Rekrutacja do Składu Oceniającego

Witamy wszystkich :)

 

Jak niektórzy z Was pewnie już wiedzą, ze Składu Oceniającego, z różnych powodów, odeszły dwie ważne dla nas osoby. W obecnej chwili skład aktywny wygląda następująco:

- Skoiastel

- Lucinda

- Arysto

 

Zatem domyślacie się, że potrzebujemy wsparcia do tworzenia Bitw Literackich SO. Zanim wystartujemy z trzecią edycją, której temat poda Adam T, chcielibyśmy zaprosić Was do współpracy. Oczekujemy jedynie trochę czasu, chęci do czytania i wyrażania swoich myśli w zorganizowany sposób - z czym większość z Was, jako osoby piszące, nie będzie miała żadnego problemu.

 

Wbrew pozorom, nie wymagamy żadnych "kwalifikacji", nie prosimy o portfolio i CV. Jesteśmy grupką pasjonatów i amatorów o literackim zacięciu i odrobinie wiedzy, która pozwala nam robić to, co robimy.

 

Zgłoszenia możecie dawać w komentarzu pod spodem - nie wymagamy również słów uzasadnienia, jednak miło, jeśli jakieś się znajdą. Nie jest to ukryty przekaz - naprawdę nie są konieczne.

 

Możecie również przesyłać zgłoszenia na maila: skladoceniajacy@gmail.com - prosimy w treści maila podać nick na Opowi (albo nicki).

 

Konieczne do współpracy jest posiadanie konta na Facebooku, byśmy mogli się skutecznie komunikować i wymieniać poglądy.

 

Dziękujemy Wam z pomoc i czekamy na Wasze zgłoszenia do 3.12 :)

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania