Renesans Kobiecości

Siła manifestowana niegdyś przez duszę budzi ją z letargu do nowego życia.

Krwawe kręgi wyryte przez dawnych oprawców na jej wnętrzu stopniowo się zabliźniają.

Ciosy, jakie otrzymywała, w czasie ziemskiej egzystencji zabiły w niej poczucie piękna i wrodzoną wrażliwość.

Ona zaś po pewnym czasie stała się marionetką w rękach ludzi bezwzględnych, wykorzystujących jej dobroć jedynie dla własnego poklasku.

Ratunkiem i uleczeniem stała się dla niej modlitwa.

W której odnalazła upragniony spokój i ukojenie.

Odkryła w sobie siłę, aby przeciwstawić się obłudnikom, którzy pod ciężarem swoich wpływów pragnęli nią manipulować.

Nie udało im się tego dokonać, ponieważ w procesie transformacji była już zupełnie inną istotną.

Zrozumiała, iż pragnie odmienić swe dotychczasowe życie.

Jakie są jej prawdziwe potrzeby i marzenia.

Dziś bardziej świadoma stawia siebie zawsze na pierwszym miejscu.

Świeci w pełni swego blasku, a cienie dawnej przeszłości giną w otchłani wiecznego zapomnienia.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Poncki dwa lata temu
    Czym dla Ciebie jest kobiecość?
  • Taviani dwa lata temu
    Siłą kobiety poczuciem że zasługuje ona na wszystko co najlepsze a co za tym idzie ile piękna może w ten sposób pokazać
  • Poncki dwa lata temu
    Taviani
    Siła. Tak. Ale i delikatnością. Można chyba powiedzieć, że jest zestawem cech.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania