Rewers Zdrady

Zobaczyła to, zobaczyła i jak zawsze zrozumiała po swojemu.

Tak nawaliłem, nie sposób się zaprzeczyć. Ciężko jednak cokolwiek wyjaśnić, gdy ona kwituje całą naszą relacje jednym SMSem, szkoda, że przez tyle czasu nie zasłużyłem na nic więcej. Kocham ją, przecież tyle razy to udowadniałem. Czemu kobiety muszą być takie skomplikowane, totalnie dla nas niezrozumiałe. Facet myśli inaczej, prościej, seks to tylko seks, nie musi wiązać się z uczuciem. Chwilowy impuls nie przeszkadza nam kochać tej właściwej. Byłoby o tyle prościej gdyśmy byli podobni, czemu one tak bardzo muszą komplikować.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • KarolaKorman 22.01.2015
    Aż dziw, że pierwsze zdanie z wielkiej litery ha,ha :D. Dobrze Ci poszło, jak tak dalej będziesz pisał to zostanę wierną fanką :D
  • KarolaKorman 22.01.2015
    Dałam 5 :)
  • KarolaKorman 22.01.2015
    No i shift używałeś.
  • Akwus 22.01.2015
    Nie szalej tak szybko :) Jeden akapit to nie specjalna próbka, acz postaram się ciągnąć poziom tylko wzwyż.
    Nad mał literą w pierwszym zdaniu myślałem na kilka podejść, ale nie udało mi się przekonać samego siebie do tej zbrodni. Finalnie uznałem, że w pierwowzorze było to efektem błędu, a nie celowego zabiegu, wiec nie ma co przeginać.

    Faktycznie brak tu opcji edycji :) jedna sierotka w drugim zdaniu kuje mnie teraz w oczy :p
  • NataliaO 22.01.2015
    Dałam 4. Czekam na coś dłuższego w Twoim wykonaniu ale będzie na pewno dobrze widząc po małej próbce.
  • Anakonda 22.01.2015
    Dałam 5:) wyglada niczym odpowiedź na moj tekst :-)
  • Amy 23.01.2015
    Dobrze jest nie przesadzać z ilością tekstu, ale myślę, że tutaj jest go zdecydowanie za mało, żebym mogła powiedzieć o nim coś więcej. Czekam na coś dłuższego. ;)
  • Akwus 23.01.2015
    Chyba za szybko założyłem za zbyt oczywiste fakt iż to tylko zabawa słowem w kontrze do tekstu Anakondy :)
  • Tynina 02.02.2015
    Czytałam twój wpis na forum "Dokończcie wierszyk" i jakoś bardziej mi się podobało, może to jest po prostu zbyt krótkie, żeby cokolwiek dobrego, albo złego powiedzieć. Zostawię bez oceny, a z komentarzem, bo podobno czytelnicy motywują do działania.
  • Akwus 02.02.2015
    Widzisz Anakondo cóżeś uczyniła :D Już nawet boję się tłumaczyć :D
    O różne kwestie mnie oskarżano, ale nigdy o zbyt krótkie teksty :p

    Nie poddawaj się Tynina, sprawdź kolejne moje opowiadania, poprawiam się :D Dziękuję naturalnie za pochwałę wiersza - to mój pierwszy, jestem z niego szczególnie dumny w związku z tym :D
  • Tynina 02.02.2015
    Dlaczego widzę na twoim awatarze księdza?
  • Akwus 02.02.2015
    Zaprawdę powiadam Ci, masz prawo widzieć księdza, jako że to mój ślubny garnitur :D
  • Ekler 09.02.2015
    amen
  • Khartus 26.01.2016
    akwus. tak jak w moim komentarzu do cb pod czwartym rozdziałem z mojej serii. oceń jeszcze raz rozdział 2 jak możesz. (sorry za offtop)
  • Akwus 27.01.2016
    Zero problemu, ale liczę na rewanż :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania