Poprzednie częściPytasz mnie czy cię kocham?

Pytasz, czym jest dla mnie miłość?

Pytasz, czym jest dla mnie miłość?

Różą o krwisto czerwonych płatach, czy piosenką, którą moje serce zawsze będzie nuciło. Mogłabym przytaknąć i zakończyć rozmowę na wstępie, pozostawić pytanie bez szczerej odpowiedzi. Ale skoro chcesz wiedzieć, to usiądź wygodnie i słuchaj. Otóż miłość jest dla mnie jak lek nawet na te nieuleczalne choroby, bo ona daje nam siłę, by walczyć o jeszcze jeden dzień, tydzień czy miesiąc. Wiem powiesz, że czasami lepiej jest pozwolić odejść tej osobie, której nic już nie pomoże. Ale to nie my ani Bóg tylko ona zadecyduje, kiedy przestanie czerpać siłę ze źródła miłości. Pamiętam, jak wczoraj powiedziałeś, że boisz się starości. Ale uwierz mi, że jeśli znajdziesz, swoją drugą połówkę razem przez to przejdziecie. Bo miłość to nie tylko czułe słówka i gesty. Miłość jest jak podróż, której tylko głupcy się nie boją. Bo jeśli pomimo burz i śnieżyc uczucie wciąż będzie, gorące to każda nawet najgłębsza zmarszczka będzie niczym sentymentalna podróż do szczęśliwych chwil. Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Bo jeśli nie pozwól mi odpocząć i śnić sen o mojej miłości.

 

 

 

 

Nie jestem ekspertem od takich tekstów i nie wiem, że jego treść jest oklepana. Ale próbuję pisać nie tylko wiersze, efekty zostawiam wam do oceny.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Canulas 20.06.2018
    Miejscami ładne, właśnie przez pryzmat lekkiej naiwności. Wiara w to co piszesz zdaje się być taka naturalna. Tkwi w niej.

    Zastanawiam się czy zarówno sam tytuł jak i pierwsze zdanie nie lepiej brzmiałoby tak:

    "Pytasz, czym jest dla mnie miłość?
  • Tina12 20.06.2018
    W sumie brzmi lepej. Chyba zmienie na Twoją propozycje
  • Canulas 20.06.2018
    Tina12 , jak wiesz, to tylko propozycja. Fajnie, że zmieniłaś. Odpada dubel słowa.
  • Aisak 20.06.2018
    Najlepsza, najgłębsza, najuczciwsza, najdelikatniejsza, i jednocześnie najbardziej gorąca jest miłość nastoletnia.

    Później to już biznes, z którego mogą cię (kogokolwiek) łatwo wyrolować.
  • Tina12 20.06.2018
    Ja wciąż czekam na tą wielką miłość :)
  • Aisak 20.06.2018
    Tina12
    Życzę, abyś się doczekała :)
  • Tina12 20.06.2018
    Aisak
    Jak to mówią każda potwora znajdzie swojego amatora :)
  • Canulas 20.06.2018
    Każda miłość może być pierwszą
  • Aisak 20.06.2018
    Podobno.
  • Canulas 20.06.2018
    Wyczuwam zwątpienie
  • Margerita 20.06.2018
    pięć ja też ci tego życzę żebyś znalazła tą prawdziwą i jedyną miłość, ale raczej takich nie ma
  • Tina12 20.06.2018
    Zwłaszcza taka romantyczna jest przereklamowana xd
  • Blanka 20.06.2018
    Takie drobnostki mi w oczy wpadły:
    "...wciąż będzie, gorące to każda nawet najgłębsza zmarszczek będzie niczym sentymentalna podróż do szczęśliwych chwil."- zmarszczka? będzie /będzie
    "Miłość jest jak podróż zwaną życiem," - coś zgrzytnęło:)
    No i chyba przecinki, ale to może ktoś bardziej obeznany.
    Fajnie, że próbujesz pisać różności:)
    Co do tematu... Super, że tak to widzisz, że wierzysz i w ogóle:) Ma to swój urok:)
    Pozdrówka:)
  • Tina12 20.06.2018
    Staram się, co do interpunkcji to jestem z niej noga. Ale chyba coś idzie w dobrym kierunku.
  • Pan Buczybór 20.06.2018
    No, przecinki szwankują, ale treść jest w miarę ok. Znaczy, nie widzę jakiejś większej wartości w takich tekstach. Może, jak tak lubisz tą tematykę, skrobniesz jakieś opowiadanko?
    Ogólnie nieźle. Pozdro
  • Tina12 20.06.2018
    Pisałam już dwa i oba stoją w miejscu od dawna
  • Justyska 20.06.2018
    Fajnie, ze próbujesz różnych rzeczy. Taki szczery i lekki tekst. Widzę w komentarzach, ze potknięcia zaznaczone. To tylko dodam, ze miły początek!
    Pozdrawiam!
  • Tina12 20.06.2018
    Dzięki za wizyte. Ostatnio nie mam weny do wierszy i nawet to, że LBnR ma temat mi nie pomaga
  • Pasja 20.06.2018
    Witam
    Zawsze takie pytania są trudne. Każda miłość jest pierwsza i każda najpiękniejsza. Tylko nie zawsze szczera.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Tina12 20.06.2018
    Dzięki za odwiedziny
  • Ozar 21.06.2018
    Dobry tekst, nawet powiem bardzo dobry. Każdy z nas marzy o takiej drugiej połowie, która bedzie nas kochać, wspierać i trzymać nas za rękę, kiedy trzeba będzie odejść. Mimo wszystko to miłość jest tym co nas trzyma przy życiu.Każdy z nas potrzebuje takiej bezwarunkowej miłości, ale doświadczamy jej bardzo rzadko. !!! Dla mnie 5 za klimat.
  • Tina12 21.06.2018
    Dziękuję, ciesze się że eksperyment się wam podoba. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania