***

0

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Kocwiaczek 12.01.2022
    Jedno trzeba przyznać. Czyta się tekst gładko i z ogromnym zainteresowaniem. Widać poczucie humoru oraz dystans do siebie. Sprawnie przeskakujesz pomiędzy tematami. Nic dziwnego, iż ten uśmiech się jednak pojawił ? Tutaj zaledwie "od" zostało zjedzone: "rzuciła, nie odrywając się książki". Poza tym umiliłeś czas czytelniczce. Moim zdaniem głupota czasami się przydaje. Zwłaszcza, gdy ma się świadomość jej istnienia. Wady bywają wszakże zaletami ? Pozdrawiam serdecznie!
  • Jotef 12.01.2022
    Myślę, że bez głupoty moglibyśmy wciąż siedzieć na gałęzi. ;)
    Dzięki za komentarz i czuje oko. :)
  • Zdecydowanie zaciekawiasz. Z Twoim bohaterem z chęcią umówiłabym się na kawę ?
    Głupota o której piszesz dla mnie jest mądrością, chęcią doświadczania życia w pełnym spektrum. Głupotą jest ślęczenie przed telewizorem, bezruch i odwieczny zastój.
    Mądrość to działanie, ruch, doświadczenie i życie według swoich (dla innych może nielogicznych) zasad. Po co innego przychodzimy na świat?
    Dziękuję ?
  • Paweł Beer 13.01.2022
    No mi to się bardzo podobało:)
  • Opalony Ernest 13.01.2022
    No, Dżodef wybitnie sprawnie opanował klawiaturę.
  • Tjeri 13.01.2022
    Przyjemnie się czyta, jak ktoś pisać potrafi.
    Tekst fajnie skomponowany, wyważony, okraszony humorem. Widać sprawne pióro.
  • Jotef 14.01.2022
    Dziękuję za komentarze. Cieszy mnie, że opowiadanie się Wam podoba.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania