Reggae

- Wbijać, zapraszamy na reggae a ci co chcą osobno wbijać to daję wam stoliki za friko umawiamy się???

Nikt nie odpowiedział. Właścicielowie byli trochę zawiedzieni.

- Halo jasna ciasna wbija ktoś??? Bo mamy umówione miejsca, cholera nie to nie!!

I znów ta pieprzona cisza.

- HALO!!! - koleś wyciągnął karabin i zastrzelił parę osób. Później przyjeżdża policja i go zabija z pistoletu nim on ich zabił. A następnie policja zabiera się za następne wezwanie. Także powiązane z reggae, tym razem koncernik. Zwalone. Sprawa tak istotnie zwalona, że nie da się nic pisać.

- Jest tu jakiś terrorysta? - zapytał się ten durny policjancik ze szkoły.

- Elo siema wbijamy jam terror sieję a co?!

- To pożegnaj się z życiem.

- Zabiłeś mojego kolegę, zapłacisz za to ty durny idioto!

- Zabiłeś go to ja ciebie też.

 

Terror trwał godzinkę.

Następnie przyjechał statek kosmiczny.

- Emedue hehehehe.

- Kosmate Polo Hehehene.

- Hehe.

- Pole puste hehe.

- Ja coctohestasjs1101.

I tak po krótkiej gadaninie kosmici zabili każdego. Następnie wzięli zwłoki i wrzucili do kosmicznej zwłokarni.

Następnie przyczepili kosmiczne pole elektromagnetyczne do czoła żeby zrobić chemiczne połączenie niektórych pierwiastków. Brzmi skomplikowanie, nieprawdaż?

Później wkroczył on - Sebek Dratewka.

Kupił od kosmicznego dilera kosmiczny karabin, którym zabił paru kosmitów i wydobył zwłoki niektórych trupów z kosmicznej zwłokarni.

Następnie SD się zabił z powodu swojej matki która także się zabiła.

Kosmici opanowali ziemię, co robić???

Piszę tą historię tutaj w moim notatniku i napiszcie mi coś bo nie wiadomo co robić! Cholera! Najpierw sd się zabija potem kosmici znów opanowują ziemię!! Jak tak można ja się pytam???

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Pan Buczybór 24.08.2016
    Eee...aha...ok
  • levi 24.08.2016
    pogrom :P tutaj właśnie potwierdziłeś moje podejżenia :)
    Piszesz na haju, zćpany i nie wiadomo co jeszcze :D
    Uwierz mi ja takich zchizów to nie mam nigdy ;) wyjścia są dwa mieszkasz w raju pełnej zielonego :P albo napadasz na Holendrów :D
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Coś mi mówi, że na trzeźwo tego nie ogarnę. Po kilku (a raczej kilkudziesięciu) głębszych może by to miało jakiś sens. Może.
  • Katra 24.08.2016
    Słów mi brakło.
  • Nuncjusz 25.08.2016
    bardzo dobrze, potrzebuje takich ludzi jak ty, tutaj sie zgłaszać, pisać wąątek
    http://www.forumforum.4ra.pl/viewforum.php?id=29

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania