¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Pan Buczybór 09.01.2020
    heh, i tak źle i tak niedobrze. Całkiem niezłe.
  • Szpilka 09.01.2020
    Dziękuję za komentarz ?
  • Margerita 06.07.2021
    Fajny
  • Szpilka 06.07.2021
    Margerita, dziękuję za fajny ?
  • kigja 06.07.2021
    9 stycznia 2020... Chyba mnie nie było...
    Bo jakiś skór..... mnie zbanował.

    Fajny limeryk ?
  • Szpilka 06.07.2021
    Kigja, chyba nie, oj, jak ja już długo tu jestem ?

    Dziękuję za wizytę, hahahahahaha, znaFcy ocenili, tjaaaaaaaaaaa, nie będę się tu tytułami limerystki chełpić, choć powinnam, żeby znaFcom nochala utrzeć ?
  • Narrator 26.01.2022
    Cześć Szpilka, miło Cię czytać znowu!

    Pozwoliłem sobie wydobyć na światło dzienne Twojego pierwszego limeryka, całkiem udanego. Oszczędny w formie, ostry w wymowie. Szkoda, że takie perełki skrywają się pod stertą miernych tekstów. Daję 5.

    U mnie teraz lato w pełni, dlatego pojechałem na wakacje, z dala od internetu. Dziś wpadłem do pubu, żeby obejrzeć grę Igi i przy okazji zajrzałem na Opowi. Dzisiaj również obchodzimy Australia Day, więc nie wypada być na serio. Australia skończyła 234 lata. Wracam w sobotę. Wrzuć coś do czytania, bo jestem okrutnie stęskniony dobrej lektury :)
  • Szpilka 26.01.2022
    Ahoj, Narratorze ᕳ?️◡?️ᕲ Miło, że wpadłeś z krzepiącym słówkiem, dzięki. Ale Ci dobrze, urlop, kacza zupa, w tym roku chyba znów przez koronaświrusa nie pojadę na prawdziwy urlop, nic to i tak się nie dam złamać ?
    Relaksuj się, nabieraj sił do pisania, bo ja czekam na Twoje opowiadanka, a ja? Hmmm, u mnie totalna kaszana, rura pękła, zalało mi chałupę, najpierw osuszanie, na dniach będą podłogi kłaść, ale nie pękam /ja nie rura/, w końcu kiedyś się ta kaszana skończy. Jakoś tak nastroju nie ma do pisania. Czytałam o reżimie covidowym w Australii, nie zazdroszczę.

    Najlepszego ?
  • Narrator 30.01.2022
    Szpilka
    Nie pękaj. Pękająca rura ma wiele uroku. Pokazuje nam czym życie jest naprawdę. Na pewno nie siedzeniem przy komputerze. Rok temu musiałem wymienić sufit i jedną ścianę w dużym pokoju. Przez dwa tygodnie byłem gościem we własnym domu: w moich kapciach chodzono, w moim łóżeczku spano, z mojej lodówki częstowano się Tooheys New. Ale dziś siedzę sobie w fotelu, patrzę na sufit i myślę: piękny jest!

    Reżym covidowy w Australii jest spowodowany korzyścią finansową jaką ten wirus przynosi dużym, międzynarodowym korporacjom. Reszta to tania propaganda, jeszcze głupsza niż za PRL.

    Nie trać czasu na prozę życiową tylko pisz dalszy ciąg Romka i Julka :)
  • Szpilka 31.01.2022
    Narrator

    O gejach lepiej zmilczeć, bo tu są tematy tabu, zaraz potłuczeni zaczną się pluć, nie odróżniając satyry od rzeczywistości i poglądów autora. Dla nich to wsio rawno, napiszesz cóś na PiS, to znaczy, żeś komunista, a przecież po obu stronach zdarzają się gafy i skandale i to jest temat do obśmiania, ale czy potłuczony zrozumie? Zaraz weźmie za nagonkę na jego ulubione ugrupowanie polityczne albo kościółek.

    Ale to wszystko NIC! Ani rura, ani potłuczeni tutaj, bo się zaczęło!

    Victoria!

    Konwój Wolności 2022 Kanada

    https://www.youtube.com/watch?v=jesVtD7FhLk

    Największy protest w historii Kanady. 70 km kawalkada składająca się z około 50.000 długodystansowych ciężarówek zmierza z Kolumbii Brytyjskiej do Ottawy w proteście łamania przez rząd Justina Trudeau Kanadyjskiej Karty Praw i Wolności. Kulminacja protestu przewidziana jest na 29 stycznia, w Ottawie.
    Protest na początku dotyczył zniesienia obowiązku szczepień nałożonego na kierowców ciężarówek na granicy kanadyjsko-amerykańskiej i nakazu noszenia masek w ciężarówkach podczas jazdy, potem przerodził się w protest ogólnokrajowy przeciwko łamaniu praw człowieka.
    Tysiące Kanadyjczyków ustawiło się na trasie, wiwatując z wiaduktów i proponując nakarmienie kierowców w ich domach i restauracjach. Setki tysięcy na ulicach miast Kanady. Prywatni darczyńcy zebrali ponad 7 mln dolarów na wsparcie protestujących. Mają one być przeznaczone na paliwo, zakwaterowania i jedzenie dla strajkujących. Tymczasem premier Kanady Justin Trudeau uciekł przed protestującymi na pięciodniową kwarantannę, określając kierowców ciężarówek i wspierających ich setki tysięcy Kanadyjczyków " krajowymi terrorystami", "białymi nacjonalistami".

    Violetta Kardynal
  • Narrator 31.01.2022
    Szpilka
    Niesamowite sceny z tej Kanady, jakby z innej planety.

    1:45
    "The ultimate goal is for the government to listen to Canadians, 'cause this is to unite us. We have trucks coming from the east and from the west...".
    Dalej, zanim przerwało, było coś o rządzie, co kompletnie stracił poczucie rzeczywistości i wypuścił ster z rąk, ale dźwięk trochę trzeszczący.

    Co do gejów — moja córka mieszkała z kilkoma przez dłuższy czas, bo uważała, że są to bezpieczni mężczyźni i najlepsi przyjaciele. Dzięki niej poznałem kilku i muszę tutaj rozczarować anty-LGBT lobby, ale rankiem po balandze z nimi nie obudziłem się z bolącą żopą. Może kiedyś o tym napiszę, a tymczasem zaufaj mocy, potrafisz sprytnie przemycać kontrowersyjne treści, żeby trafiały do kogo trzeba, bez wzbudzania niezdrowych emocji :)
  • Szpilka 31.01.2022
    Narrator

    Hihhihihihi, aleś mnie rozbawił tą ocaloną żopą, dzięki, aczkolwiek dobry humor mam po tych super wiadomościach, niech się teraz ciepłe kalesony, powtarzające pierdamony z tub propagandowych zamkną. O!

    Vivat Truckerzy, prawdziwi mężczyźni, aż nabrałam chęci do napisania trawestacji piosenki Danuty Rinn - Gdzie ci mężczyźni?

    No przeca, że są. W Kanadzie! ?
  • Narrator 31.01.2022
    Szpilka
    O tak, napisz coś w tym stylu: „Kanadyjskie chłopy to są drwale, niedźwiedzie, niczego się nie boją, piją wódkę i nigdy im nie zamarzają” :)
  • Szpilka 31.01.2022
    Narrator

    Hahahahaha, to jest myśl, mimo siarczystego mrozu nie zamarza, gorąca krew ?
  • Szpilka, 50.000, chyba nie, dlaczego nie dali ujęć z drona? Materiał jest montowany, PAP podaje, ze 8 milionów zebrali, ale skala pewnie jest o wiele mniejsza. Za dobrze widać mają w tej Kanadzie. Radio Maryja chyba mówi tym samym głosem, a skoro tak, to nie wierzę w tę linię.
  • Narrator 31.01.2022
    yanko wojownik 1125
    Faktycznie, liczba 50 tys. wydaje się być grubo przesadzona, ale ile dokładnie, nie wiadomo. Większość źródeł przypuszcza setki, góra tysiąc ciężarówek.
  • Szpilka 01.02.2022
    Narrator

    Prawackie media nazwały truckerów terrorystami, a w artykule, do którego zamieszczę link, wręcz umniejsza się odwagę i poświęcenie kierowców, przecież w Kanadzie panują obecnie siarczyste mrozy: minus 20 stopni C.

    https://dorzeczy.pl/opinie/256807/kanada-50000-terrorystow-jedzie-na-stolice.html

    Nie wiem, czy liczba kierowców przesadzona czy nie, nie o to chodzi zasadniczo, ale o to, że lud się budzi wreszcie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    To był twój debiut. Rymy nie porywają, a klimaty gejowskie jakoś nie dla mnie. Ale daję piątkę po cię bardzo lubię. Pozdrawiam 5
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ja też lubię,
    szczególnie gdy mam w czubie,
    zaś w pestkę zalana
    cały świat kocham i pana ?

    ¯\_(ツ)_/¯

    Z dobrym słowem kto przychodzi,
    bo człowiekiem jest z natury,
    zasługuje on na podziw,
    choć brał wiedźmę z Łysej Góry ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    A tak przy okazji skoro grzebię w twoich starciach do daję ci link do mojego opowiadania o relacjach damsko-męskich jeszcze zanim tworzyłem Kości. Bardzo ciekawi mnie twoja opinia. https://www.opowi.pl/czarny-kot-czarna-noc-czarne-lakierki-a47872/
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Chętnie przeczytam, bo lubię Twoje pisanie ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania