radosny spleen

romantycznie było wczoraj

psy wyły serenady nad miłością

a łysy szalał srebrem

 

masz srebrniki

i ostatnią sukę z miotu

ta nie opuszcza zdechłych psów

o północy

jest słaba

 

pozwoliłem sobie

kuranty piszą wiersze

wskazówki tańczą kankana na parafialnej wieży

 

o tej godzinie widać im majtki

czarne jak noc

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (255)

  • Karawan 05.07.2018
    Gazmajster ;)
    i refleksja z młodości nie moja; "gdy miłość się staje namiotem rozbitym na noc tylko jedną niesmaki zostawia ci potem i udręk ponure bezedno..." 5
  • puszczyk 05.07.2018
    Ano tak bywa. Dzięks.
  • Iwona 05.07.2018
    fajne metafory, robią wrażenie.
  • puszczyk 05.07.2018
    Z przerzutnią.
    Tak mi się nocną porą napisało, a dawno mi się już nic nie napisało.
    Dzienkuju :)
  • Iwona 05.07.2018
    powinieneś więc Mirku częściej nocą pisać skoro takie perełki wychodzą spod pióra..
  • puszczyk 05.07.2018
    Chciałbym jakoś o to zapytać anonimów :)))
  • Iwona 05.07.2018
    przecież doceniają ciebie, o co jeszcze chcesz pytać. takie oceny mają tylko najlepsi.
  • Karawan 05.07.2018
    Niby inteligentny a taki jakiś... anonimy mocne anonimowością i kupą. Podpowiem ptakowi; ja to sobie panie Makuszyńskiego czytuję i ciągle widzę, że moje pisanie do dupy jest. Jakby mi się Makuszyński kiedy skończył poszukam innego Asa i zaś będę pisał nędznie choć może ciut lepiej. Na achy i ochy nie liczę równie, jak nie liczę na anonimy - co człek to inna planeta - jakże od galaktyki oczekiwać że zacznie być jedną planetą? Frajda w pisaniu i radość, że mogę, że widzę, że czuję. A że przekazać nie potrafię? Pan Morawiecki potrafi a i tak mu nie wierzą. ;))
  • puszczyk 05.07.2018
    Ja po prostu liczę na argumenty.
    To mnie tak wkurwia w tym beznadziejnym systemie, że na literackim portalu odbywa się nagonka na dobrych.
    Takie coś daje szansę kretynom.
    W swoim portalowym bycie nie raz nadyskutowałem się z przeróżnymi ocenami, ale Opowi jest niechlubnym ewenementem z tymi anonimami.
    Mam wrażenie, że admin jest upośledzonym i złośliwym gnomem, który ma świetną zabawę właśnie z tego idiotyzmu i sam jest w grupie anonimów.
    Bo na literaturze to mu kompletnie nie zależy.
  • Karawan 06.07.2018
    Od końca; Admin odpalił portal i jak na razie działa (portal). To już sukces! Serio! Pomyśl co stałoby się gdyby zostały tu tuzy, które mają charakterek betti. Oczekiwanie, że każdy, kto zechce cokolwiek napisać po krytyce zapisze się na studia z polonistyki, literaturoznawstwa czy chgw czego jest absurdem w stosunku do amatorów. Amatorów można podzielić na takich jak Adam ( jeśli robisz - rób dobrze ) i Margerita (rób aż znajdzie cię nisza). To warunki brzegowe, a środek? Tak więc po pierwsze to nie portal literacki ale żłobek literacki. Po wtóre możliwości dyskusji ograniczone bo albo gównoburza, albo dialog via mail. Tyle mojego punktu widzenia w temacie.
  • puszczyk 07.07.2018
    Karawan, problem nie leży w tym, kto użytkuje portal.
    Lepsi, albo gorsi, i to akrat norma
    Problem leży w tym, że ktoś nie chce przyswajać wiedzy.
    Pisać się może nauczyć każdy. Bez talentu zostanie dobrym rzemieślnikiem.
    Ale nawet jeśli tego nie chce, tylko walić gnioty od lat, nie myśleć, nie doskonalić nawet tej niewielkiej iskry, którą ma, to porażka.
    Portalu też, skoro on tego nie uświadamia.
    Można pogładkać trochę za pierwszy tekst.
    Za drugi i trzeci, a później?
    To towarzysk i faktycznie gównobrzowy portal, a pretekstem jetst t tylko pisanie byle czego, bez prób doskonalenia.
    Jak wspomniałem, ja też popełniałem gnioty.
    Tylko myślałem po komentach.
    T jest to zbyt bolesny proces i śmiezną jest ta rekomendacja portalu.
    Fqktycznie, trza obie dać spokój, bo tylko miernoty z tym pięknym systemem anonimowego oceniania mają pożywkę dla własnej frustracji.
    Aisak, tobie życzę tylko mózg w stopni umiarkowanym.
    To i tak będzie dobrze.
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk I tu nie do końca się zgadzamy. Obowiązku uczenia się nikt nie ma, a jako trochę dłużej będący powiem tak; na początku próbowałem coś zrobić ze zjawiskiem margarita. Wcześniej próbował to Nuncjusz. Ale gdyby porównać Jej teksty z ostatnich dwu- trzech lat widać, że coś na kształt postępu ma miejsce. Zmierzam w tym wywodzie do siebie - od lat nie zwracam (mimo wiedzy, że to głupota) uwagi na poprawienie swoje interpunkcji. Purysta taki jak Adam skreśliłby mnie jako skrajnego idiotę milion razy, ale mnie to nie wzrusza, bo cały czas szukam odpowiedzi na pytania zupełnie inne mając pełną świadomość, że nie będę pisarzem, nie będę wydawany, że moje pisolenie to domena pisacza (termin wymyślony przez mojego tutora od angielskiego). A jednak daje mi to frajdę. Frajdę tworzenia i - zabrzmi to arogancko - wiszą mi wszelkie trendy, stwierdzenia, że coś jest pasee etc. bo świat w moje głowie to mój świat, to coś czym po trosze dzielę się. Nie po to by być chwalonym czy podziwianym a po to by czasem posłyszeć uwagę o stylu logice czy innym mankamencie. Czy poprawiam? Czy reaguję na uwagi? Wg mnie w pięciu procentach. Czy piszę lepiej niż wtedy gdym zaczynał na opowi? Nie wiem. Natomiast widzę znacznie więcej, szerzej bogaciej. To mój zysk i zachęta do dalszego pisolenia. Z pełną świadomością, żem, mimo rad wziął się za akwarelę a należało zacząć od rysunku, Ale... sam wiesz. ;))
  • puszczyk 07.07.2018
    Karawan, to dowcip leży w tym, żeś ewenement.
    Ja nie wdzę progresji w wielu tekstach tych samych użytkowników.
    Oni nie są tu po to, aby cokolwiek poprawiać we własnym pisniu.
    Są po to, aby pieprzyć bez sensu, pogaworzyć o dupie Maryni, ale nijak to się ma do portalu literackego.
  • Nuncjusz 07.07.2018
    puszczyk bo to portal nie-literacki
    Ulżyło? To albo zaakceptuj stan rzeczy albo sobie idź gdzie indziej. Po co się tak katować? Się i nas ciągle tym samym jojczeniem
  • puszczyk 07.07.2018
    Nuncjusz, masz rację.
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk Wolałabym byś został. Ciągle mam nadzieję, że uda siew końcu zmontować jakieś kółko sodalicji mariańskiej albo i innego gaworzenia na temat. Ja co prawda niszowo na fantasy się uparł ale przecie nieistotne co ale jak napisane jest. Jest kilka osób pisujących z sensem choć rzadko (czyżby zależność?) i mogłyby trochę nawzajem sobie gawędzić o tym co udaje się im spieprzyć. Bez zadęcia betti, którego nikt chyba nie lubi, łopatologicznie od serca... ech, pomarzyć dobra rzecz.
  • puszczyk 07.07.2018
    Karawan, ja zawsze uzasadniałem swoje opinie.
    Może ając poczcie własnej wartości literackiej, ale ja ciężko na to pracowałem.
    I trafia mnie, kiedy piszą nieleczalne przypadki o moim paksianiu, bo chciałem, aby się ludzie doskonalili z tekst na tekst.
    Tu jest faktycznie gównobrza.
    Ona jest istotą teo portalu.
    Dlatego tak świetnie się tu czują dramaty literackie.
    Betti jest naprawdę dobra, tylko wali z czółka.
    QJa uzasadniałem, a to i tak to samo.
    Powiedzenie - napisałeś zły tekst.
    Pomyśl, popraw, napisz lepszy.
    Kompletnie bez sensu.
  • Tjeri 07.07.2018
    Matko, że też energii Ci nie szkoda... Jak się chce to się komentuje, jak nie to nie. Jak ktoś nie rokuje i mnie wkurza, to zaczynam omijać. Po cholerę tyle razy o tym pisać?
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk Proszę zważyć, że im mniejszym się jest tym większym chciałoby się być. Na przerosty ambicji, ego etc lekarstwa, poza pięścią, nie ma. Tu śp. B; "warto być przyzwoitym". Rosjanie mawiają moądrze; "nie chcesz? nie trzeba! Zachcesz - nie będzie!" przestałem próbować nawracać świat. Piszę co czuję do danego tekstu i koniec. Szkoda czasu na przekonywanie gdy ktoś wie lepiej .
  • Karawan 07.07.2018
    Karawan Ale pisuję, bo może kto inny skorzysta?
  • puszczyk 07.07.2018
    Przeczytasz durny koment Aisak, i masz dość bujania się z jakością i ocenami.
    Nic nie czai, albo czai własnej,intelektalnej miałkości.
    To właśnie esencja tego portalu.
    Perdolamento o osobie.
  • Tjeri 07.07.2018
    Hmm... A Ty przecież też o sobie!
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk Znasz przysłowie. Nie bądź nożycami, które dźwięczą, gdy kto w stół walnie. Ktoś mi kiedyś radził by nie zniżać się do poziomu, ale to nie poziom chodzi a o odpowiedź, może oczekiwaną i prowokowaną? Warto pamiętać; ad personam ad rem. Ad rem OK, ad personam - to nie do mnie.
  • puszczyk 07.07.2018
    Tjeri, to nie do końca, tak.
    Ja w końcu naczyciel i chciciałem powiedzieć, czego się naczyłem na naszym portalu i że trzeba pisać lepiej, jak jest źle.
    Myśleć, popełniać błędy i dalej próbować
    Gadam do złośliwqego betonu, który chce jazd i dopieszczania.
    Z pewnością nie chce się uczyć, tylko pieprzyć farmazony.
    Tak oczywiście można, tylko nie na portalu literackim.
    Pogadać sobie można, ale róbmy coś poetycko np. i pomiędzy.
    A tu tylko o ludziach.
    Tak najłatwiej porażkę zatuszować.
    Coś pasja bredziła w temacie, ale bredziła.
  • Tjeri 07.07.2018
    puszczyk - a jednak dokładnie tak.
    Jojczeniem jeszcze nikt nic nie zmienił. Tym bardziej personalnym jojczeniem. Chcesz zmieniać - komentuj i publikuj jak trzeba. Więcej nie da się zrobić.
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk Pamiętaj proszę, że nie każdy jest pedagogiem, nie każdy po studiach filologicznych, nie każdy po studiach. Nie oczekuj pokory od której konsekwentnie oduczają wszyscy wszystkich. Poprawiaj błędy bez złości, automatycznie, bez emocji, no chyba, że ktoś Kara Mustafe wyśle przez Alpy na Kraków ...
  • puszczyk 07.07.2018
    Karawan, z natury jestem takimi nożycami.
    Bo napisała, ale dlaczego?
    Szkoda czasu i atłasu dla np. Aisak.
    Raczej większej podniety intelektualnej i bardziej normalnej potrzeba.
    Nie doceniłem myślącego PIS-u.
    Chodz o sposób myśenia, a nie idelogiczne argumenty!
    PS. Dla baranów - to rodzaj metafory.
    Prawdziwej :)))
  • Tjeri 07.07.2018
    puszczyk - i znowu personalia... Nikt Cię przez to nie weźmie na poważnie nawet gdybyś miała rację - a nie masz.5
  • Pasja 07.07.2018
    puszczyk dlaczego mnie obrażasz. Odczep się ode mnie. Bredzisz ty.
  • puszczyk 07.07.2018
    pasja, sorry, czytasz mnie? :))
    Jesteś "arbiter elegatium".
    Zpewne wiesz, co to znaczy metaorycznie :)))
    Dlatego jest taki portal.
    Nigdzir Cię nie obraziłerm.
    Bredzisz Ty
  • Pasja 07.07.2018
    puszczyk sorry, nie chce mi się z tobą gadać.
  • Pasja 07.07.2018
    puszczyk arbiter elegantiarum jak już*
  • puszczyk 07.07.2018
    Tjeri, a da się inaczej?
    Jesteś miły, anonimowy głąbie:)))
    Gdzie indziej przynajmniej rozmawiam z ludźmi, którzy mają nicki.
    A płaczę, kiedy nie ma jak rozmawiać z anonimowym debilem, bo jak tu można rozmawiać z anonomowym debilem?
    I portal pozwala na coś takiego... Dobrze, że jest Aisak. :)))
    Parę fajnych osób z głową i masa popierdółek mózgo-twórczyczych.
    Niech się produkują, karawan.
    Na zrazie. Tacy jak ja, tylko przeszkadzają w funkcjonowaniu dramatu.
  • Tjeri 07.07.2018
    puszczyk - zdecydowanie da się inaczej.
  • puszczyk 07.07.2018
    pasja; podłapałaś sformułownie :)))
    Coś się jednak ludzie uczą
  • puszczyk 07.07.2018
    Tjeri, wiem, ale nie miem powiedzieć oględnie, że dno jest szczytowym i rewelayjnym osiągnięciem geologicznym w postaci Rowu Mariańskiego.
    Dno, jest dnem.
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk "Tacy jak ja, tylko przeszkadzają w funkcjonowaniu dramatu." Błędnie sądzisz tacy są pożywką. Zapomniałeś jak w szkole darłeś łacha z kolegów, ktorzy dali się wkręcić?
  • Pasja 07.07.2018
    puszczyk nie... pokazałam tobie błąd
  • puszczyk 07.07.2018
    pasja, ależ mnie nie o to chodzi.
    To oczywiste,że popełniam błędy.
    Alewg... (((:
    Wciska się innym bez ogródek, że może kiedyś... dobrze..
    Szymborska pisała, że na sto wierszy, dziewięćdziesiąt pięć ląduje w koszu.
    Czyli niezłe pisanie może być tylko z dystansem do siebie.
    Grafomaństwa nie można tolerować, choć na tym portalu można tolerować "nic" i robić z tego cnotę, bo napisał(a) o tak ważnym temacie :)))
    Kiedy od lat 100% powinno lądować w koszu, bo autor nic nie przyswaja z powodu złych komentów.
    Komentujcie rzetelnie, jak na portal literacki przystało.
    Nie utwierdzajcie nikogo w inwalidztwie, bo nie podda się rehabilitacji, a stanie się zgorzkniałkiem patafianem, biegającym anonimowo z jedynkami.
    Ja was żegnam.
    Nie jestem ogniwem w brakującej teorii Darwina.
    Czytam, patrzę i mówię prawdę.
    Pewnie, że skażoną moim gustem, ale starałem się merytorycznie pokazać co jest źle.
    To ponoć był atak, megalomania i nadrealizm intelektualny.
    Niech wam będzie, skoro tu o coś innego idzie.
    (Już widzę, ilu sobom ulżyło. Tu możecie pątki dawać)
  • Tjeri 07.07.2018
    puszczyk, dramatyzujesz jak mała dziewczynka. Wszystko da się zrobić - wskazywać błędy trzeba i nazywać po imieniu. Ale niekoniecznie używać słów jak debile, idioci itp. Oceniaj tylko teksty - nawet najsurowiej (a właściwie: koniecznie najsurowiej).
  • puszczyk 07.07.2018
    Tjeri, jak zwykle ja, ale mnie znasz.
    Tu brak balansu pomiędzy umiejątnościami, a nauką
    To społecznściowy portal "Pogaduchy w krainie troli".
    I parę fajnych i myślących osób tego nie zmieni.
    Demokrejszyn.
    Pięć osób spod budki z piwem, ma pięć głosów.
    Przechodzący obok profesor - jeden.
    Kto wygrywa w demokracji?
  • Iwona 07.07.2018
    od kiedy profesora obchodzą głosy spod budki z piwem?
  • Tjeri 07.07.2018
    puszczyk - no i co z tego? Rób swoje bez obrażania i tyle.
  • Karawan 07.07.2018
    puszczyk Wcinam się - sorry. Brak balansu rzecz powszednia. Moja propozycja taka; określ sam siebie - czego chcesz. Demokracja - Ty historyk wiesz przecie - to ustrój gdzie zdecydowana mniejszość rządzi nad wygodną, obojętną, niezdecydowaną lub zgoła głupią większością. Na demokrację nie licz.Dlaczego uważasz (betti również), że trzeba coś zmienić na portalu a nie w odniesieniu do jednej dwu czy kilku osób? Dlaczego uważasz, że one tego również pragną? Może tylko jedna, a może dopiero za tydzień? Świata i ludzi nie zmienisz, możesz co najwyżej pomóc zauważyć coś czego ktoś nie dostrzega. Nie bądź typowym Polakiem wstającym z kolan umęczonym w narodzie wybranym. Bądź sobą, fachowcem, który pokazuje, że może pomóc ale nie narzuca się z pomocą i nie ocenia osoby a to od czego jest fachowcem. Powiesz, że człowieka może krew zalać na ludzką głupotę. Może i ma prawo, ale czy Człowiek musi to wylewać na łeb czy też może spróbować pokazać z innej strony. Ty - pedagog powinieneś wiedzieć to lepiej ode mnie; nie ma głupich uczniów, są słabi, niecierpliwi lub niekompetentni nauczyciele. Vide Margerita, która w mojej laickiej ocenie od -10 wylazła na -3 to jest postęp. Walczy uparcie aż dojdzie sama do tego poziomu, który pozwoli realnie ocenić Jej własne szanse. Wszelkie inne próby ocen są dla Niej agresją (choć i tu widzę postęp). Spokojnie za Panem Wojtkiem; "róbmy swoje" ;))
  • puszczyk 07.07.2018
    Pozostaje jeszcze kwestia temperamentu.
    Świata zapewne nie zmienię, ale szlag na niego, to może mnie trafić.
    Pewnie dlatego można go czasami mieć dość, a portal jest przecież takim przekrojem świata.Wydawałoby się z nazwy, że lepszym.
    Ch... prawda.
  • Elorence 08.07.2018
    Wetnę się i ja.
    Czy to nie jest tak, że na 10 osób, jeśli jedna osoba zrobi postępy dzięki Twoim radom, to można uznać to za sukces?
    Oczywiście, że można!

    Karawan ma rację, bo świata nie zbawisz. Każdy z nas prowadził tutaj walkę z wiatrakami i większość poległa. Może byłoby lepiej, gdybyś próbował sugerować zmiany zamiast atakować? Myślę, że dałoby to o wiele lepszy efekt.
    Bo jak to czytam komentarze pod tekstami to stwierdzam, że za ostro reagujesz. A jak dziś zobaczyłam, że wrzuciłeś tekst na do widzenia... no cóż, nie znajdziesz portalu idealnego.
    Mimo to, lekkiego pióra życzę i więcej radości :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Nie zbawiam i nie będę zbawiał, ale jako pedagog jestem wyczulony na oceny.
    Daję je i uzasadniam, dlaczego taką daję.
    Proste
  • Elorence 08.07.2018
    Jakbyś przeczytał moje komentarze sprzed roku, to uważałam podobnie. Nie stawiam się na równi z Tobą, ale przez kilka lat udzielałam dzieciakom (przedział wiekowy 10-24) korepetycji z matmy. I na tę chwilę, nasuwają mi się takie wnioski:
    - jak ktoś nie chce się nauczyć to się nie nauczy,
    - są osoby, które nie są w stanie osiągnąć tej samej wiedzy co rówieśnicy (mimo, że się starają),
    - są osoby, co się nigdy nie uczyły, ale uważają, że mają wiedzę... przemądrzały istoty,
    - są osoby, które wybierają sobie ulubione przedmioty i tylko im poświęcają więcej czasu,
    - są też tacy, którzy uczą się minimum.
    To tylko takie podstawowe grupy.
    Starałam się jak mogłam, a efekty były mniej lub bardziej zadowalające. I stwierdziłam, że zacznę wymagać tyle, ile dziecko jest w stanie przyswoić. No i efekty były lepsze.

    Odpuściłam, chociaż moja ambicja strasznie daje o sobie znać. Może jakbyś ciut odpuścił, byłoby Ci łatwiej?
  • puszczyk 08.07.2018
    Elorence, to jest portal literacki, więc ktoś tu bywając wybiera kierunek korepetycji.
    Przyswajanie jest już kwestią możliwości i inteligencji.
  • puszczyk 08.07.2018
    Tjeri, tu się nie da.
  • Karawan 08.07.2018
    puszczyk To, do licha, nie jest (NIE!!) jest, portal literacki! To betti i Ty tak uważacie! To jest portal publikujący próby pisania. Dla mnie różnica jest oczywista i myślę, że dla komfortu psyche byłoby dobrze dostrzec ten drobny ale istotny szczegół.
  • Aisak 05.07.2018
    kurde!
    chlipiesz i chlipiesz, aż w domu słyszę twoje chlipanie :/

    puszczyk, może zmień nick na piszczyk, albo wypłacz się żonie w sukienkę, jak podle jesteś traktowany na portalu pseudoliterackim.

    TY, TAKI WSPANIAŁY, NAJMĄDRZEJSZY, NAJLEPSZY PROZAIK-POETA, o czym nie zapominasz piszczeć pod każdym prawie tekstem.

    masz dobre pióro, ale jesteś niesamowicie męczący z tym swoim zawodzeniem.

    Proszę cię, nie piszcz puszczyk, nie wypada, nie przystoi, bądź dzielny i godnie noś piętno wspaniałego prozaika.

    Bo wrócę, i będę cię gnębiła, zobaczysz xD
  • puszczyk 08.07.2018
    Przypominam, że byłaś obrażona i miałaś u mnie nie bywać.
  • Keraj 05.07.2018
    Przeczytałem. Nie oceniam. A poza tym jak Ci tu źle, to wstawaj swoje dzieła na innym portalu, albo stwórz własny, a nie tylko płaczesz że dostajesz jedynki
  • Canulas 05.07.2018
    Ja już chyba (tylko jeśli idzie o wiersze) nie będę anonsował słowami "przeczytałem", bo takie coś chu... daje. Autor umi se dodać, że skoro go czytam raczej całościowo, to szansa, że przeczytałam ten konkretny tekst/wiersz jest wysoka. "Anąsowanie", by odhaczyć obecność można wpisując w komentarzu choćby i jden znak. Np + albo - czy cokolwiek innego.
    Co jakiś czas się oczywiście przypomnę, jak mnie coś szczerze pierdolnie, jednak chyba autentyczniej i uczciwiej będzie skupienie się na prozie.
    Wierszom nie umiem odmówić jakości, ale i nie mam narzędzi, by też ich jakość potwierdzić. Ot, w dużej mierze, bo nie wszystkie (o nie) są gdzieś poza mną. Latają na innym pułapie.
    Zapewne wyżej.
    Czytam, czasem nawet dopuszczam się aktu głębszego rozmyślenia nad nimi, ale me wnioski są żadne lub praiwe żadne. Chyba lepiono mnie z gliny o mniejszym natężeniu i minimalnej podatności odczuciowej.
    Tak więc ten, czekam bardziej na jakieś "Łuny 2.0" czy coś.
    I tym radosnym akcentem idę spać.
  • puszczyk 06.07.2018
    Jaruś, a może jednak oceniasz i nad tobą płaczę?
  • Keraj 06.07.2018
    Nie jestem dla Ciebie Jaruś ani Jarek. Napisz list otwarty do prasy niemieckiej, że Cię tu nie doceniają, może Rzecznik praw obywatelskich tą sprawą się zajmie, a UE na forum ogłosi Cię męczenikiem
  • puszczyk 06.07.2018
    Katyniu, nie nerwujsja :)))
  • puszczyk 06.07.2018
    Biedny Jarunio :)))
  • zygula 06.07.2018
    czuję wybitne zażenowanie.
  • puszczyk 06.07.2018
    Ja też.
  • Aisak 08.07.2018
    oj, piszczyk, piszczyk...

    jak to dobrze, że stąd odeszłam, bo nie zdzerżyłabym twojej piszczącej, pretensjonalnej postawy :/
    żal.pl

    kogo ty chcesz nabrać, że bardzo cię obchodzą inni pisarczykowie, i bolejesz nad ich niesubordynacją, buntem, i własną ścieżką?

    wiadomym jest fakt, że najbardziej nie możesz przeżyć Jedynek od anonimków, którym nie możesz odpłacić wylewając kubeł szamba na ich głowy.

    Mój poprzedni komentarz nie miał na celu obrażenia ciebie, piszczyk, ale po twoich o Mnie słowach, szczerze mam cię w dupie, biedaku, bo wiem, że w ten sposób mogłeś się zemścić za te wszystkie Jedynki, które dostałeś.

    biedny, stary, niedoceniony, piszczący puszczyk...

    xD
  • Aisak 08.07.2018
    oj, piszczyk, piszczyk...

    jak to dobrze, że stąd odeszłam, bo nie zdzerżyłabym twojej piszczącej, pretensjonalnej postawy :/
    żal.pl

    kogo ty chcesz nabrać, że bardzo cię obchodzą inni pisarczykowie, i bolejesz nad ich niesubordynacją, buntem, i własną ścieżką?

    wiadomym jest fakt, że najbardziej nie możesz przeżyć Jedynek od anonimków, którym nie możesz odpłacić wylewając kubeł szamba na ich głowy.

    Mój poprzedni komentarz nie miał na celu obrażenia ciebie, piszczyk, ale po twoich o Mnie słowach, szczerze mam cię w dupie, biedaku, bo wiem, że w ten sposób mogłeś się zemścić za te wszystkie Jedynki, które dostałeś.

    biedny, stary, niedoceniony, piszczący puszczyk...

    xD
  • Iwona 08.07.2018
    chyba się mylisz, aisak. autor zna swoją wartość, pisze przecież rewelacyjnie. nie o głupie jedynki chodzi tylko o stosunek do sztuki. tak myślę.
  • puszczyk 08.07.2018
    Dokładnie.
  • Elorence 08.07.2018
    Kurczę, a czy przypadkiem sztuka nie jest tworem plastycznym? Nadeszły czasy, że każdy może pisać o czym chcę, bez granic, ograniczeń itp. To chyba dobrze?
  • Iwona 08.07.2018
    Elorence pisać można o wszystkim, nie chodzi o temat. mnie obchodzi wykonanie i to podglądam u innych.
  • puszczyk 08.07.2018
    Kasi przeszkadzają indywidualności.
    Typowo polskie równanie w dół.
    I nie wiem, co obrażona u mnie robi.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    jak słyszę/widzę "typowo polskie" to mnie szlag trafia. Nie jesteś Polakiem? To po co piszesz po polsku?
  • puszczyk 08.07.2018
    Jestem Polakiem. Nawet nie wiesz jak bardzo, dlatego przerażają mnie takie polskie twory jak ty
  • Nuncjusz 08.07.2018
    raczej ścierwem
  • puszczyk 08.07.2018
    Fajny chłop z ciebie.
    Elegancki i merytoryczny.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    taki jak i ty, odpłacam pięknym za nadobne
    Jaki ty dla mnie, taki ja dla ciebie
  • puszczyk 08.07.2018
    Nigdy i nigdzie cię nie obraziłem personalnie, jak ty właśnie robisz.
    Mogłem mieć tylko krytyczne zdanie o tekście
  • Nuncjusz 08.07.2018
    bzdura
    krytykujesz wszystko i wszystkich, bo nie są spełniane twoje z dupy wymagania
    Załóż własny portal literacki i sobie tam wprowadzaj takie reguły jakie ci pasują
    Tu jesteś tylko gościem
  • Okropny 08.07.2018
    Nuncjusz przypomnę:

    "puszczyk 2 miesiące temu
    Nie o taką, czy inną ocenę tu idzie, tylko o potraktowanie tekstu, jak fraszki.
    Wszyscy widzą, że to nie jest taka sobie popierdółka, mimo luźnego języka i zabawnych wspomnień, a Ty nie.
    No to co mam sobie myśleć o Twoim odbiorze? Jak czytasz i oceniasz innych? Widzisz tylko fabułę?
    (...)
    Po pierwsze - nie musisz u mnie przeklinać w komentarzach. Rozumiem poprawną polszczyznę.
    Po drugie - weź leki i nie myl dawek.
    Po trzecie - uznałem Twój tekst za dobry i się z tego nie wycofuję.
    Po czwarte - musisz zmienić też dilera."

    Oto pedagog, osoba światła, wykształcona, istny ideał chłopaka, korba oświecenia. Pod swoim tekstem o Hołowczycu zaiste dyskutował merytorycznie o tekście, odczep się od niego ty kapuściany łbie ty.
  • Okropny 08.07.2018
    Masz oceniać tekst dobrze, lizać panu pedagogowi dupkę, a wtedy jesteś wart jego pisarstwa z wyższej półki, tak.
    Jak masz swoje zdanie, charakter, cokolwiek - nie ma dla ciebie u puszczyka miejsca.

    Bo puszczyk nie oglądał "Młodych gniewnych" i nie rozumie przesłania, jakie ten film niesie.

    Zamiast tego pałęta się tu jak woźny po szkole w wakacje i czeka, aż zabłąka się tu jakiś chłopiec, żeby go zjebać, że nie ma butów zmiennych i koszula mu z gaci wystaje.

    Zbytnio się tu rozkokosił, nie odejdzie tak łatwo... Choć wolałbym się mylić.
  • puszczyk 08.07.2018
    Jak nie potrafisz tych spraw rozdielić, to faktycznie jest to idealne miejsce dla ciebie.
    Dla mnie, nie.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    ale opuścić tego miejsca nie potrafisz, więc nie powtarzaj w kółko, że to miejsce nie dla ciebie
  • Iwona 08.07.2018
    dlaczego ma opuścić miejsce ktoś kto dobrze pisze? na kim pozostanie się wzorować?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    dlatego, że ze sto razy już chyba to zadeklarował
    Nikogo nie jesteśmy tu w stanie zatrzymać
    Xle sie tu czuje, nie potrafi się dopasować do tutejszej społeczności, więc choćby był geniuszem pisarskim, to nie jest miejsce dla niego
    ale net jest pojemny i portali pisarskich od groma, więc na pewno znajdzie dla siebie lepsze miejsce, czego mu życzę
  • Iwona 08.07.2018
    wydaje mi się, że wszyscy tu jesteśmy gośćmi. dziwnie wygląda, kiedy jeden gość wyrzuca drugiego, z nieswojego przyjęcia.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    jeśli dany gość uparcie twierdzi, że źle trafił, miejsce jest straszne, że to jakaś speluna itd to dziwi cię, że inni goście, którym się w tej spelunie podoba, proszą grzecznie, że skoro mu się to miejsce nie widzi, to niech to miejsce opuści i uda się do innej knajpki?
    Takie to dziwne i niezrozumiałe?
    Niech skończy pyszczeć jak tu do dupy, to może przestanę mu pisac to co piszę
  • Iwona 08.07.2018
    Nuncjusz ale to strata dla portalu, ten gość znakomicie pisze. artyści bywają kapryśni trzeba się z tym liczyć.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona żadna strata. Jest tu sporo ludzi dobrze piszących i sporo było, ale odeszło i nie przeze mnie, głównie przez admina, ale to był ich wybór, nad którym szczerze boleję
    Też mam czelność uważać się za artystę, więc moje fochy też proszę uwzględnić :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Nuncjusz, nie jesteś nawet człowiekiem.
    Jesteś brakującym ogniwem w teorii Darwina.
    To smutne, jeśli użytkownik nie dba o jakość, tylko bluzga na drugiego.
    Taki poziom.
  • Iwona 08.07.2018
    nie rozumiem o co wam chodzi przecież tu jest miejsce dla wszystkich, można się omijać gdy się kogoś nie lubi, po co skakać do gardła?
    portal to nie knajpa gdzie można się obijać po mordzie. takie moje zdanie.
  • puszczyk 08.07.2018
    Iwona, no waśnie ja też nie rozumiem, co się stało.
    Nie wiem dlaczego taki, chamski atak.
    Nic człowiekowi nie zrobiłem, nigdzie mu nie ubliżyłem.
    Może tylko wyraziłem się gdzieś krytycznie o tekście, ale na pewno to uzasadniłem.
    To jakaś porażka.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona to jest miejsce dla tych, którzy potrafią z innymi jakoś mniej więcej po ludzku współistnieć (nie chciałem napisać współżyć, bop to słowo ma dziwny podtekst :) )
    Generalnie mi puszczyk się podobał, ale ta jego wieczna sraczka w końcu mnie zirytowała czemu dahttps://bunkiercafe.plm wyraz
  • Nuncjusz 08.07.2018
    sory, wkleił mi się link xd
  • puszczyk 08.07.2018
    To sraj, podcieraj, bież węgiel, ale nie obrażaj i odnoś się do tekstów, a nie osób.
    To ponoć literacki portal
  • Okropny 08.07.2018
    Iwona poczytaj komentarze pod puszczykowymi tekstami. Puszczyk nie radzi sobie na opowi, myśląc, że skoro w holu jego hotelu mówi się po polsku i można podrywać dziewczyny, to w ciemnej uliczce w centrum miasta też, bo przecież miasto to samo.

    Otóż nie. Jak puszczyk aspiruje wyżej, to niech ucieka w inne miejsce. Tu, w opowijskiej faveli nie ma miejsca dla takich. Prędzej czy później wykruszają się.

    Pisze świetnie? Cóż z tego? Jako osoba jest nie do zniesienia i o to Nunczesku chodzi.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    nie przypominam sobie żadnego, twojego krytycznego komentarza pod moimi tekstami, raczej chyba w ogóle nic u mnie nie komentowałeś, ale nawet gdyby, to ja akurat krytykę moich tekstów lubię
  • puszczyk 08.07.2018
    bierz* Chuj mnie już strzela na błaznów.
  • Iwona 08.07.2018
    pozabijajcie się, może wtedy będzie spokój. dwa barany. teraz możecie wyładować się na mnie, jak na knajpę przystało. żegnam.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona do ciebie nic nie mam, próbuję ci tylko wytłumaczyć moje stanowisko
  • puszczyk 08.07.2018
    Fakt, do takiego burdelu nie pasuje.
    Toteż rezygnuje z obecności.
    I nie reklamujcie się, jako portal literacki.
    "Pisze świetnie. Cóż z tego?" Piękna konstatacja literackiego portalu :)))
  • Iwona 08.07.2018
    stanowisko Naczelnego Wodza czy Przodującego Chama?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona uuuu czyli jednak :)
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona, weź sobie puszczyka pod pachę i idźcie razem w szeroki świat :)
    Baj
  • Okropny 08.07.2018
    puszczyk tam jest znak zapytania, nie zmieniaj sensu wypowiedzi poprzez ignorowanie go, oszołomie ty
  • puszczyk 08.07.2018
    Okropny, dlaczego mnie wyzywasz?
  • puszczyk 08.07.2018
    Napisałem jakiś zły epitet o tobie?
  • puszczyk 08.07.2018
    Napisałem jakiś zły epitet o tobie?
  • Iwona 08.07.2018
    zanim odejdę zapytam admina na jakich jesteś tu prawach. nie podoba mi się twój stosunek do ludzi.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona spoko pisz do admina
    Powodzenia
  • Elorence 08.07.2018
    Ale szopka. Ludzie.
    Ktoś by pomyślał, że jesteście dorosłymi ludźmi.

    Iwona, jesteś tu zbyt krótko, aby wyrabiać sobie zdanie. Posiedź, sprawdź na własnej skórze. Zobacz też, jakie komentarze piszą inni pod różnymi postami. Nigdy nie spoglądaj na nic z jednej perspektywy :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Elorence, nikt tu nie zrobił szopki poza autochtonicznymi idiotami.
    My, krótko tu bywający, jesteśmy w szoku od epitetów, jazd i wariactwa.
    Kompletnie nie wiadomo, dlaczego one się przydarzyły.
    To jest istota tego portalu?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk tak
  • Iwona 08.07.2018
    Elorence nie lubię wulgaryzmów, nie rozumiem ataków personalnych, to mnie przeraża. myślałam, że to fajny portal.
  • puszczyk 08.07.2018
    Aha, dzięki za info i pogawędkę na poziomie.
  • Elorence 08.07.2018
    Takie rzeczy się praktycznie nie zdarzają. Jestem tu rok.
    Podobne akcje dzieją się tylko, jak pojawia się betti, o której pewnie już ktoś wspominał.

    Puszczyk, powinieneś krytycznie spojrzeć na sposób formowania komentarzy, TWOICH komentarzy pod postami u innych osób. Więcej pokory. Rozumiem konstruktywną krytykę, ale u Ciebie brzmi to bardziej jak atak. I ludzie mają pełne prawo tak to odczytywać. Spróbuj wyrażać się łagodniej.
  • Elorence 08.07.2018
    Iwona, bo to jest fajny portal. Dzięki ludziom stąd, naprawdę podniosłam swoje umiejętności pisarskie. Nikt mnie w komentarzach nigdy nie wyzywał, nie sprawiał celowo przykrości. No chyba, że głupi anonimowi jedynkowicze, ale tych trzeba zlewać.

    Trzeba wziąć ogromną poprawkę na tę akcję, która ciągnie się już kilka dni.
    Iwona, zerknij do Rithy, Canulasa, Adama, Maurycego - naprawdę fajna atmosfera jest :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Ja też.
    Na jednym, idiotycznym portalu się spotkałem z czymś podobnym.
    W życiu bym się nie spodziewał, że są dwa.
    Nie wiem, dlaczego jest taki, chamski atak.
    Bo nie pasuję?
    To przecież można zwyczajnie i kulturalnie napisać, jak na elitę intelektualną przystało.
    Elorence, nie będę się już w ogóle wypowiadał i wzyscy będą się rozkosznie kisić w głupocie.
    I tak byłem łagodny w ocenach, ale nie wymagaj ode mnie zbyt wiele.
    Uzasadniałem w przeciwieństwie do betti.
    To mam za to. Jazdę chamstwa i debilizmu.
    Tak się nie da.
  • puszczyk 08.07.2018
    Zerknij do puszczyka.
    Super atmosfera dzięki stałym userom.
    Jest merytorycznie i twórczo.
  • Elorence 08.07.2018
    "i wzyscy będą się rozkosznie kisić w głupocie" - jak to nazwiesz, jak nie prowokacją? I właśnie coś takiego mam na myśli.
    Starałam się jak mogłam, sama już nic więcej nie napiszę, bo jak dla mnie, temat już zamknięty i wyczerpany.

    Na każdym portalu jest podobnie, a czasami nawet gorzej. Mam konta na kilku. Tu mi najlepiej :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Nie na każdym.
    Są admini, moderatorzy i atmosfera literackiej dyskusji.
    Są oczywiście animozje, ale kontrolowane w ryzach przez kulturę userów i wyczucie moderacji.
    Co tutaj jest?
    Oszołom, cham, kutas itd.
    Za dobre chęci, dzięki.
    Zawsze oceniałem tekst, a nie osobę.
    Na macierzystym portalu robiłem to anonimowo (nie znałem autora) i tak yło dobrze.
    Na niektórych wiedziałem, kogo oceniam, ale oceniałem tekst!
    Co tu oceniono?
  • Elorence 08.07.2018
    Jeszcze napiszę tylko tyle, że tu brakuje moderatora. I większość to wie. Może kiedyś admin zdecyduje się przyjąć pomoc, jaką wielokrotnie mu oferowano.
  • puszczyk 08.07.2018
    Elorence, chyba żartujesz.
    On zapewne uwielbia take jazdy.
    Może jest też właścicielem "Poetyckiego zacisza".
  • puszczyk 08.07.2018
    Ani razu nie zadeklarował.
    Dopiero teraz i to głownie dzięki takim oszołomom jak ty, nad którymi nikt tu nie panuje.
    Przeczytaj, co napisałeś i jak.
  • puszczyk 08.07.2018
    Bo to portal literacki i merytoryczny, Iwono.
  • puszczyk 08.07.2018
    Jesteś emanacją portalu literackiego.
    I merytorycznie i kulturslnie.
  • Aisak 08.07.2018
    piszczyk nie możesz wywewnętrzyć się na anonimkach, to sobie kmiotku pysk Kasią wycierasz?

    piszczyk...bądź łaskaw nie wspominać mnie w swoich komentarzach.

    Bądź mężczyzną, jeśli jeszcze potrafisz.
    Choć twoje postękiwania świadczą, że zupełnie zatraciłeś szlachetną męskość.
  • puszczyk 08.07.2018
    Miało Cię u mnie nie być. Gdzie tu męska konsekwencja?
    I nie będzie.
    I jestem rozkosznym gender, a z tobą nie przełużyłbym ludzkości.
  • Aisak 08.07.2018
    piszcz dalej.
    popatrzę z daleka i się pouśmiecham, jak rozpadasz się na atomy.

    I nie piszcz o prokreacji, bo to słaby argument.

    Miało mnie w ogóle nie być, ale piszczący puszczyk tak bardzo mną wstrząsnął, że musiałam napisać, co myślę.

    Wylewaj sobie na mnie kubły rtęci, ale wiedz, że jesteś tylko anonimowym nicknamem w sieci.

    Szkoda mi twoich tekstów, że mają tak durnego autora.
    Aż nieprawdopodobne.


    Wrzucasz pięć tekstów dziennie, i cieniutkim głosikiem piszczysz
    -Ale dlaczego mam same jedynki, no weźcie, przecież to są świetne teksty, Nie znacie się, Banda Idiotów. Nie sięgacie mi do pięty. Miernoty!


    A to my.
  • puszczyk 08.07.2018
    Na ciebie nic nie warto wylewać.
    Dosłownie.
    I więcej tekstów nie będzie bez podziału na częstotliwość.
  • Aisak 08.07.2018
    piszczyk, nie no, to mnie żabolało :(
    Nawet gorącej rtęci? Ja bym na kilka osób z chęcią wylała rtęć. Osób, nie nickname'ów.
    *
    nie będzie tekstów, nie będzie piszczenia.
    To jest jakiś plus.
    *
    Poza tym jesteś gołosłowny.
    pi pi pi
    piiiiiiszczyk
    *
    to pa pa, i do nigdy.
  • puszczyk 08.07.2018
    Do nigdy.
  • Tjeri 08.07.2018
    Dajta już spokój, pliiiiz. Bluzgi niech wszyscy odstawią i będzie git.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ucięło mi pół komentu, wrrrr...
    Było jeszcze: komentuj Waćpan, bo potrafisz. Od napierdalanek z dala (nałożymy mentalny kaganiec). Tako rzecze doktor sowa.
  • puszczyk 08.07.2018
    A bluzgałem,pani doktor?
    Nigdy tego nie robiłem jako komentator.
    Nigdy nie obrażałem autora, chyba że czuł się obrażony krytyką, którą uzasadniałem.
    Chore jest miejsce, gdzie można bez konsekwencji obrażać, pluć jadem i nic.
    Tu w zasadzie więszość kocha napierdalanki, a nie literaturę.
    I portal jest fajny, bo można bez konsekwencji.
    Normalnie, to już dawno byłby ban dla chamstwa i oszołomstwa.
    Czyste Zaśmiecie poetyckie, tylko z prozą.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    a ty dalej się srasz
    Rany boskie, końca tego nie widać
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Co rusz ktoś tu musi wetknąć swoje trzy grosze by ten puszczykowy młyn mielił bez końca
    Moim zdaniem, to ty kochasz takie przepychanki bez końca
    Po kiego tu jesteś na tym zaśmieciu? No kurwa po kiego???
  • Nuncjusz 08.07.2018
    a za to twoje bicie piany sam byś zaliczył w pierwszej kolejności bana, ja bym nie musiał sie z tobą użerać, bo byś zniknął i po kłopocie, więc też na tym korzystasz jak tylko możesz
  • Tjeri 08.07.2018
    Panie pacjencie, bluzgał Pan, ale nie w postach dot. oceny utworów. Tam było merytorycznie i ok. Ale już niżej, w dalszych dyskusjach... No było trochę przepychanko-bluzganek. No i umówmy się - mała, kontrolowana przepychanka to jeszcze nic złego i jako doktor wiem, że pacjent je lubi (większość pacjentów). Tu już jednak jest bez kontroli i rozmiar nie jest "s".
    Trza lepsze ziarno jeść (to do wszystkich uczestników tej gorącej dyskusyji), bo to ponoć po jedzeniu (tudzież piciu) takie mecyje.
  • puszczyk 08.07.2018
    Toteż znikam, a ty zostajesz.
    Mogłem się mylić, ale nikogo nie obraziłem i nie wykazałem się takim chamstwem jak ty.
    Użerać się ze mną nie musiałeś. Wystarczyło nie wchodzić.
    To logiczne, ale zadymiarze potrzebują pretekstu.
    Ja nim byłem i już nie będę.
    Znajdziesz innego.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Mylisz się co do mnie, ale nieważne. Tak znikasz, że cię więcej niż mnie
    Może zniknij w końcu jakoś konkretnie
  • Tjeri 08.07.2018
    Nuncjusz, nie znikajmy nikogo, pliiz. Seksuologi ponoć prawią, że jak się gada o oczekiwaniach i o tym co fe, to się lepiej układa i znikać nie trza...
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Tjeri nie potrafię z tym osobnikiem znaleźć jakiegokolwiek porozumienia, poza tym, to on chce zniknąć, prawi o tym cały dzień i tak to wygląda
    Po mojemu, niechby se był, ale serio, musi tak pluć jadem na ten portal i użytkowników?
  • Tjeri 08.07.2018
    Nuncjusz, na pewno nie musi pluć. I szczerze mówiąc, mam nadzieję, że zostanie i się jakoś rozkręci (bez plucia owego). Szkoda by mi było, bo jakoś tu zaczynam wrastać, a najlepsze netowe chwile wspominam z "dawno temu w odległej galaktyce", gdzie obywatel Puszczyk naprawdę dobrą robotę robił.
    Co śmieszne - obserwując Wasze komenty (wiem, marna próbka na poznawanie ludzi), wydaje mi się, że powinniście się lubić.
  • puszczyk 08.07.2018
    Tjeri, pogło Cię.
    To psychol.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Tjeri czy Ciebie ktoś wygania? Zostań, bo trzeba nam tu głosu rozsądku :)
  • Tjeri 08.07.2018
    puszczyk - raczej obaj jesteście nakręceni.
  • Tjeri 08.07.2018
    Nuncjusz - rozsądku... Nie, na pewno nie jestem aż tak nudna. A z Puszczykiem lubię sobie pod utworami pogadać.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Tjeri Canulas jest fajniejszy ;)
  • puszczyk 08.07.2018
    Jestem głęboko zawiedziony twoją postawą.
    Mnie można nie lubić, ale nie można publicznie tak nikogo obrażać.
    Zniknę, jeśli pod moimi tekstami zapanuje milczenie, a ty ciągle piszesz.
    Czym innym jest dyskusja, a czym innym chamstwo, które zaprezentowałeś
    Tjeri, proszę, nie pisz głupot, bo takich kretynizmów to u nas nie było.
  • Tjeri 08.07.2018
    Choć mam lekką gorączkę, to chyba głupot nie piszę. Komentuj po prostu, a co wkurwia - ignoruj (tak wiem, to jak poprosić rybę, żeby spróbowała bez skrzeli...)
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Mniejsza o moje chamstwo, bo chamstwo nie tylko polega na wulgaryzmach. Wg mojej definicji ty też jesteś chamem, nawet większym niż ja.
    Nie udzielałem się tutaj dłuższy czas, nie chciałem napędzać tej spirali ale nie zdzierżyłem na skutek twoich chamskich wypoowiedzi
  • puszczyk 08.07.2018
    Moich i chamskich?
    Wskaż jedną jako komentarz.
    Sowy?! Po prostu jaja.
    Jesteś walnięty, osobniku. Nikt z nas nie obraził i nie wyzwał nikogo.
    Zawsze byliśmy merytoryczni.
    Chryste panie, lecz się szybko.
    Tragedią jest to, że jesteś tolerowany.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Człeku, nie pisałem tego do Tjeri, którą podziwiam i szanuję, tylko do ciebie
    cyt
    Chore jest miejsce, gdzie można bez konsekwencji obrażać, pluć jadem i nic.
    Tu w zasadzie więszość kocha napierdalanki, a nie literaturę.
    I portal jest fajny, bo można bez konsekwencji.
    Normalnie, to już dawno byłby ban dla chamstwa i oszołomstwa.
    Czyste Zaśmiecie poetyckie, tylko z prozą.

    dla mnie to czysty wykwit chamstwa i buractwa, nie jedyny, mógłbym tego cytowac na kopy
  • puszczyk 08.07.2018
    Jezu, agresywny idiota...
    Nic gorszego nie mogło mi się przytrafić.
    Dlaczego jeszcze pod MOIM wierszem się bujasz?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Jezu, debil
  • Nuncjusz 08.07.2018
    to wypierdalaj w końńcu, wyloguj się szmato
  • Canulas 08.07.2018
    Eh, ludzie, ludzie. Taka piękna sobota. :)
  • puszczyk 08.07.2018
    No i co na to spolaczność?
  • puszczyk 08.07.2018
    I kto tu ogarnia takich chamowatych idiotów?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk jesteś tutaj jedynie punktem zapalnym, wzniecasz gównoburze, odejdź a będzie spokój
    Odejdź jak to deklarowałeś, ale ty kurwa nie odejdziesz, bo jesteś trollem i cię to bawi
  • Nuncjusz zabiorę głos, chociaż miałem się nie mieszać. Kiedyś to co robi teraz Puszczyk robiła Betti, czując za sobą Twoje wsparcie. Kiedy przejrzałeś na oczy, i bardzo dobrze, Betti się uspokoiła, i pojawia się jak zechce, i to dobrze, teraz jej komy są normalniejsze, mimo że wciąż krytykuje dość ostro. Na krytykę jest miejsce, na chamstwo nie powinno go być. Jeśli Puszczyk zostanie jako samotny, napompowany balon, w końcu pęknie, i ja mam nadzieję, że stonuje swoje wypowiedzi. Wcale moim zdaniem nie musi odchodzić, tylko on sam musi wybrać. Może zostać tak jak jest, jako napuszony skończony bufon, spuścić trochę powietrza i zostać jednym z wielu użytkowników, albo trzecie wyjście, krzyż na drogę.
    Cieszy mnie Nun, że dostrzegasz to co wyżej zaznaczyłeś w komentarzu.
  • Tjeri 08.07.2018
    O rany... Za poważnie się dla mnie zrobiło. :(
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Po co to było z jego strony?

    Jezu, agresywny idiota...
    Nic gorszego nie mogło mi się przytrafić.
    Dlaczego jeszcze pod MOIM wierszem się bujasz?
  • puszczyk 08.07.2018
    No to nie wymagaj ode mnie za dużo wobec takich tekstów.
    No właśnie - dlaczego?
    Nic nie napisałeś o tekście. Ani jednym, ani drugim.
    Obrażasz i wariujesz.
    O co Ci chodzi, jenostko chorobowa?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk od kiedy jesteś moim lekarzem? Poza tym, jako lekarz, powinieneś wiedzieć jak postępować z pacjentem, na pewno nie wzbudzać w nim agresji
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk i w dupie mam twoje teksty, bardziej mnie interesują twoje chamskie komentarze
  • puszczyk 08.07.2018
    Nuncjusz,ale pokaż mi te chamskie komentarze!
    Nie wystarczyło głąbie napisać: Mirek, nie podobają mi się twoje komenty, bo...
    Musiałeś bluzgać i wyzywać?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk czy od tego zacząłem? Od bluzgów i wyzwisk? Raczej nie.
    Jak ci zwracałem na to uwagę to się piekliłeś i pieklisz do tej pory
  • Nuncjusz 08.07.2018
    wystarczy prześledzić całość tej gównoburzy
  • puszczyk 08.07.2018
    Nuncjusz Dokładnie od tego zacząłąłeś.
    Użyj sformułowania: Przepraszam, poniosło mnie.
    Ja i tak sobie już odpuszczę wobec takich postaw.
    Stać cię na to?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    i nie tylko tu, bo rzecz się działa na dwóch frontach
  • puszczyk 08.07.2018
    Nuncjusz, o czym ty pieprzysz?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk pod dwoma twoimi tekstami, o tym solę
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Niedokładnie od tego, wszystko jest na miejscu
    Na twój personalny atak odpowiedział bluzgiem, trudno, dawno się pogodziłem z tym, że jestem chamem i chamem pozostanę
    Mogę ustąpić ci miejsca, bo mam dość tego syfu jaki się tu zrobił,
    tak poniosło mnie, ale mnie zawsze ponosi w takich sytuacjach, kto mnie zna ten wie
  • Zaciekawiony 08.07.2018
    Taka długa tyrada o anonimowe oceny... I po co?
  • Iwona 08.07.2018
    poszłam na spacer, bo się zdenerwowałam na tych osłów i baranów. wróciłam, a oni nadal się bodą. nie szkoda wam niedzieli?
  • puszczyk 08.07.2018
    O czym?!
    Wytrzeźwiej człowieku. Nie stać cię na zwykłe: przepraszam?
    Nie sprowokowałem nikogo i niczym.
    I fakt, jesteś chamem.
    Strasznie przykre tak się pomylić co do osoby.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Nie kurwa, nie stać mnie na przepraszam, bo nie widzę tu swojego błędu
    Nie raz to robiłem, ale tu tego nie zrobię, zwłaszcza, że dalej mnie obrażasz swoimi pomówieniami
  • puszczyk 08.07.2018
    Jakimi?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk wytrzeźwiej człowieku
    jestem abstynentem
  • Iwona 08.07.2018
    obaj jesteście chamami, jeżeli może was to pocieszyć. tobie, mirek też niczego nie brakuje i nie udawaj niewiniątka, lubisz palić grunt. ludzie na was patrzą, może czas otrzeźwieć?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Mnie pocieszyło :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Ja nie muszę, tylko widocznie lepiej ukrywam swoje chamstwo.
    Pokaż mi Iwona, gdzie nim byłem?
    Jako komentator, a nie w dyskusji z innym chamem.
    Trzeba w końcu precyzyjnie to wskazać, abym wiedział.
  • Iwona 08.07.2018
    bywasz nim w komentarzach, po co ci to?
  • puszczyk 08.07.2018
    Konkretnie.
    Może czegoś nie widzę, ale z pewnością mam wyczucie na słowo "chamstwo".
  • Iwona 08.07.2018
    przeczytajcie sobie na spokojnie te wszystkie komentarze i zobaczycie chamów, obaj. przerzucanie się inwektywami nie jest chyba oznaką kultury?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona ja nie muszę, wiem co kiedy i gdzie. Do puszczyka to nie dociera, że mnie specjalnie prowokował
  • Iwona 08.07.2018
    jakbyś ty nie prowokował. obaj się nakręcacie, każdy to widzi.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Iwona ale ja nie twierdzę, że jestem niewiniątko. Zgadzam sie z Tobą, że wina za to co tu się dzieje leży po obu stronach
  • Iwona 08.07.2018
    skoro jest wina powinna być kara, dla obydwóch.
  • Ozar 08.07.2018
    Hm jak widzę kolejna wojna polsko-polska. Ciekawe, bo ostatnio pod moim tekstem Nuncjusz i puszczyk walili we mnie razem. Czyżby wojna byłych sojuszników?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Ozar, jakich sojuszników? Weź ty też wytrzeźwiej
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Ty i te twoje wieczne teorie spiskowe, lepiej się tu nie wtrącaj
  • Ozar 08.07.2018
    Nuncjusz Mam wkleić wasze teksty ?
  • puszczyk 08.07.2018
    No i masz. :)))
    Obraziłem cię gdziekolwiek w komentach?
    Nie zgadzałem się z twoją teorią, ale nie obrażałem.
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Ozar wklej, bo nie pamiętam, bym szedł ramię w ramię akurat z puszczykiem
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk No i masz piąteczki od elity.
    Taki literacki talent i intelekt, autorze...
    O to pewnie szło. to 1
    Nikt lepiej od Elorence nie ujął tematu i nikt się nie wykazał podobnym umysłowym gipsem na jej koment, co Ozar. to drugie... mam dalej?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Ozar to teksty puszczyka, ja mu w tym akurat nie wtórowałem. On atakował ze swojej flanki
  • puszczyk 08.07.2018
    Nuncjusz, jeny, co ty ode mnie chcesz?
    Nikogo nie atakowałem.
    Wyrażałem własne zdanie.
    Was już całkiem pogięło?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    puszczyk ale on tak to odbierał, więc dlatego taka terminologia
    a od ciebie nic nie chcę
  • Ozar 08.07.2018
    Z Manifestu choćby?
  • Canulas 08.07.2018
    Ja pierdolę. Siniore Illuminati się jeszcze do stołu przysiadł
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Ozar też kocha gównoburze
  • Ozar 08.07.2018
    Nuncjusz Nauczyłem sie tego na opowi
  • puszczyk 08.07.2018
    Czy ktoś tu jest w stanie napisać coś o wierszu?
    Portal literacki na do widzenia?
  • Ozar 08.07.2018
    A ty pisałeś pod moim tekstem choćby słowo o samym Manifeście, czy tylko o autorze?
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar Twój tekst
    "Debile i tak mają miejsce w sieci.
    Tu się nie da zrobić dyrektywy, bo trzeba by precyzyjnie sformułować definicję debila.
    Nośny temat na Opowi.pl :)
  • puszczyk 08.07.2018
    Ozar, teksbył dramatyczny.
    Panie, to nie można napisać, że taki jest i ustosunkować się do tez z którymi się nie zgadzam?!
    Czy was już porąbało totalnie?
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk A to twoim zdaniem był merytoryczny tekst? Ciekawe w którym miejscu?
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar To trza było napisać z którymi tezami się nie zgadzasz! A nie wyzywać od debili
  • puszczyk 08.07.2018
    Ozar, był naciągany, robiony pod publikę, na poziomie współczesnej retoryki PIS i przemawiający histerycznie, jak to dzisiejsza władza potrafi.
    Zresztą nie powinien być na portalu literackim.
    To moje zdanie. Zabić mnie trzeba za to?
  • Nuncjusz 08.07.2018
    Spokoo wiersz, trafia do mnie
    Nie znam się na tyle, by na temat poezji wypowiadać się merytorcznie, musi ci wystarczyć, że mi sie podoba
    Masz pięć
  • puszczyk 08.07.2018
    I tym miłym akcentem kończymy znajomość.
    Dzięki.
  • Ozar 08.07.2018
    I to ma być dyskusja? Uważasz się za historyka, pedagoga itd. i tak kończysz dyskusję? Jako człowiek inteligentny powinieneś użyć argumentów, pokazać co jest nie tak, co ci się nie podoba, a nie obrażać się jak jakaś gwiazda.
  • puszczyk 08.07.2018
    Kiedyś baza argumentów się kończy, a nauczyciel wychodzi z klasy.
  • Ozar 08.07.2018
    Wiesz że to bez sensu. Głupi by tak zrobił, ale ty nie jesteś głupi i dlatego powinieneś dyskutować, a nie odchodzić. Ja jestem gotowy do rozmowy, nie obrażam się za byle co, ale nie cierpię u inteligentnych ludzi olewajstwa. Myślisz to mów, nie myślisz to się obraź, a ty myślisz i dlatego mnie to wkurza.
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar A gdzie tu baza argumentów? Nie widzę żadnego merytorycznego!
  • puszczyk 08.07.2018
    Na tym poziomie, na który wrzucił mnie Nuncjusz, już nie chcę dyskutować.
    Miałem różne przypadki pedagogoczne i czasami poległem.
    Jak tu.
    Dzięks za wizytę.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk, ja walczę z Nunem od zawsze. To stary dziad jak ja, ale czasem zalewa go chyba fala gorąca i wtedy pisze jak złośliwy troll. Trza przywyknąć, bo on to tu jak cesarzowa matka na opowi.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk niestety czasami popierasz głupotę, choć jesteś inteligentny. Elorence napisała, że mój tekst o polityce nie pasuje do portalu literackiego. A ty ją poparłeś pisząc o mojej gipsowej odpowiedzi. Kurde przecież setki znanych pisarzy pisze o polityce. Czyżby nie był wam znany choćby thriller polityczny? A ilu pisarzy zostaje politykami? To jest właśnie miejsce nas politykę.
  • puszczyk 08.07.2018
    I cały czas się z nią zgadzam.
    To nie był thiller polityczny, tylko agitka.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk Nie. To pokazanie tematów z innej strony. Przecież napisałem "Ktoś powie – PROPAGANDA – zgoda, tylko propaganda drugiej strony.
    Ja nie każe nikomu w to wierzyć, ale warto znać zdanie drugiej strony. To, że ja wierzę Karoniowi to przecież inna sprawa. Ale czasem warto posłuchać obu stron żeby sobie wyrobić zdanie?
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar Przecież to tylko słowa przeciw słowom. Czasami warto znać zdanie zarówno propagandy pro unijnej jak i anty unijnej. A ten gość tłumaczy wszystko bardzo dobrze i warto chyba poświęcić godzinkę żeby coś innego usłyszeć, a nie tylko jak wspaniała jest UE.
  • puszczyk 08.07.2018
    Ozar, przecież ja znam relację, moderację i aberrację obu stron.
    Inaczej bym głosu nie zabierał.
    Uważam, że sugerowane przez Ciebie tezy są błędne.
    Znaczy tekst mnie nie przekonał do zmiany stanowiska, więc literacko nie zadziałał.
    Tylko tyle piszę na portalu literackim.
    I generalnie nie lubię w takim miejscu tekstów zaangażowanych.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk O to rozumiem. Jesteś przeciw i szacun za to. Tylko że mi nie chodziło żeby zadziałał, tylko żeby pokazać wartości z innej strony. Ale dzięki za to co napisałeś, jesteś tu wyjątkiem, bo niektórzy nie są ani za, ani przeciw tylko mają mnie na oszołoma, a to spora różnica. Mozna się wypowiadać za, albo przeciw i ja to rozumiem, gorzej jak ktoś uważa autora za głupa nawet nie uzasadniając dlaczego.
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar Jak wiesz pisze tu teksty historyczne chyba jako jedyny. Nie chodzi mi o przekonanie do moich tez, czasami tylko rzucam temat do przemyśleń i nic więcej.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar, na portalu literackim jest miejsce na każdy temat, także na politykę, ale tekst musi mieć znamiona tekstu literackiego. Niech to będzie thriller, jak pisałeś, albo po prostu tekst publicystyczny, muszą one jednak spełniać jakieś normy. Twój był jednostronny i miał właśnie charakter propagandy, czy też "przekazu dnia" dla obozu rządzącego. Do tekstu literackiego zabrakło mu w formie i treści. Zaś w takiej formie nadawałby się jak najbardziej na jakieś polityczne forum. Myślę, że to mniej więcej chcieli przekazać krytykujący Twój utwór.
  • puszczyk 08.07.2018
    Ozar, Nie odniosłeś się do historycznych "Drogowskazów"
    A jak zwykle jest to kontrowersyjny tekst.
    Nie musisz, bo nie da się czytać wszystkego.
    Mnie chodzi tylko o sposób oceniania i jakość literacką na portalu.
    Jak ktoś broni to, co jest, to sam jest porażką,
  • Ozar 08.07.2018
    Tjeri To nie tak. Ja tylko chciałem pokazać coś z innej strony i wsio. Nie chodziło mi o tekst stricte literacki, ale o pokazanie problemu jakby z innej strony. Ja nie twierdzę że Karoń ma rację, nie tylko on daje nam odpowiedź na pytanie co tak naprawdę dzieje się w UE. Taki jakby obraz z drugiej strony. Kto chce uwierzy, kto nie chce nie uwierzy, ale będzie miał obraz z obu stron.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk A co to "historyczne Drogowskazy"? Sorka, ale nie kumam?
  • puszczyk 08.07.2018
    Ozar w zasadzie nicio do faktów.
    Raczej klimat, ale dyskusję na tym budować można.
    Tak właśnie lubię.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk Napisz coś więcej. jestem pasjonatem historii i lubie takie teksty, ale muszę wiedzieć o co chodzi?
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar - rozumiem, ale ja będąc na portalu literackim czekam na tekst literacki... Po to tu jestem.
  • puszczyk 08.07.2018
    Ozar,ja nie piszę o historii, tylko o ludziach w nią zamieszanych.
    Co i jak bolało pojedynczego człowieka.
    To może być nieprawda, ale ja szukam ludzi. Historia jest tylko tłem.
  • Ozar 08.07.2018
    puszczyk A to ciekawe podejście
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar ZAwsze w historii ludzie są tłem to prawda.
  • Ozar 08.07.2018
    Tjeri Zgoda. Ale czasami treść jest ważniejsza od że tak powiem wartości literackiej. Jak zapewne wiesz wielu znanych pisarzy pisze treści polityczne, zwracając większą uwagę na samą treść niż na doznania literackie.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar, mam jednak inne zdanie. Treści polityczne też muszą być odpowiednio przedstawiane. Jeśli będzie to jednostronny wywiad, to niestety nie jest to pełnowartościowy tekst.
  • Ozar 08.07.2018
    Tjeri Tu masz rację. Jednak ja w Manifeście pokazałem kogoś z drugiej strony i napisałem wyraźnie że to też propaganda ale pokazana z innej strony. Tu nie chodzi o formę (choć napisałem najlepiej jak potrafię), ale o treść. Wiem że mogło być lepiej, ale napisałem tak jak potrafię najlepiej. Mam doświadczenie w pisaniu artykułów wieloletnie, ale w tym temacie bardziej opanowała mnie ekspresja niż spokój. Jak chcesz poczytaj choćby ciekawostki historyczne, zobaczysz jak pisze na spokojnie.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar - ano właśnie dlatego, że czytałam cykl o złocie Wrocławia, wiem, że potrafisz dobrze pisać. Rozumiem Twoje intencje - przedstawiłeś coś, czym żyjesz, co Cię zajmuje.
    Jednak gdy spotyka się z tekstem, który nie przedstawia, a narzuca (bo tak niestety się Twój utwór obiera) pewne teorie, który pokazuje Twoje spojrzenie jako pewnik, wtedy po prostu człowiek myślący się buntuje... Gdybyś zestawił ze sobą różne ujęcia tematu, dodał własną dygresję, jednak wnioski pozostawił czytelnikowi... Tekst zyskałby na formie, jak również - przewrotnie - byłby bardziej "skuteczny", bo skuteczniej się manipuluje czytelnikiem, gdy utwór na manipulację nie wygląda :D:D
  • Ozar 08.07.2018
    Tjeri Dzięki za mądre słowa. Tu czegoś takiego brakuje. Rzeczywiście pisałem raczej impulsywnie, uczuciowo a nie logicznie. Tak to niestety wyszło, choć ja akurat wierzę w to co Karoń od lat opisuje, ale powinienem pisać bardziej bezstronnie, choć w tych tematach nie potrafię. Sorka.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar, każdemu dobrze krytykować, gdy z boku. Sama dobrego tekstu publicystycznego nie umiałabym chyba napisać... to się przynajmniej powymądrzam ;)
  • Ozar 08.07.2018
    Tjeri hahhahaah to nie wymądrzanie, piszesz mądre opinie. Mnie wkurza jak ktoś pisze głupoty i wydaje mu się że jest najmądrzejszy.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar Dzięki :D
  • Ozar 08.07.2018
    Ozar Tjeri spróbuj. Każdy kiedyś zaczyna swoją podróż. Ja pisze od wielu, wielu lat, ale jak napiszesz coś wrzuć, albo zapodaj mi na maila to poprawię bardzo chętnie.Obojętnie czy to tekst historyczny, czy o życiu.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar, dzięki, choć do publicystyki mnie nie ciągnie (może to się kiedyś zmieni, kto wie). Inne dziwne tematyki uprawiam od ładnych paru lat, z różnym skutkiem, a ostatnimi laty to w ogóle na prozę nie mam czasu ani zacięcia. Wolę komentować.
  • Ozar 08.07.2018
    Tjeri Wiem, piszesz główne wiersze, a to dla mnie czarna magia. Jednak jak ci co coś przyjdzie do głowy napisz na markiz25@wp.pl na pewno odpisze.
  • Tjeri 08.07.2018
    Ozar, matkobosko, wiersze to u mnie tylko skutek uboczny. Czuję się prozaikiem, kaprawym ale zawsze. (bo te poety to stjaśne ludzie som :D)
  • puszczyk 08.07.2018
    Są granice mojego przywykania,'
    Do Kaśki ( bo chcę, aby oceny były po prostu transparentne) i Nuncjusza, który woli atakować, niż myśleć.
    Nic się nie wydarzyło litracko pod tekstami.
    Przykro niezmiernie, bo tam jest parę błędów, które widzę teraz.
    Zamiast ich wskazań dostałem faktycznie gównojazdę i ponoć portalowi nie trzeba indywidualności, tylko pokory.
    Oki.
  • Aisak 08.07.2018
    miało być do nigdy!
    Nie piszcz o mnie, kurde no.

    I nie jesteś indywidualnością a jedynie indywiduum.

    Nieznośnie piszczącym o swojej boskości.

    Pamiętaj piszczyk, zawsze znajdzie się Ktoś mądrzejszy, lepszy, fajniejszy, piękniejszy od ciebie.

    Pisz(cz) sobie na zdrowie i daj już spokój dyrdymałom.

    Jeśli chcesz pogadać, to idź na forum.

    I nie Kaśkuj. Bo przestanę być sympatyczna.
    A jestem bardzo sympatyczna, i zawsze stoję murem za pokrzywdzonymi. Broniłam cię swego czasu, ale takich jak ty, napuszonych baloniarzy, nie warto bronić.
  • Iwona 08.07.2018
    mirek jesteś dobrym komentatorem, kiedy odnosisz się do tekstów, daj sobie spokój z wycieczkami. rób swoje i nie odchodź.
  • puszczyk 08.07.2018
    Tu nikomu nie jest potrzebny dobry komentator.
  • Aisak 08.07.2018
    Komentator jest zawsze potrzebny, ale na pewno nie taki, który wyśmiewa.
    Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie ekranu.

    Wszystkim należy się Dobre Słowo, które nic nie kosztuje. Wystarczy napisać po ludzku, zwyczajnie
    - to nie jest dobry tekst, bo
    1)
    2)
    3)

    Dobry pedagog, jest sumą zdanych egzaminów.
    Musi być surowy, i mieć ogromną cierpliwość i dobre serduszko.

    i nie powinien pi pi pi piszczeć.

    Nie pisz mojego nicka ani imienia.
    Nie chcę.
  • Ozar 08.07.2018
    Aisak. Czasami trzeba odróżnić tekst od autora. Nie robić wstrętów ad autor, tylko odnieść się do samego tekstu, bez osobistych wstrętów. Tego mi tu brakuje.
  • puszczyk 08.07.2018
    Nie ma sprawy.
    Tylko zgodnie z obietnicą, się tu nie pojawiaj.
  • puszczyk 08.07.2018
    Myślę że Zaciekawiony, zrobił to dobrze.
  • Ozar 08.07.2018
    Gdzie ? Sorka nie kumam
  • Zaciekawiony 08.07.2018
    A sam wiersz wydaje się mieć charakter żartobliwy. Wskazówki do interpretacji tańczą sobie kankana, a krokodyle trą marchew na tarce i wyją do księżyca...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania