Sposób na zniewolenie człowieka

Żyjemy w czasach, kiedy zlikwidowano wymienialność pieniądza na złoto (nie mylić z kupnem i sprzedażą w agencjach). Na siłę, tzn. przy pomocy ustaw, likwiduję się realny pieniądz i zamienia się go na tzw. wirtualny, aby mieć kontrolę nad człowiekiem i jego prywatną własnością, jaką jest pieniądz. Kontrolowanie przez państwo własności indywidualnej jest rodzajem represji, która prowadzi do zniewolenia.

 

Ludzie opamiętajcie się, bo na waszych oczach robią z was niewolników! Sugerują wam, że dobre jest słodkie niewolnictwo polegające m.in. na bezkrytycznym słuchaniu polityków, którzy wszystko robią poza oczami, aby utrzymać siebie i swoje rodziny przez opodatkowywanie wszystkiego, co człowiek posiada.

 

To początek naszego zniewolenia, ale to gorsze jeszcze nadejdzie i to szybko. Będzie to świat niewoli cybernetycznej, czyli masowej i powszechnej kontroli człowieka i jego umysłu. Tak stanie się, gdyż rządzący światem, którzy mają w naszym kraju swoje agendy, muszą tak uczynić, bo wolny, myślący i twórczy człowiek jest zagrożeniem dla bankowego, ekonomicznego i politycznego interesu wybranych. Początkiem zniewolenia narodu przez rządzących będzie likwidacja gotówki!

 

A co na to powiedzą duchowni - wielcy miłośnicy każdej władzy nad człowiekiem? Przecież dawanie na tacę przy pomocy diabelskich urządzeń terchnicznych - kajdan elektronicznych nie będzie zgodne z ideą religijną człowieka jako wolnej, posługującej się wolną wolą, od Boga pochodzącej istoty!

 

Żyjemy w czasach, w których wmawia się ludziom, że kontrola jest wyższą formą wolności, co jest oczywistą sprzecznością. Jest jeszcze gorzej, bo wmawia się, że chłop jak zechce to stanie się kobietą lub odwrotnie, a głupek będzie mędrcem, bo już jest politykiem, a zabijanie nienarodzonych będzie uznawane za objaw wolności i prawa człowieka - świat zwariował na każdym swoim etapie.

 

Świat zwariował! Za chwilę potwierdzą to niektórzy Wspaniali Blogerzy, pisząc jak zwykle złośliwe komentarze.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Puchacz 27.10.2020
    Bełkot
  • Marian 28.10.2020
    Nie wiem, czy religia to urojenie.
    Wiem natomiast, że dzisiejszy Kościół w Polsce ma niewiele wspólnego z religią - chyba że z urojoną.
  • Jarema 28.10.2020
    Dlaczego?
  • Marian 28.10.2020
    Bo ich największa tajemnica wiary to auta i dolary.
  • Szpilka 28.10.2020
    Robert Pirsig w książce "Zen i sztuka oporządzania motocykla" zdefiniował urojenie – jeżeli jedna osoba cierpi na urojenie, nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na urojenie, nazywamy to religią.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania