Radio Ga Ga 2023

Pierwsze radio grające w całości muzykę syntetyczną, generowaną przez sieci neuronowe, pojawiło się w 2023 roku. Największą popularnością cieszyło się na Dalekim Wschodzie, jako że jej segment popularny przypominał bardzo kpop; sami kompozytorzy kpopowi już wcześniej zaczęli z tych neurokomputerów korzystać, ale muzyka wygenerowana w pełni przez sieci osiągnęła nowy poziom, nieosiągalny dla ludzi. Nie wszyscy w tym zagustowali, było to zbyt dobre dla prymitywnego smaku większości ludzi, zatem takie style jak disco-polo w Polsce nadal trzymały się mocno. Wokale piosenek w tej omawianej rozgłośni nie były w żadnym języku, albo raczej był on stworzony sztucznie z samych brzmień, jednak emocje okazały się łatwe do formalizacji matematycznej i reprodukcji w materiale dźwiękowym, korzystającym z najlepszych głosów dotychczas nagranych.

Tak po sztukach wizualnych przyszedł czas na muzykę...

Rozgłośnia grała utwory tworzone na bieżąco, a także te, które ludzie wybierali jako ulubione. Dokładnie tak jak stało się to w przypadku sztuk plastycznych, kompozytorzy, aby odróżnić się od "maszyn" i podkreślić ludzki charakter dzieła, poczęli tworzyć taką chałę jak nigdy dotąd...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania