rafal_sulikovski: "lepiej naucz się ortografii..."

Dziękuję za komentarz. Porusza istotną funkcję zaprogramowania i współczuje tym, co są mentalnymi niewolnikami przyzwyczajeń, które zakłócają im odbiór. Dialektyka informacji nie kieruje się fetyszyzmem stawiając zawartość informacji ponad trywialne nawyki potencjalnych odbiorców. Przychodzi mi na myśl taki dialog.

Facet pyta kolegę:

–A co się stało z rafalem_sulikovskim?

–Nie wiem. Słuch o nim zaginał od czasu, gdy poszedł na tę wędrówkę w Dolinie Śmierci (Death Valley). Bardzo się niepokoję, bo tam jest trudno znaleźć wodę.

–To nie mogło być problemem, bo napisałem mu w liście dokładnie, gdzie są źródła.

–Słyszałem o tym liście. On ten list wyrzycił, bo tam były błędy ortograficzne.

 

Z komentarzy poniżej wynika, że cokolwiek bym im przedstawił, nie wpłynie w żaden sposób na to jak zostali zaprogramowani. Ludzkie procesy wytrzebiono w nich i zastąpiono je przez posłuszeństwo androidów.

Logika w tym wypadku jest bezużyteczna - może to uczynić jedynie hasło do przejęcia funkcji administratora.

Pracuję nad tym, aby to hasło posiąść.

* * *

Czyżby to kogoś przestraszyło... ?

Bo natychmiast w obronie praw Kaduka i przywilejów bycia zniewolonym i ogłupiałym jeden z żołnierzyków Kaduka pod ksywką 'kudu' rzuca się na mnie z kubłem ekskrementów.

Brawo 'kudu'!

To już jakiś postęp. Jakieś promienie się przeciskają przez ten pancerz, w którym mózg zapeklowany, ale jakby jakaś iskierka ludzkiej świadomości się tam tli, czy choćby potencjał, aby się przyjrzeć ścianom tego więzienia, w którym się ukrywasz, które ulepione są z kłamstw i ze zdrady wtłaczanej w ludzką świadomość, przez system kontroli, co George Orwell tak klarownie podsumował: "Ignorancja jest Błogością. Wojna jest Pokojem. Niewolnictwo jest Wolnością."

Mam wizję, że się wydostaniesz, ale na razie jesteś głęboko utkwiony zdradzając, że jesteś nędznikiem, kiedy publikując swe upodlenie wygłaszasz, że "Masz nadzieję, że ktoś nie myje zębów."

Ubierasz się w garniturek przyzwoitości i ortografii, ale masz obesraną dusze.

Ale się nie załamuj. Ja byłem dużo gorszy od ciebie i się z tego uwolniłem.

To kwestia woli i dyscypliny.

Nikomu to łatwo nie przychodzi.

 

Ale ty wytykasz użycie sowła 'dogmat'?

Dogmat ma wiele znaczeń, a niektóre nawet się wykluczają.

Chodzi tu o postulat i jego działanie, które albo cię wyzwala albo zniewala. Albo wyzwala innych albo ich zniewala.

Wyzwala z czego? Co ci wskazuje?

Chcesz ci być niewolnikiem, więźniem, oprawca usługującym opresji, wyzyskowi, ogłupianiu, ale cena jaką za to zapłacisz przewyższa ochlap, który ci rzucą, czy majątek jaki ci obiecują.

Możesz odkryć, że często będzie to wyrok na samego siebie.

Przeczytaj motto do mojego utworu "Guitar Shop – Music 432 Hertz – Out of Auschwitz" i "Modlitwę Do Nas Samych".

LOVE & PEACE

 

Synonimy słowa dogmat to: postulat, aksjomat, apel, argument, błaganie, bodziec, bumaga,

chęć,

decyzja,

dekret,

dezyderat,

dogmat,

domaganie się,

dyrektywa,

dyspozycja,

edykt,

hipoteza,

idea,

impuls,

inicjatywa,

instrukcja,

klauzula,

komenda,

koncepcja,

kontrpropozycja,

kryterium,

list,

liścik,

memo,

motyw,

myśl,

nakaz,

obwarowanie,

oczekiwanie,

odezwa,

oferta,

ograniczenie,

okólnik,

ordynans,

petycja,

pewnik,

pisemko,

pismo,

pobudka,

podanie,

polecenie,

pomysł,

poruczenie,

postanowienie,

postulowanie,

pouczenie,

powód,

pożądanie,

pragnienie,

prawo,

pretensja,

projekt,

propozycja,

prośba,

przepis,

przesłanka,

przyczyna,

przykazanie,

racja,

regres,

rezolucja,

roszczenie,

rozkaz,

rozporządzenie,

sugestia,

supozycja,

teza,

twierdzenie,

ukaz,

ultimatum,

uzurpacja,

warunek,

wierzytelność,

wniosek,

wola,

wskazanie,

wskazówka,

wymaganie,

wymóg,

wytyczna,

wzgląd,

zachęta,

zadanie,

zalecenie,

zamówienie,

zamysł,

zarządzenie,

zarzewie,

zasada,

zastrzeżenie,

zawiadomienie,

zlecenie,

źródło,

żądanie,

życzenie,

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • kudu 2 miesiące temu
    Ortografia, interpunkcja itp. to przed wszystkim kwestia reguł, jakie teraz obowiązują. Nawet sobie nie wyobrażam tego, co działoby się, gdyby każdy pisał wedle widzimisię. Oczywiście, pomijam świadomą twórczość artystyczną, choć i w tym przypadku dochodzi do nieporozumień.

    To także sprawa szacunku wobec Czytelników.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    kudu?
    Szacunek dla czytelników zawarty jest w przekazywanej informacji.
    Co zaszczepiają kłamstwa na skalę przemysłową bardzo dbają o ortografię i interpunkcję.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    kudu?
    Szacunek dla czytelników zawarty jest w przekazywanej informacji.
    Ci co zaszczepiają kłamstwa na skalę przemysłową bardzo dbają o ortografię i interpunkcję.
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Literatura to nie jest przekazywana informacja, ale to moje zdanie. PS Skoro kłamcy mogą zadbać o poprawność językową, to tym bardziej ci, którzy piszą prawdę.
  • kudu 2 miesiące temu
    A teraz ten sam tekst, tyle że wedle widzimisię. Mam nadzieję, że ta wersja ci się spodoba:

    Orto grafya, inter punkcya itp to pszedefszystkim kfestia regół jakie teraz obowiązóją. Nawet sobie nie wyobrarzam tego co dźało by sie gdyby karzdy pisał wedlók widzimisie oczywiicie pomijam siwiadomą twórczość artystycznom chodź i w tym pszypatku dochodzi do nie porozumieni.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Łeb zakuty dogmatem.
    Informacja spływa jak woda po kaczce.
    Jedyne co widzi to błędy ortograficzne.
    Ale rzeczywistość dyktuje prawa...Jeżeli tekst zawiera informacje o tym, gdzie są ukryte skarby albo sekret, który uratuje życie, to wszyscy srają na twoja interpunkcję. Got it? понимают?
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Łeb zakuty wypomina innym dogmaty, a sam dogmatyk.
    Informacja spływa jak po gęsi.
    Jedynie, co widzi, to to, że są ludzie schludni, ale on niechluj.
    Ale kultura wymaga piękna. Jeżeli tekst zawiera informację o tym, gdzie są ukryte skarby albo sekret, który ratuje życie, ale tekst obsr... i niechlujny, to każdy puknie się w czoło na twoje bogactwo. "Nie polezie orzeł w g..." - jak powiada wieszcz.
  • kudu 2 miesiące temu
    Mam nadzieję, że w walce z niewolnictwem przyzwyczajeń np. nie myjesz zębów.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Jesteś dentystą?
    Zwęszyłeś zarobek?
  • mamycię 2 miesiące temu
    Ale dupek z gościa :)))
    To portal literacki, a nie poszukiwaczy skarbów :)))
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Jesteś szczerbaty? Szukasz sztucznej szczęki?
  • Poncki 2 miesiące temu
    Hahahah, śmieszna historyjka 😃
    Widzę, że się kudu produkuje. Jesteśmy zbawieni. On naprawić wszystkim życie. Popoprawia wszystkich i będziemy chodzić jak w zegarkach. Będziemy doskonali.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Doskonali w swym zidioceniu - to marzenie tyranii.
    Bądźmy pewni, że ci co zaszczepiają kłamstwa na skalę przemysłową bardzo dbają o ortografię i interpunkcję.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Kuźwa, to portal literacki!
    Jak chcesz się produkować z idiotyzmami, załóż bloga.
  • kudu 2 miesiące temu
    Widzę, że się Poncki się produkuje bardziej ode mnie. Jesteśmy potępieni. On nie naprawić niczyjego życia. Nie poprawia nikogo i nikt nie będzie schludny, kulturalny. Będziemy jak obszczymurki i obesrańcy.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem, jesteś zabawny gość🤭
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    słone paluszki
    Wiesz, że jak uszczkniesz z kogoś choćby ziarnko uśmiechu, to świat się uśmiecha.
    Kasjerka mówi:
    "Have a good evening."
    "Thanks, but I have no other choice."
    Albo pyta:
    "How are you doing?"
    "I'm happy I'm still alive."
    "Really? What happened?"
    "What is so strange about it? Are you not?"
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem
    Uśmiech to kawałek serduszka😊
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Prawda! Obszczymurek też uszczknie z ferajny ziarnko uśmiechu, gdy sika w korytarzu, ale świat chyba się nie uśmiecha z takiej postawy.

    Oczywiście, ty należysz do świata kultury, świata piękna, ale może się mylę?
  • kudu 2 miesiące temu
    słone paluszki Zgadza się, pod warunkiem, że dla zabawy nie oblewają farbą muru twojego domu.
  • kudu 2 miesiące temu
    Dogmatyku o nicku Pismo Nosem, po twojej dogmatycznej reprymendzie pod moim adresem widzę, że sięgniesz po banknot, na który pies nasr...ał, wieprz zwymiotował, a obszczumurek nasikał.

    Otóż, tak wygląda twój skarb, dajesz go czytelnikowi, ale najpierw babrasz w psiej kupie. Taki jest twój tekst ubabrany w psim g...
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Brawo 'kudu'!
    To już jakiś postęp. Jakieś promienie się przeciskają przez ten pancerz, w którym mózg zapeklowany, ale jakby jakaś iskierka ludzkiej świadomości się tam tli, czy choćby potencjał, aby się przyjrzeć ścianom tego więzienia, w którym się ukrywasz, które ulepione są z kłamstw i ze zdrady wtłaczanej w ludzką świadomość, przez system kontroli, co George Orwell tak klarownie podsumował: "Ignorancja jest Błogością. Wojna jest Pokojem. Niewolnictwo jest Wolnością."
    Mam wizję, że się wydostaniesz, ale na razie jesteś głęboko utkwiony zdradzając, że jesteś nędznikiem, kiedy publikując swe upodlenie wygłaszasz, że "Masz nadzieję, że ktoś nie myje zębów."
    Ubierasz się w garniturek przyzwoitości i ortografii, ale masz obesraną dusze.
    Ale się nie załamuj. Ja byłem dużo gorszy od ciebie i się z tego uwolniłem.
    To kwestia woli i dyscypliny.
    Nikomu to łatwo nie przychodzi.
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Podoba mi się twoja samokrytyka i opis samego siebie. Ja mam dużo lepsze o tobie zdanie.

    Dogmatyku nicku Pismo Nosem, innych oskarżasz o to, w czym się do perfekcji wyspecjalizowałeś? Czyż to nie jest moralność Kalego?

    PS Bezczelnie kłamiesz, nie napisałem: "Masz nadzieję, że ktoś nie myje zębów".

    Napisałem zaś: "Mam nadzieję, że w walce z niewolnictwem przyzwyczajeń np. nie myjesz zębów".

    Nawet zacytować porządnie nie umiesz...
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    kudu?
    Wytykasz użycie sowła 'dogmat'.
    Dogmat ma wiele znaczeń, a niektóre nawet się wykluczają.
    Chodzi tu o postulat i jego działanie, które albo cię wyzwala albo zniewala. Albo wyzwala innych albo ich zniewala.
    Wyzwala z czego? Co ci wskazuje?
    Chcesz ci być niewolnikiem, więźniem, oprawcą usługującym opresji, wyzyskowi, ogłupianiu, ale cena jaką za to zapłacisz przewyższa ochlap, który ci rzucą, czy majątek jaki ci obiecują.
    Możesz odkryć, że często będzie to wyrok na samego siebie.
    Przeczytaj motto do mojego utworu "Guitar Shop – Music 432 Hertz – Out of Auschwitz" i "Modlitwę Do Nas Samych".
    LOVE & PEACE

    Synonimy słowa dogmat to: postulat, aksjomat, apel, argument, błaganie, bodziec, bumaga,
    chęć,
    decyzja,
    dekret,
    dezyderat,
    dogmat,
    domaganie się,
    dyrektywa,
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    kudu?
    kudu?
    Wytykasz użycie słowa 'dogmat'.
    Dogmat ma wiele znaczeń, a niektóre nawet się wykluczają.
    Chodzi tu o postulat i jego działanie, które albo cię wyzwala albo zniewala. Albo wyzwala innych albo ich zniewala.
    Wyzwala z czego? Co ci wskazuje?
    Chcesz ci być niewolnikiem, więźniem, oprawcą usługującym opresji, wyzyskowi, ogłupianiu, ale cena jaką za to zapłacisz przewyższa ochlap, który ci rzucą, czy majątek jaki ci obiecują.
    Możesz odkryć, że często będzie to wyrok na samego siebie.
    Przeczytaj motto do mojego utworu "Guitar Shop – Music 432 Hertz – Out of Auschwitz" i "Modlitwę Do Nas Samych".
    LOVE & PEACE

    Synonimy słowa dogmat to: postulat, aksjomat, apel, argument, błaganie, bodziec, bumaga,
    chęć,
    decyzja,
    dekret,
    dezyderat,
    dogmat,
    domaganie się,
    dyrektywa,
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Mój Mistrzu o nicku Pismo Nosem, przekonałeś mnie, pokonałeś mnie! Od tej pory wyznaję twoje zasady i dogmaty. Krytykując zatem nie, zarazem tępisz siebie.
  • kudu 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Mój apel: autorzy, piszcie z błędami ortograficznymi i interpunkcyjnymi. Bądźcie niechlujni. Do dzieła!
  • kudu 2 miesiące temu
    Dogmatyku o nicku Pismo Nosem, to jest twój dogmatyzm i twoje moralizatorstwo, cytuję ciebie: "Dialektyka informacji nie kieruje się fetyszyzmem stawiając zawartość informacji ponad trywialne nawyki potencjalnych odbiorców". To twój dogmat.

    Zarzucasz innym to, w czym sam się specjalizujesz.

    Mniejsza o to, piszesz o skarbie, a nie potrafisz postawić przecinka. Uświęcasz swoje nieuctwo? Uświęcasz swoje niechlujstwo? Możliwe jednak, że masz orzeczenie o dysortografii, a, to cię przepraszam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania