Radosny Ad Aś zaprasza Nas do kolejnej Bitwy na Prozę

„O czym piszę? O sobie, o mojej relacji z samym sobą, ze światem i z moimi uzależnieniami. Lubię to wszystko wsadzać w jakieś lekko fantastyczne alegorie”.

~ Ad Aś

 

Zwycięzca poprzedniej edycji inspiruje nas do napisania prozy w sześćdziesiatej edycji Bitwy na Prozę.

 

Dziękuje za uznanie i możliwość rywalizacji.

Jeśli chodzi o tematy, to podpinam pod cytaty Włóczykija:

 

~ DECYZJA/WYBÓR... „Nikt nie powiedział, że dobre decyzje nie będą Cię ranić” - dodaje.

 

„Musimy się przyzwyczaić do tego, że przed najważniejszymi skrzyżowaniami naszego życia nie ma żadnych znaków ostrzegawczych”. - Ernest Hemingway.

 

„Życie ludzkie dzieje się tylko raz i dlatego nigdy nie będziemy mogli stwierdzić, która z naszych decyzji była słuszna, a która zła, ponieważ w danej sytuacji mogliśmy decydować tylko jeden raz. Nie dano nam żadnego drugiego, trzeciego, czwartego życia, abyśmy mogli porównać konsekwencje różnych decyzji” - Milan Kundera.

 

~ AUTORYTET - „Pamiętaj, nigdy nie staniesz się naprawdę wolny, jeśli będziesz kogoś tak bezgranicznie podziwiał” - dodaje.

 

„Chcę, by zrozumiano, że żadna książka, żaden lekarz nie zastąpią własnej czujnej myśli, własnego uważnego spostrzegania”. -Janusz Korczak.

 

„...kiedy jesteś już dość potężny, nie musisz postępować jak inni ludzie. To oni zaczynają cię naśladować”. - Peter Watts

 

Piszemy do 16 lutego /23.59/

 

ZAPRASZAMY!

 

Życzymy wszystkim świetnych pomysłów i wielu tekstów w konkursie.

 

Ad Aś i Literkowa nie proponują żadnych precyzyjnych wskazówek. Pozostawiają autorom pole do popisu. Puśćcie wodze fantazji!

Dwa tematy i dwa wyzwania, aby zaskoczyć Autorów i Czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie ścieżki dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy!

Napisz i zostań Zwycięzcą. Potrafisz! W nagrodę to, Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji do kolejnej Bitwy i wirtualne uznanie.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami literackich inspiracji. Liczę na Was Kochani — Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Literkowa Bitwa na Prozę 3 miesiące temu
    Zapraszamy do wżięcia udziału!

    Literkowa
  • droga_we_mgle 3 miesiące temu
    Nie gwarantuję, że uda mi się coś napisać, ale... te tematy są super :)
  • Ad Aś 3 miesiące temu
    Radosny? :) niezły kamuflaż...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania