Rak

Piękne oczy,

Bujne włosy,

A tu nagle pusty wzrok,

Czy ten rak złowrogi rzucił mrok?

Powróć do mnie moja młodości, moja miłości,

Abyśmy znów razem mogli być razem w przyszłości.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • anat dwa lata temu
    Dobry wiersz z polotem, nie nudny. Powtórzony wyraz "razem", chyba przez nieuwagę.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie słuchaj tych bzdur, anat. Ona zupelnie nie zna się na poezji.
    Twoj tekst nawet wierszem trudno nazwać. Wszystko tak proste, banalne, jak wierszyki okolicznościowe.

    Chcesz pisać poezję, to dużo czytaj. Od Szymborskiej można zacząć. Patrz na formę, słownictwo, sztukę układania myśli w wersy tak, żeby nie trąciło myszką. Zapoznaj się z metaforą. Nie trzeba dosłownie wyrażać uczuć, można pięknie.

    A nawet dosłownie można z klasą. Tu Achmatową polecam i jej wiersze o miłości.

    Powodzenia!
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Piszesz do anat, czy do Patix? Jeżeli do Patix to przecinek zbędny "Nie słuchaj tych bzdur, anat"
  • Agnes07 dwa lata temu
    Martyna ta ten Anat... No to przygłup jakiś. Jaha sobie robi
  • Agnes07 dwa lata temu
    Abbie Faria przecież wiadomo ze nie pisze Martynka do tego przygłupa ktora ukrywa się pod zdjęciami niezłych lasek:)
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, to bądź tak miły i go wykreśl.
    Z góry dziękuję.?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Nie mam dostępu do źródła strony. A hakerem nie jestem.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, no, to był żart. Co Ty taki spięty?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Ja też żartowałem :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, i wyszło że ja spięta... załatwiłeś mnie jak gowniarę... ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Nie. Nie mam. Ale pewnie Yanko ma i robi ostatnio za anat :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, Yanko za anat? No coś Ty... Yanko by się tak nie ośmieszal. Jest inteligentny.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Wcześniej myślałem, że to stały bywalec tej strony, ale jak pisał/a o SS, że to kobieta... straciłem rozeznanie. Jestem ciekaw czy zna nasze inne nicki, które mieliśmy wcześniej. Jak dzisiaj walnęła Ci recenzję wiersza, to pomyślałem - Szpilka lub ma kontakt ze Szpilką, bo to jedyna mi znana osoba, która zna się na lirycznych "technikaliach" i otwarcie o tym pisze.
    Kimkolwiek by nie była ta osoba, jest wulgarna i niemiła. Ale to jest Sparta, a nie forum dla wzajemnej adoracji.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Abbie Faria "Ale to jest Sparta, a nie forum dla wzajemnej adoracji." Mądre słowa
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, jaką recenzję? Ten bełkot nazywasz recenzją? Weź nie żartuj!
  • Agnes07 dwa lata temu
    Jaja se robi ta anat
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Jaja, nie jaja. Przede wszystkim to osoba toksyczna. Podejrzewam, że to po prostu jest psychopata.
    Wklejam cechy psychopaty:
    Mianem psychopaty najczęściej określamy osobę, która wykazuje:

    "brak szacunku dla norm społecznych oraz szeroko rozumianych praw innych ludzi,
    brak empatii, zrozumienia, współczucia,
    skłonność do kłamstwa i manipulacji,
    impulsywność, agresywność,
    brak odpowiedzialności,
    nietrwałość relacji międzyludzkich, czysto przedmiotowe, utylitarne traktowanie otoczenia,
    zdolność do czynów zabronionych, karalnych, przestępczych."
  • Agnes07 dwa lata temu
    Abbie Faria generalnie jestem rasową klaczą za wóz z gnojem się nie biorę. No co Ty.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, aż tak? E tam. Wszyscy, którzy przychodzą z innych portali, gdzie sobie z dziobków jedli, tutaj przeżywają szok i szaleją. Typowe!

    Albo wróci tam, gdzieś czuje się " znafcą" albo weźmie za pracę nad sobą, choć w tym przypadku wątpię.
    Kosmiczna mania wielkości i niczym nie poparta. Dziwne.
  • patix882 dwa lata temu
    Czemu pod moim tekstem jest taka dyskusja?
  • MartynaM dwa lata temu
    A co, wolusz zero komentarzy?
  • patix882 dwa lata temu
    MartynaM nie pyskuj

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania