Randka - 00.00

Kurzyło się z komina smolistymi obłokami. Dokładała do pieca resztki chrustu, przeganiając jednocześnie spopielone kości z ostatniego obiadu.

— Jaszczurka była niedogotowana, kot zbyt żylasty, a chłop ze wsi. — Szturchnęła czaszkę, aż mu szczęka opadła na dno popielicy.

— On był... Hmmm — Poznany na internetowej randce.

Uśmiechnęła się do górnego szeregu zębów obywatela podlaskich terenów.

— Taki piękny, gdyby tylko miał więcej oleju w głowie — westchnęła chrapliwie.

Nie wytopił się z niego nic w realnym zderzeniu z czarami Wiedźmy.

— Przeglądałem twoją listę kandydatów na czarodzieja. — oświadczył wąż, wymachując sepleniącym językiem.

— I co? — Pewna siebie i zdesperowana Wiedźma rzuciła w niego mordercze spojrzenie.

— Ten gatunek wymarł wieki temu. A tych, których tutaj przyprowadzasz z góry czeka urna.

Otwarta strona z komunikatorem zawyła. Alarm rozległ się po czterech kątach wypchanej ziołami kwatery pogromczyni magi.

— Odsuń się! — wrzasnęła, odskakując od paleniska. Potrąciła stertę brudnych naczyń na brudnym stole i ochlapują sobie twarz niedopitym krwistym trunkiem usiadła na wysokim stołku, przyciągając toporną klawiaturę z drewna do siebie. Monitor z zapleczem podpiętych baz pamięci z tyłu mrugał niespokojnie.

— Kamera! Gdzie to ustrojstwo. —Przerzucała zagracony blat.

— Zaraz, zaraz! Nie możesz jej odpalić! — Wąż z przejęcia płynnie wymawiał słowa.

— Nie mogę! A bo co? — Wyciągnęła długie pazury w kierunku gada. Często wiązała z niego supeł, żeby nie przeszkadzał jej w urokliwych chwilach celebracji rozpoznawczych.

— Nie jesteś sobą! — wydusił w ostatniej chwili, zanim dopadła go pomarszczoną dłonią.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 21.02.2021
    Oj wredota z tej wiedźmy. tak znęcać się nad biednym wężem. Czyżby lubiła sadomasochizm?
    Mam namiastkę kto ta pisze, ale strzelę kiedy będzie pora.

    Pozdrawiam
  • Już nadeszła xddd
  • 00.00 04.03.2021
    Pasja To są jedynie wiedzmowe wygłupy. Prawdziwe wiedźmy mają inne upodobania. ?
  • Może Pasja?
    Kombinuje, nie zgaduje, to prawdopodobne.
  • Możliw, że to Pasją hahhaha
  • Margerita 28.02.2021
    Onyx?
  • Dekaos Dondi 04.03.2021
    Szkoda, że nie zerknąłem wcześniej. Sam nie wiem, czemu? Sądzę, żebym odgadł?
    Jakaś nowoczesna. Z duchem czasu idąca. Żeby jeszcze miał więcej oleju w głowie, to by się lepiej wypiekł:)
    Różne są. Była sobą. Wąż nie wiedział , co ssyczał:)↔O!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania