej stronie monitora i gorączkowo szukających odpowiedzi we własnych głowach lub encyklopediach. W końcu jednak pewien dziesięciolatek z Madagaskaru zadał pytanie o sens życia i istnienia Wszechświata i nagle stało się jasne, że nawet wyszukiwarka Boogle z przypiętym do niej stadem najtęższych umysłów na Ziemi, nie zna odpowiedzi na wszystkie pytania. Szybko ogłoszono awarię i rozpoczęcie działań naprawczych, które trwają do dziś, a eksperci wciąż szukają odpowiedzi w mądrych księgach.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Jared 25.09.2021
    Już od pierwszego zdania (Bógle zamiast Google) mi siadło i uważam, że wybornie puentujesz dzisiejszy e-kapitalizm
  • fanthomas 25.09.2021
    Dzięki
  • Sens życia jest.
    W chrapaniu śpiącej obok ciebie kochanej osoby, budzącymi cię uroczym darciem jap kotach, spadających przecudnej urody liści na świeżo wygrabiony trawnik, ptaszku, który lecąc z glizdkowym śniadaniem do swych pisklaczków narobił akurat na ciebie, a ptaki wcześniej na Ziemi się pojawiły, więc wyróżnienie nie lada, patrzeniu się w niebo i gwiazdy, które zbudowane z tych samych pierwiastków, co ty, ale jakoś ładniej wyglądają, czynieniu dobra, bo choćby przeprowadzając staruszkę przez jezdnię możesz potem przez godzinę wysłuchać jaką straszną kobietę za żonę poją jej syn.
    Takie drobiazgi, ktoś powie.
    Nie, to wydarzenia.
    A ludzie ich nie zauważają, bo czytają jakieś pojebane szorty.
  • fanthomas 25.09.2021
    Przykro mi że się nie spodobało aczkolwiek to taki szort tylko, więc myślę że dużo czasu z życia ci nie wyrwał :)
  • fanthomas Chyba mi ironia nie wyszła.
  • fanthomas 25.09.2021
    Nadleśniczy Nuncescu domyslalem się że to ironia, ale na wszelki wypadek wolałem się upewnić ;)
  • Narrator 25.09.2021
    Sensem życia autora jest roztrząsanie bezsensownych kwestii. Garbage in, garbage out.
  • fanthomas 25.09.2021
    Prawdopodobnie. Ten szort powstał pod wpływem jednej sceny z najdziwniejszego filmu jaki kiedykolwiek widziałem czyli Dziewczyny z lilią
  • Dekaos Dondi 25.09.2021
    Fanthomasie↔O to to!:)↔I nie znajdą / nie znajdziemy:)
    Wiemy tyle, ile komputer o człowieku:)
    Najlepiej przyjąć, że wszechświat istnieje od zawsze:)
    A przynajmniej ów sławetny "punkt" →bez początku:)
    Pozdrawiam:)↔%
  • riggs 26.09.2021
    I tak będzie miał zwiechę jak Windows 95

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania