Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • O kurwa, ktoś mi dał piątaka za to? Jestem w szoku ?
  • W tym tekście czuję artyzm, oryginalność, przebojowość i pewne motywy z osobistej nostalgii oraz fragmentów życia w dawniejszych czasach.

    Wyobraźnia, pozwalająca porównać etapy życia do filmów i/lub seriali, zapewne pomaga tworzyć teksty niejednej osobie, która lubi pisać opowiadania i/lub wiersze.

    5, pozdrawiam ?
  • Dziękuję, nie sądziłem, że coś z artyzmu jeszcze zostało w tych moich nowych textach. Bardzo mi miło, wiesz, co teraz pomyślałem? Aktorzy w serialach okropnych obyczajowych naśladują nudę i bylejakość życia. A czy ludzie tak samo nie naśladują aktorów?
    Ja lubię polskie seriale komediowe, bo tam jest życie, expresja. Texty Kiepskiego idą w świat, między ludzi. Nawet błędy utrwala, widzowie nie wiedząc, co znaczy "bynajmniej" używają tego tak, jak Kiepski ?
    Pozdrawiam ?
  • Czasami ogladam go na tiktoku. Odważny jest.
  • O, to bardzo się cieszę ?
    Chociaż nie mam wątpliwości, co On by mi zrobił, gdyby mógł.
    Pozdrawiam ?
  • Noico1 rok temu
    Nie, postać zdecydowanie godna potępienia, sojusz z Rosją, nieee, powinien sam jechać na białe niedźwiedzie do tej najbardziej barbarzyńskiej cywilizacji w dziejach. Zdecydowanie człowiek neandertali stał na wyższym poziomie od współczesnych i historycznych Rosjan. W dodatku profanuje zasłużone historycznie nazwisko Aleksandra Jabłonowskiego, powstańca styczniowego, któremu do pięt nie dorasta. Nie zasłużył na wiersz.
  • Noico1 rok temu
    err człowiek neandertalski
  • Ja nie oceniam poglądów, jakie prezentuje. Zresztą On to robi po aktorsku, trudno Go brać poważnie. Dzięki za opinię i czytanie ?
    Pozdrawiam.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor on to robi na poważnie, bo ktoś mu za to płaci. Sam sobie odpowiedz kto, Weleborze. Pajacowanie to poza.
  • Noico1, a to jest cholernie możliwe, przypuszczam, że masz rację. W końcu w TV Trwam wystąpił i wyśpiewał odę do ojca Tadeusza, w necie to jest. Jako płatny aktor wtedy.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor to chętnie obejrzę, jak podasz link:)
  • Noico1 proszę. Dał czadu.
    https://youtu.be/6Rphw4QVZ4Y
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor e, to wiersz Asnyka, z własnym zakończeniem. Bardzo chciałbym umieć tak pisać. Bardzo bliska jest mi taka właśnie poezja.

    Miejmy nadzieję!… nie tę lichą, marną,
    Co rdzeń spruchniały w wątły kwiat ubiera,
    Lecz tę niezłomną, która tkwi jak ziarno
    Przyszłych poświęceń w duszy bohatera.

    Miejmy nadzieję!… nie tę chciwą złudzeń,
    Ślepego szczęścia płochą zalotnicę,
    Lecz tę, co w grobach czeka dnia przebudzeń,
    I przechowuje oręż i przyłbicę.

    Miejmy odwagę!… nie tę jednodniową,
    Co w rozpaczliwem przedsięwzięciu pryska,
    Lecz tę, co wiecznie z podniesioną głową
    Nie da się zepchnąć z swego stanowiska.

    Miejmy odwagę!… nie tę tchnącą szałem,
    Która na oślep leci bez oręża,
    Lecz tę, co sama niezdobytym wałem
    Przeciwne losy stałością zwycięża.

    Miejmy pogardę dla wrzekomej sławy,
    I dla bezprawia potęgi zwodniczej,
    Lecz się nie strójmy w płaszcz męczeństwa krwawy,
    I nie brząkajmy w łańcuch niewolniczy.

    Miejmy pogardę dla pychy zwycięskiej,
    I przyklaskiwać przemocy nie idźmy!
    Ale nie wielbmy poniesionej klęski,
    I ze słabości swojej się nie szczyćmy.

    Przestańmy własną pieścić się boleścią,
    Przestańmy ciągłym lamentem się poić:
    Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią,
    Mężom przystoi w milczeniu się zbroić…

    Nieźle to wymyślił.
  • Noico1, tak, wiersz jest extra, w ogóle Asnyk.
  • Noico1 rok temu
    Ja uważam Asnyka za jednego z najlepszych polskich poetów wszechczasów, chociaż stosunkowo niedawno odkryłem go dla siebie ponownie.
  • Noico1 możesz mieć rację, na mnie też zrobił wrażenie Jego zbiorek jakiś czas temu. Ale moja znajomość poezji jest niestety niedostateczna, potrzebuję to zmienić. W dawniejszych czasach skrywają się skarby, w nieoczekiwanych miejscach. Np. przeglądałem Liber Chamorum, i tam jest wiersz na początku, zupełnie niesamowity, tak go zapamiętałem. Wkrótce wypożyczę do czytelni, bo chyba już nie ma w wolnym dostępie...
  • Noico1 rok temu
    No, przed chwilą przeczytałem w książce Artura Nadolskiego, że Olszański deklamował podczas obchodów rocznicy powstania listopadowego tekst Mickiewicza "Reduta Ordona". Jestem jego fanem. To akurat nie jest film z tego zdarzenia, ale możesz obejrzeć:

    https://www.youtube.com/watch?v=VPu0uC2lj6c
  • Noico1, dzięki, spojrzę.
  • Noico1 hehe, każda władza nogi rozkłada przed deweloperem i mówi "bierz mnie pan". Tyle obejrzałem, bo wystąpienie długie. Śmieszne, że nie mogli wyświęcić tego meczetu, więc czy to meczet czy nie meczet? Dzięki, pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania