Poprzednie częściRok 2024

Rok 2024.

Rok 2024. Świat jest wstrząśnięty wiadomością, że amerykański rząd i ONZ mają plany powiadomienia ludzi o istnieniu inteligentnych cywilizacji pozaziemskich. Według oficjalnego komunikatu, nawiązano kontakt z kilkoma rasami kosmicznymi, które wyraziły chęć nawiązania pokojowych stosunków z ludzkością. Zapowiedziano, że wkrótce odbędzie się otwarta debata publiczna, w której przedstawiciele różnych krajów i organizacji będą mogli zadawać pytania i wyrażać swoje opinie na temat tej historycznej sytuacji.

 

Jednak nie wszyscy są zadowoleni z tej decyzji. Niektórzy politycy, wojskowi i biznesmeni obawiają się, że ujawnienie prawdy o kosmitach spowoduje chaos, panikę i zagrożenie dla interesów narodowych i prywatnych. Postanawiają więc działać w tajemnicy, aby zablokować lub zmanipulować proces ujawniania. Wykorzystując swoje wpływy, zasoby i kontakty, tworzą tajną koalicję, która ma na celu zdyskredytowanie, zastraszenie lub zlikwidowanie każdego, kto próbuje ujawnić prawdę o kosmitach.

 

W tym samym czasie, grupa dziennikarzy, naukowców i aktywistów, którzy od dawna interesują się tematem UFO i życia pozaziemskiego, otrzymuje anonimowe źródło, które twierdzi, że ma dostęp do tajnych dokumentów i dowodów na temat kontaktu z kosmitami. Źródło oferuje się podzielić się informacjami, pod warunkiem, że zostaną one upublicznione przed planowaną debatą. Grupa zgadza się na współpracę i zaczyna otrzymywać poufne pliki, zdjęcia i nagrania, które potwierdzają istnienie wielu ras kosmicznych, ich technologii, historii i zamiarów.

 

Grupa postanawia opublikować materiały na swojej stronie internetowej i w mediach społecznościowych, aby dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Jednak wkrótce odkrywają, że są śledzeni, podsłuchiwani i atakowani przez nieznanych sprawców. Okazuje się, że tajna koalicja dowiedziała się o ich działaniach i próbuje ich powstrzymać. Rozpoczyna się niebezpieczna gra w kotka i myszkę, w której stawką jest los ludzkości i jej przyszłych relacji z kosmitami.

 

Czy grupie uda się ujawnić prawdę, zanim będzie za późno? Czy tajna koalicja zdoła zaszkodzić procesowi ujawniania i zagrażać pokojowi międzygwiezdnemu? Czy ludzie będą gotowi zaakceptować istnienie innych inteligentnych istot i nawiązać z nimi dialog? Czy kosmici są naprawdę przyjaźni i szczerzy, czy mają ukryte motywy?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania