wycofane

----

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Iza Luis 26.02.2022
    Margerita jesteś bardzo otwartą i przyjazną osobą, ale bądź ostrożna.
  • Margerita 26.02.2022
    Dzięki
  • Pan Buczybór 26.02.2022
    to przekleństwo na koniec zbyteczne. A całość taka, że mózg mi się zlasował - myślę, że taki poziom abstrakcji ciężko osiągnąć wielu pisarzom, a ty piszesz takie coś zupełnie bez wysiłku...
  • Iza Luis 26.02.2022
    Bo z autopsji. Nie każdy ma takie doświadczenia :)
  • Margerita 26.02.2022
    Co masz na myśli?
  • Dekaos Dondi 26.02.2022
    Margierita↔I dobrze, że Bohaterka tekstu, wypierdoliła na spłaszczony pysk! Żadna łajza jej niepotrzebna. Szczególnie taka, która wstawia zdjęcia, bez pytania:)
  • Margerita 26.02.2022
    Dokładnie
  • MartynaM 26.02.2022
    Końcówka najlepsza. Taka z pazurem... i za nią 5
  • Margerita 26.02.2022
    Dziękuję
  • Iza Luis 26.02.2022
    To może być fikcja literacka na wysokim poziomie. Nie wzięłam tego pod uwagę
  • Margerita 26.02.2022
    To nie jest fikcją literacką tylko samo życie
  • Abbie Faria 28.02.2022
    Dobrze, że nie wysyłała mu bohaterka tego opowiadania swoich nagich zdjęć.
  • Źli ludzie są zazwyczaj od razu na wstępie znajomości bardzo mili. Tu na opowi i chyba na innych portalach literackich, gdzie jest ruch, często zaraz przy poznaniu się kłócimy, dzięki temu poznajemy kto jaki jest. Ktoś gdzieś coś opublikował, czyli wiadomo, że istnieje. Daleko nam do bycia dobrymi, ale jesteśmy przynajmniej prawdziwi i nie karzemy nikomu kupować tych kart - to chyba dostęp do filmów i rozrywki w Apple, czy coś. Jeśli użył zdjęcia Twojego autorstwa, to naruszył prawo autorskie.
  • Jeśli bez zgody.
  • Abbie Faria 28.02.2022
    yanko wojownik 1125 każemy - rozkazujemy, karzemy - dajemy karę :)
  • Abbie Faria, Każemy o d kazać, od kazania - bywa i tak teraz rzadko, pół życia temu, to robiłem błędy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania