__

__

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • satyrekrol 17.01.2022
    Twój się czyta jak sztukę teatralną odrobinę. Tak w Rosji się pisze sztuki. np. "Burza" N.A. Ostrowskiego. Mam wątpliwości, czy dobre jest pisanie takimi krótkimi zdaniami — gdyby to był bardzo długi tekst i byłby pisany tylko takimi krótkimi zdaniami, to myślę, że to nie będzie dobre. Wypowiem się o całości tekstu, kiedy go przeczytam.
  • satyrekrol 17.01.2022
    Ja nie wystawiałem oceny, bo muszę całość tekstu ocenić.
  • Paw pisze 17.01.2022
    Też się zastanawiałam nad krótkością zdań, ale gdzieś słyszałam, że wprowadzają napięcie (jeśli się nie mylę) i chciałam ten "zabieg" wypróbować. PS Nie piszę opowiadań, to powstało przypadkowo. :)
  • satyrekrol 17.01.2022
    Paw, tutaj masz rację — krótkie zdania coś wprowadzają z nastroju jak najbardziej, ale jeżeli ich jest za dużo, to jest tak, jakby co ktoś nogę co chwilę podstawiał. Początek dobrze ci się udało, bo jest takie wrażenie czytania sztuki teatralnej, co podejrzewam, miało na celu wprowadzenie pewnego nastroju.
  • satyrekrol 17.01.2022
    Przeczytam całe opowiadanie, jak skończysz.
  • Paw pisze 17.01.2022
    Mam drugą część. Zaraz dodam, więc niebawem powinna się pojawić. :)
  • satyrekrol 17.01.2022
    Paw, dawniej było tak, że jak teksty lecą w dół listy i chcesz, żeby twój się pojawił, to musisz poczekać, aż znikną twoje dwa teksty z widoku — trzeci się inaczej nie doda, bo każdy by dodał po 10 tekstów i dlatego jest limit.
  • Paw pisze 17.01.2022
    Rozumiem. Tekst już jest. ;)
  • satyrekrol 17.01.2022
    Paw, zgadza się, tekst doda się, ale chyba nie wskoczy jak żaba na widok publiczny, choć może coś się zmieniło. Czyli Ty piszesz jakie książki, bo masz wydane chyba coś?
  • Paw pisze 17.01.2022
    U mnie się pokazuje, że druga część opowiadania już wskoczyła. :) Nie napisałam żadnej książki. Udało mi się wydać tomik wierszy z inną poetką, ale tylko lokalnie, więc nie trafił do sprzedaży. :)
  • Dekaos Dondi 17.01.2022
    Paw pisze↔?Przede wszystkim jest klimat "biegu akcji" w odpowiednim... klimacie przekazu.:)
    Nie ma czasu się nudzić:)↔Widziałem teledysk, ale wolę sobie swoje wyobrazić. A tekst to ułatwia.
    Także forma po temu. Nie lubię "ściany tekstu" jeno w kawałkach i przeważnie też piszę krótkimi zdaniami.
    No chyba, że coś mnie piknie, to długimi:)↔Zresztą sam nie wiem, jak piszę:))
    P.S↔Gdybyś wrzuciła po 21→to by wszedł na główną. 2 teksty na dobę wchodzą:)↔Pozdrawiam?
    Nie wiem, czy wiesz:
    [i]...[/i]→kursywa
    [b]...[/b]→tłusty
  • Paw pisze 17.01.2022
    Dawno mnie tu nie było i wiele z działania portalu mogłam zapomnieć albo nawet nie zdążyć ogarnąć, haha, zatem dzięki za informację i oczywiście za opinię. :) Również pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania