Pytanie

No i co? Mamy problem? Znikła radość i beztroska? Gospodarka się wali, kraj się sypie, beznadzieja i rozczarowanie! A przecież, miało być tak pięknie, tak kolorowo. Mieliśmy wzbić się ponad to wszystko i szybować ku marzeniom. A tu, co? Zamiast skrzydeł w pakiecie, dostaliśmy od losu szarą rzeczywistość. Poczekajcie, niech zgadnę. Czujecie się oszukani? Ja też. Uwierzyliśmy bzdurnym zapewnieniom, że jeżeli tylko się chce, to można osiągnąć wszystko! ,,Polska mesjaszem Europy…itp.”. Ale, wiecie co? Nie martwcie się! Mimo wszystko, rokoszujcie się chwilą, choćby ta chwila, nie była tego warta. Tylko uważajcie, bo radość to też forma pułapki. A gdy już umrzecie, bo umrzeć musicie i gdy już staniecie przed Bogiem, w którego wierzycie lub nie, a Ten zapyta was -,I co spodobał Ci się rak, którego na Ciebie zesłałem? A wojny, tragedie i ból?”. To, co, Mu wtedy odpowiecie?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Wrotycz 04.12.2019
    Zależy kto co lubi... mega masochista da odpowiedź twierdzącą :)
  • Artur131313 04.12.2019
    Chyba tak. Pozdrawiam
  • jolka_ka 05.12.2019
    A cóż to?
  • Artur131313 05.12.2019
    A kto pyta?
  • Marian 05.12.2019
    Odpowiem, że nie podobał mi się i że ten co to zesłał to złośliwy palant.
  • Artur131313 05.12.2019
    Ostro ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania