Referendum

Ostatnio krążą plotki o tym, jakoby nasza Ziemia nie jest już ani trochę płaska. Niektórzy posuwają się do twierdzenia, że nie stoi na żadnych żółwiach. Dlatego, by nikt nam nie zarzucił, że blokuje się wolność wyrażania uczciwych poglądów, domagamy się rozpatrzenia naszej prośby względem rozpisania REFERENDUM w temacie legalnego kształtu Ziemi i niech się naród jednoznacznie wypowie, czy chce żyć na płaskim, czy na kulistym.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • kamińe 10 miesięcy temu
    jenżeniery i dochtory
    niech pilnujo swoji nory
  • Grain 10 miesięcy temu
    Z histerii bólu dupy nerwinki.
  • Grain 10 miesięcy temu
    Referendum /w tym przypadku idzie o brak zgody RP na przymus relokacji kolejnych partii ludzi szmuglowanych przez mafie przemytnicze/ jest wiążące dla każdego rządu. Jest mandatem dla sprzeciwu złej polityce UE.
    UE, opozycja i pismaki, hejterzy lansują pierdoły jakoby Polska ze względu na wojnę i pomoc Ukrainie, była zwolniona z tego przymusu. Zatem, o co idzie jak sugerują nerwinki. Ano o to, że Eurokraci szukają sposobu jak znów ujebać nasz kraj w przypadku podpisania takiej zgody. Znany wynik referendum w Polsce, mógłby zachęcić inne kraje do sprzeciwu.
  • Bettina 10 miesięcy temu
    Jedyne słowo jakie widzę w tym krótkim tekście to. oś.
  • Bettina 10 miesięcy temu
    I teraz ...na płaskim czy na kulistym brzegu?
    Hehe, ale dalej nie wiem po co jest
    legalnego kształtu Ziemi i nie się naród
  • Bettina 10 miesięcy temu
    Jak byłam mała miałam okropną matematyczkę, raz dostałam dwóję, powiedziała mi, słuchaj, napisałaś na trzy, dlatego dostajesz dwa.
    Daję 1.'
  • Józef Kemilk 10 miesięcy temu
    Nie słyszałem tych plotek. W jakich one są kręgach? 🤣🤣🤣
  • Grain 10 miesięcy temu
    Mam wrażenie, że słuhasz tylko plotek. I jesteś plotkopadatny.
  • paluszki z paczuszki 10 miesięcy temu
    Nasza Ziemia przeżywa kwadraturę koła!
    Kto w to nie wierzy, ten ma bzika i fjoła😎
  • nerwinka 10 miesięcy temu
    Dziękuję komentatorom za niezrozumienie tekstu
  • Józef Kemilk 10 miesięcy temu
    Tak po prawdzie, to powinno być o sprzeciwie w sprawie referendum, bo przecież wiadomo, że ziemia jest płaska i jest oparta na głowach krokodyli. Wiedzą o tym w Europie i tylko durnie z Polski myślą inaczej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania