Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Rozdarty kołnierz pod naporem czasu

Już od dawna chciałem się z tobą skontaktować. W zasadzie od wtedy kiedy się jeszcze widzieliśmy ostatni raz jak przyjechałaś po chucznym rozstaniu sprawdzić czy jeszcze coś do ciebie czuje. Bo po co innego? Wtedy wolałem cie zniechęcić bo przecież byłaś dziewczyną mojego kumpla. Nie wiem czemu w sumie, bo wcześniej nie przeszkadzało mi to zupełnie żeby rozbierać cię wzrokiem i plątać w myślach język między twoje włosy łonowe. Wiem też, że wiedziałaś o tym i głupio ci było bo też chciałaś a z tą pizdą byłaś przez durne konwenanse. Widziałem to nie raz nad rzeką gdzie wszyscy jeździliśmy a ty patrząc na moje krocze przygryzałaś wargi z rozmarzonymimi oczami, żeby za chwilę po zderzeniu się ze mną uciekać zawstydzona w stronę swojego księcia co przyżekł bronić twojej cnoty aż do ślubu i nawet pogładzić cię po napiętej koszulce nie chciał ani nawet popatrzeć jak twoje sutki niemal dziurawią bawełnę. Dzisiaj się trochę pozmieniało. Trochę wam nie poszło. Ten pedał poszedł na księdzem co w obliczu dawnych wydarzeń w ogóle mnie nie dziwi a ty się stałaś zmarnowaną panną choć zakładam że w końcu zmądrzałaś i sobie trochę poużywałaś. Ja z kolei mam wspaniałą żonę za która oddał bym życie. Kocham ją na zabój ale ciebie też nigdy nie przestałem nigdy myśleć o tobie. Nawet niedawno wygrzebałem skądś adres firmy dla której pracujesz i jak zdurniały nastolatek przepierdoliłem kilkaset kilometrów przez Polskę. Stanął mi jak cie tylko zobaczyłem taka niespodzianka dla starego dziada jakim już niestety jestem. Kurwa mieliśmy kiedyś szansę. Żeby się ujawnić zrobić z siebie idiotę niestety jednak nie starczyło już odwagi. Wróciłem więc do domu i jebałem zdziwioną żonę tak jak ciebie chciałem i bym.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Atriskel ponad rok temu
    i tylko mur trzymie łzy ...
  • Poncki ponad rok temu
    Tak jakby lady tylko z pazurem...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania