PZPR WALCZY

Jechałem pracowniczym autobusem z umysłowymi, na siódmą, jak zawsze, kiedy zaspałem. Był początek pierwszego lata stanu wojennego. Zza szyb było widać ten napis, wykonany czerwoną minią na warstwie stalowej farby zewnętrznego opancerzenia jednego z kotłów Elektrowni Turów

Człon z nazwą znajdował się nad podestem roboczym poziomu sześćdziesiąt trzy i sięgał ażurów sześćdziesięciu dziewięciu metrów.

Napis WALCZY pociągnięto niżej do kratek pięćdziesięciu dziewięciu metrów. To był złowiesz czy humor osoby pamiętającej propagandową przebitkę wojennego muralu z napisem PPR Walczy.

Tylko napis zniknął do południa, bo mamy już 2021 rok.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Grain 26.08.2021
    WALCZY
  • laura123 26.08.2021
    Aż szok, że tyle jeszcze pozostalo. Teraz w konspiracji, ale nadal waleczni...
  • Pan Buczybór 26.08.2021
    fajne
  • Grain 26.08.2021
    no, mało fajne - jak dla mnie
  • Józef Kemilk 27.08.2021
    Bo przed walczy, za PZPR trzeba wpisać PiS i wszystko będzie grało.
  • Grain 27.08.2021
    Tekst opowiada o prawdziwym zdarzeniu w realnym czasie. Spytaj kogokolwiek, radzącego sobie z polityką.
  • Józef Kemilk 27.08.2021
    Grain rozumiem, że też nie radzisz sobie z polityką?
  • Grain 27.08.2021
    Józef Kemilk podejrzewam iż wiem, że ni nie rozumiesz i goń się szmaciarzu. Szkoda czasu.
  • Józef Kemilk 28.08.2021
    Grain język masz przedni. Pozdrawiam ciepło i już wychodzę, to nie mój poziom dyskusji.
  • Grain 28.08.2021
    Józef Kemilk Sztandar PZPR odprowadzić - już było, aktyw się miota. Szuka zaczepki, głupszych od siebie, i jak dostaje kopa oburza się ma obyczaje. Na swołocz nie wymyślono nic skuteczniejszego.
  • laura123 28.08.2021
    Grain, tutaj muszę stanąć w obronie Józefa, bo to mądry, wartościowy, myślący człowiek.
    Myślę, że bardziej mu chodziło o polemikę... Czy PiS stoi za PZPR?
    Tak naprawdę, w każdej partii politycznej są ludzie, którzy kiedyś w wiekszym lub mniejszym stopniu jakoś radzili sobie w tym komunizmie.
    Tylko pytanie się rodzi, czemu ci komuniści, tak bardzo nienawidzą PiS-u, co widać w tych szalonych wrzaskach kodziarzy czy obywateli RP, gdzie udzielają się przeważnie , dawne szychy systemu sowieckiego?
  • Grain 28.08.2021
    laura123 a dla mnie szukał zaczepki, mógł wstawić temat polemiki, nie pod moim tekstem.
  • laura123 28.08.2021
    Grain nie, Józef to nie taki typ. On naprawdę jest w porządku.
    Możesz mi wierzyć.
  • Grain 28.08.2021
    Niniejszym przepraszam Pana Józefa. Tematem tekstu nie były oczywiste sugestie składu osobowo-towarzyskiego PIS-u. PO, ani innej partii .Oczywiście ma część racji.
    Ten dowcipniś zapewne zapatrzył się w jakiś film /chyba Kolumbów/, w którym na murze widniał napis PPR walczy. Jeszcze raz przepraszam, ale na widowni tyle ,,naszych", że nietrudno się pomylić.
  • laura123 28.08.2021
    Dziękuję, Grain. ?
  • Grain 28.08.2021
    laura123 to ja tobie - pan Józef nie miał złych intencji.
  • Grain 29.08.2021
    Ale mógł to wyjaśnić mnie, nie szukać protekcji.
  • laura123 29.08.2021
    Nie rozumiem?
    Józef nie szukał protekcji. Nie mam z nim kontaktu. Po prostu stanęłam w jego obronie, bo wiem jakim jest człowiekiem. Tylko tyle.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania