Rekomendacje

Zdarzyło się wam dawać komuś rady, z których on potem nie skorzystał?

A zastanawialiście się po co wciąż komuś doradzacie, gdy Was pyta, a potem robi zupełnie odwrotnie niż poradziliście?

Może czasami doradzacie gdy ktoś was wcale nie pyta, ale uznajecie, że warto podzielić się waszą opinią?

Tylko osoby, które nie mają nic do stracenia są w stanie przeskoczyć ustalone wcześniej bariery nie do przekroczenia.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • poco 08.06.2021
    moje rady
    są bez wady
    kup mą radę
    a dasz radę
  • Pan Buczybór 08.06.2021
    Jak dla mnie takie coś bardziej się nadaje na wpis na forum, a nie publikację
  • D.E.M.O.N 09.06.2021
    Ty to mnie lubisz hejtować - po co czytasz skoro za każdym razem krytykujesz? zajmij się sobą i swoim pisaniem.
  • pansowa 09.06.2021
    D.E.M.O.N Tylko że Bucz ma akurat rację.
    Sorry.
    I popracuj nad interpunkcją.
  • D.E.M.O.N 09.06.2021
    pansowa ale to jest moja sztuka? pewnie możecie sobie oceniać, tylko to nie jest konstruktywne jak ktoś się do każdego tekstu czepia i do każdej formy. wyżyć się można na siłowni. polecam też bieganie. palce od stukania hejtowych komentarzy wam się nie wyćwiczą
  • pansowa 09.06.2021
    D.E.M.O.N Nie oceniam wejść Bucza.
    Ja też nie piszę elaboratu co tu trzeba poprawić, bo niektóre rzeczy są zwyczajnie niedefiniowalne i silenie się na rady to granie na puzonie po amputacji płuc.
    Tekst jest zwyczajnie słaby i ma sporo błędów interpunkcyjnych, co czyni go na dodatek mało czytelnym.
    A czy to twoja sztuka?
    Twoja na pewno. Pytanie, czy sztuka.
  • D.E.M.O.N 09.06.2021
    pansowa dziękuje za opinie. każdy ma do niej prawo.
  • Abbie Faria 09.06.2021
    D.E.M.O.N Popatrz na to z innej strony. Napisałeś ciekawy tekst o dawaniu rad. I od panasowy oraz Bucza dostałeś rady. Czy z nich skorzystasz? Napisałeś tekst także o sobie. To jak z malarzem malującym siebie malującego obraz siebie...
  • Shogun 09.06.2021
    Ironią losu jest fakt, że napisałeś tekst o radach i ich dawaniu, dostałeś rady od użytkowników i masz z tym jakiś problem...
  • Shogun 09.06.2021
    Moja RADA, jak chcesz się pobawić w krótkie teksty, to na początek polecam Drabble. Fajna sprawa, a przy tym dzięki temu można nauczyć się pisać krótkie teksty.
  • D.E.M.O.N 10.06.2021
    dzięki, raz próbowałem, nie lubię się ograniczać, jestem wolnym autorem, niezależnym. Pisze w każdym stylu, bo jeszcze się nie zdecydowałem w czym będę pisać. Oczekuję krytyki, ale nie hejtu, a Pan Buczybór nie jest tu mile widziany bo ma jakiś problem z moimi tekstami.
  • Shogun 10.06.2021
    D.E.M.O.N Cóż... nad pisaniem trzeba pracować, żeby były trochę wyższych lotów (i to nie jest hejt) tylko kolejna rada, bo gdy sam przypomnę sobie swoje początki to matko, pierwsze teksty, a ostatnie, to niebo a ziemia w poziomie.
    A w Twoich jest jak na razie dużo podstawowych błędów, ortograficznych, interpunkcyjnych i tak dalej. Oczywiście one będą się powtarzać, ale nie może ich być w takim nadmiarze, że od razu rzucają się w oczy.
    Tutaj użytkownicy mają wyczulony wzrok na takie rzeczy (sam do nich należę) i takie niby drobne błędy, lecz w dużej ilości przeszkadzają i zaburzają proces czytania, jak i odbierania tekstu, bo czytelnik musi za każdym razem w głowie te błędy poprawiać.
    Tak więc ważne jest, aby pracować nad samymi technicznymi aspektami swoich tekstów, to po pierwsze, a po drugie na to oczywiście pomysł i "wnętrze" tekstu, czyli to co ona zawiera, bo tekst, jeśli ma być prozą, nie może zawierać tylko kilku rzuconych bez ładu i składu myśli, tak jak ma to miejsce w powyższym tekście.
    Jeśli chcesz coś czytelnikom przekazać, spróbuj to zrobić poprzez ciekawą historię, która to przesłanie będzie zawierać. Wyobraźnia i otaczająca nas rzeczywistość jest tutaj kluczem, kluczem do znalezienia inspiracji.
  • D.E.M.O.N 10.06.2021
    Shogun - Przyjmuję wyjaśnienie. Dzięki, fajnie by było jak by ktoś konkretnie wskazał - bo co do tekstu to opinia subiektywna, ale odnośnie tych błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych to ja to sprawdzam i tego nie widzę.
  • Narrator 09.06.2021
    D.E.M.O.N Kiedy Panowie Buczybór i Sowa mówią ci, że jesteś pijany, lepiej nie dyskutuj, tylko od razu kładź się na podłogę.
  • D.E.M.O.N 10.06.2021
    nawet nie wstałem z łożka. odpisywać będę bo widzę, że Was to dziko nakręca jeszcze bardziej, a moja popularność rośnie :)
  • Akwadar 10.06.2021
    D.E.M.O.N popularność... ?
    Nieważne jak mówią, ważne, że mówią.
    Autorze, no pojechałeś po bandzie, tak trzymaj!?
  • D.E.M.O.N 10.06.2021
    Akwadar Prawdziwy artysta wymyka się definicjom! ? dziękuję, miód na moją duszę ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania