Reksio z Poznania

Reksio był szwagrem z Poznania, który miał wielkie serce i wielki apetyt. Lubił jeść pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci: gotowane, pieczone, smażone, zapiekane, z gzikem, z kiełbasą, z kiszką, z szynką, z cebulką, z sosem, z masłem, z solą, z pieprzem, z majerankiem, z koperkiem, z czosnkiem, z octem, z musztardą, z keczupem, z majonezem, z chrzanem, z serem, z jajkiem, z boczkiem, z kapustą, z ogórkiem, z marchewką, z pietruszką, z selerem, z porą, z kalafiorem, z brokułem, z fasolką, z groszkiem, z kukurydzą, z pomidorem, z papryką, z cukinią, z bakłażanem, z dynią, z burakiem, z rzepą, z rzodkiewką, z sałatą, z roszponką, z rukolą, z szpinakiem, z botwinką, z sałatką jarzynową, z sałatką grecką, z sałatką colesław, z sałatką waldorfską, z sałatką nicejską, z sałatką cesarską, z sałatką makaronową, z sałatką ryżową, z sałatką owocową, z sałatką z kurczakiem, z sałatką z tuńczykiem, z sałatką z łososiem, z sałatką z krewetkami, z sałatką z serem feta, z sałatką z mozzarellą, z sałatką z serem pleśniowym, z sałatką z serem żółtym, z sałatką z serem białym, z sałatką z serem topionym, z sałatką z serem twarogowym, z sałatką z serem koziem, z sałatką z serem owczym, z sałatką z serem kozim, z sałatką z serem sojowym, z sałatką z serem wegańskim, z sałatką z serem bezlaktozowym, z sałatką z serem bezglutenowym, z sałatką z serem bezcukrowym, z sałatką z serem bezsolnym, z sałatką z serem bezpieprznym, z sałatką z serem bezmajerankowym, z sałatką z serem bezkoperkowym, z sałatką z serem bezczosnkowym, z sałatką z serem bezoctowym, z sałatką z serem bezmusztardowym, z sałatką z serem bezkeczupowym, z sałatką z serem bezmajonezowym, z sałatką z serem bezchrzanowym, z sałatką z serem bezserowym, z sałatką z serem bezjajkowym, z sałatką z serem bezboczkowym, z sałatką z serem bezkapustowym, z sałatką z serem bezogórkowym, z sałatką z serem bezmarchewkowym, z sałatką z serem bezpietruszkowym, z sałatką z serem bezselerowym, z sałatką z serem bezporowym, z sałatką z serem bezkalafirowym, z sałatką z serem bezbrokułowym, z sałatką z serem bezfasolkowym, z sałatką z serem bezgroszkowym, z sałatką z serem bezkukurydzowym, z sałatką z serem bezpomidorowym, z sałatką z serem bezpaprykowym, z sałatką z serem bezcukiniowym, z sałatką z serem bezbakłażanowym, z sałatką z serem bezdyniowym, z sałatką z serem bezburakowym, z sałatką z serem bezrzepowym, z sałatką z serem bezrzodkiewkowym, z sałatką z serem bezsałatowym, z sałatką z serem bezroszponkowym, z sałatką z serem bezrukolowym, z sałatką z serem bezszpinakowym, z sałatką z serem bezbotwinkowym, z sałatką z serem bezsałatką jarzynową, z sałatką z serem bezsałatką grecką, z sałatką z serem bezsałatką colesław, z sałatką z serem bezsałatką waldorfską, z sałatką z serem bezsałatką nicejską, z sałatką z serem bezsałatką cesarską, z sałatką z serem bezsałatką makaronową, z sałatką z serem bezsałatką ryżową, z sałatką z serem bezsałatką owocową, z sałatką z serem bezsałatką z kurczakiem, z sałatką z serem bezsałatką z tuńczykiem, z sałatką z serem bezsałatką z łososiem, z sałatką z serem bezsałatką z krewetkami, z sałatką z serem bezsałatką z serem feta, z sałatką z serem bezsałatką z mozzarellą, z sałatką z serem bezsałatką z serem pleśniowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem żółtym, z sałatką z serem bezsałatką z serem białym, z sałatką z serem bezsałatką z serem topionym, z sałatką z serem bezsałatką z serem twarogowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem koziem, z sałatką z serem bezsałatką z serem owczym, z sałatką z serem bezsałatką z serem kozim, z sałatką z serem bezsałatką z serem sojowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem wegańskim, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezlaktozowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezglutenowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezcukrowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezsolnym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezpieprznym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezmajerankowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezkoperkowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezczosnkowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezoctowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezmusztardowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezkeczupowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezmajonezowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezchrzanowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezserowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezjajkowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bezboczkowym, z sałatką z serem bezsałatką z serem bez...

 

etc.

 

Reksio nie mógł się najeść pyr, czyli ziemniaków, w każdej postaci. Był tak zachwycony ich smakiem, że nie zauważył, jak jego brzuch rośnie i rośnie. W końcu był tak duży, że nie mógł się ruszyć z miejsca. Zrozpaczony, wołał o pomoc, ale nikt go nie słyszał. Wszyscy byli zajęci jedzeniem pyr, czyli ziemniaków, w każdej postaci. Reksio zaczął płakać, bo myślał, że umrze z głodu, mimo że był pełny. Nagle usłyszał głos:

 

- Hej, Reksio, co się stało? - to był jego szwagier z Poznania, który przyszedł go odwiedzić.

 

- Och, szwagrze, ratuj mnie! - zawołał Reksio. - Zjadłem za dużo pyr, czyli ziemniaków, w każdej postaci, i teraz nie mogę się poruszyć!

 

- Spokojnie, Reksio, nie martw się - pocieszył go szwagier. - Mam dla ciebie rozwiązanie. Weź tę tabletkę, to ci pomoże.

 

- Co to za tabletka? - zapytał Reksio.

 

- To specjalna tabletka odchudzająca, która spala tłuszcz i zmniejsza apetyt - wyjaśnił szwagier. - Dostałem ją od mojego kumpla, który jest naukowcem. On twierdzi, że to cudowny wynalazek, który sprawia, że można jeść, ile się chce, i nie tyć.

 

- Naprawdę? - nie dowierzał Reksio. - A nie ma żadnych skutków ubocznych?

 

- Nie, nie, żadnych - zapewnił szwagier. - To całkowicie naturalny i bezpieczny produkt. Sam go stosuję i jestem zadowolony. Zobacz, jak dobrze wyglądam.

 

Reksio spojrzał na swojego szwagra i rzeczywiście, był on szczupły i wysportowany. Pomyślał, że może warto spróbować tej tabletki, skoro nie ma nic do stracenia. Wziął ją więc od szwagra i połknął.

 

- I co, czujesz się lepiej? - zapytał szwagier.

 

- Tak, tak, czuję się lepiej - odpowiedział Reksio. - Czuję, jak moje ciało się zmienia. Chyba zaczynam chudnąć.

 

- No widzisz, to działa - ucieszył się szwagier. - Za chwilę będziesz taki jak ja. A teraz chodź, pójdziemy zjeść coś dobrego.

 

- Coś dobrego? - zainteresował się Reksio. - Co masz na myśli?

 

- No, coś dobrego - powtórzył szwagier. - Pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci.

 

- Pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci? - powtórzył Reksio. - Ale ja właśnie zjadłem pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci.

 

- No i co z tego? - zapytał szwagier. - Przecież masz tę tabletkę, która ci pozwala jeść, ile chcesz, i nie tyć. Nie musisz się ograniczać. Możesz jeść pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci, do woli.

 

- Naprawdę? - nie mógł uwierzyć Reksio. - To znaczy, że mogę jeść pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci, i nie przytyję?

 

- Tak, tak, dokładnie tak - potwierdził szwagier. - To jest raj na ziemi. Pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci, bez żadnych konsekwencji. Co ty na to?

 

- Na to, że jesteś najlepszym szwagrem na świecie! - wykrzyknął Reksio. - Dziękuję ci za tę tabletkę. To jest najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałem. Chodźmy, zjemy pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci!

 

- No to chodźmy! - zawołał szwagier. - Pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci, czekają na nas!

 

I tak oto Reksio i jego szwagier z Poznania poszli zjeść pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci. Byli szczęśliwi i najedzeni. Nie wiedzieli jednak, że ta tabletka, którą zjadli, miała pewien sekret. Nie była to zwykła tabletka odchudzająca, ale eksperymentalna tabletka zmieniająca DNA. Nie tylko spalała tłuszcz i zmniejszała apetyt, ale także zmieniała ludzi w pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci. Tak więc, im więcej jedli pyr, czyli ziemniaków, w każdej postaci, tym bardziej stawali się pyrami, czyli ziemniakami, w każdej postaci. Po kilku dniach nie było już z nich śladu. Zostali tylko pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci. A potem zjedli ich inni ludzie, którzy też lubili jeść pyry, czyli ziemniaki, w każdej postaci. I tak się zaczęła epidemia pyr, czyli ziemniaków, w każdej postaci, która ogarnęła cały świat.

 

Koniec.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania