Raz, dwa, trzy pokaż coś więcej

Puszczalska, przemądrzała dziewczynka, która ma kilka złamanych serc na sumieniu. Ludzka krzywdę. Jest jak ulicznica czekająca na kolejnego zagubionego mężczyznę by po trochu wyrywać mu serce, niszczyć duszę i pragnąć patrzeć na jego upadek. No dalej, nie krępuj się, rzuć kolejną ripostę, rzuć we mnie kamieniem. Śmiało. Pokaż mi, na co cię stać, bo do tej pory było to namiastką dziewczynki rzucającej błotne kule w kierunku chłopca. Ale ty nic nie robisz. Masz tylko smutne oczy i wstydliwe spojrzenie prostytutki. Łzy ukrywasz w dłoniach i ciągle powtarzasz, że będzie dobrze.

 

Więc powoli liczę. Raz, dwa, trzy pokaż coś więcej. Odkryj przede mną prawdziwe oblicze.

 

Przecież teraz wypadło na mnie. I chociaż rumienisz się to wiem, że jesteś złośnicą, która czeka na moje potknięcie, by obłudnie wymierzyć mi karę. Wszystko za szybko się kręci i w moim spojrzeniu w końcu pojawia się namiętność, złość, nieczystość, pożądanie i nienawiść.

 

Więc powoli liczę. Raz, dwa, trzy pokaż coś więcej. Odkryj przede mną prawdziwe oblicze.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • NataliaO 11.07.2015
    3 :)
  • Anonim 11.07.2015
    Ode mnie też trzy (pomijając wszelkie aluzje jeśli TAKOWE się tu znajdują, ja tam nie wiem, ja tu tylko sprzątam...). Tekścik taki na "o", raczej nie urywa :) Jared2 podobno kryminały masz fajne, może się z nami podzielisz? :)
  • Anonim 11.07.2015
    Hm, a mi właśnie się podobało, pomijając takie koślawce jak "pragnąć patrzeć na jego upadek." (Zdanie poprawne, ale strasznie źle brzmi, jak się czyta) i pozjadane ogonki. Jest w tym coś, co mnie urzekło, chociaż wierzę, że można było to napisać lepiej - rozwinąć, podzielić inaczej, elaborować myśli. Popłyń czasem.

    ode mnie 4.
  • NataliaO 11.07.2015
    Urzekło, Cię?
  • Anonim 11.07.2015
    Haha Ślepiec nie wiesz co się za tym kryje :D Coś mam złe przeczucia... :0 *wchodzi pod stół*
  • J.J Leto 11.07.2015
    No, widzisz NataliaO komuś się spodobało. A miałem zejść, może jednak zostanę na chwilę ;)
  • J.J Leto 11.07.2015
    Dzięki za oceny wszystkim.
  • Anonim 11.07.2015
    Raz, dwa, trzy, pokaż coś więcej.
    Raz, dwa, trzy, pokaż cycki.
    Raz, dwa, trzy, pokaż cipkę.
    jesteś dziwką
    nie interesuje mnie twoja twarz.

    Tak sobie dopowiedziałem w duchu. Niektórzy nazwą to interpretacją ;)
    Tak brudna, kurewska rzeczywistość.

    Moje zamiłowanie do noir i urban fantasy sprawiło, że coś w tym mnie urzekło, co poradzić ;D
  • J.J Leto 11.07.2015
    Podoba mi się Twoje podejście.
  • Anonim 11.07.2015
    Ślepiec z metra, ale zapachniało Ryśem Peją :P
  • Anonim 11.07.2015
    Szacunek ludzi ulicy, yo!
  • Anonim 11.07.2015
    o dziwo, też mi się spodobało
    niebanalne podejście
    jest w tym rytm i głębszy sens
    próbuję być obiektywny, nie jestem w tym wypadku stroną
  • J.J Leto 11.07.2015
    Dziękuje Filip. Fajnie, że się podobało.
  • FMDudziński 11.07.2015
    Całkiem, całkiem piąteczka leci ;)
  • J.J Leto 11.07.2015
    Dziękuje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania