rozkmina

Trudno jest odnaleźć sens życia. Jak ciężko jest bez przyjaciół chociaż się ich ma. Niby są a i tak ich nie ma. Zamiast z nimi spędzać czas sama zadręczam się tym co mnie martwi i cieszy. Nigdy nie chce niczyjej pomocy. Rodzice są ale ich nie ma. Nie potrafią normalnie porozmawiać tylko rozmawiają o pracy. Nie potrafią przekazać mi jakiejś wiedzy. Ciągle się boją i mówią, że nie osiągnę niczego w życiu. Kompletnie we mnie nie wierzą. Nie wychodzę nigdzie bo muszę im ciągle pomagać w domu. Nie mam im tego za złe , ale nie mogę z nimi normalnie o tym porozmawiać bo mnie wyśmieją. Im starsza się robię tym bardziej milknę i słucham tego czego nie chcę słyszeć. Czy to co chce przekazać mi życie to brak wiary w siebie i innych? Zazdrość o sukcesy innych? Nie wiem, ale wie, tylko jedno, że muszę rozwinąć się i oddalić od tej rzeczywistości , w której teraz się znajduję i zacząć nowy rozdział. Tylko nie mam pojęcia jak. Wiem, że nie chcę być jak moi rodzice, Chcę wyciągnąć z życia to co się da, ale jak zacząć? co zrobić?

Daria

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Morus 22.06.2021
    Wyciągnąć z życia ile się da?
    Cóż za egoizm. I cynizm.
  • D.E.M.O.N 23.06.2021
    dobra rada - WYRWIJ SIĘ i to jaknajszybciej ?
  • Abbie Faria 23.06.2021
    Jest wiele możliwości. Naucz się programować i zacznij pracować w firmie programistycznej. Poznaj chłopaka, wyjdź za niego i załóżcie wielką szczęśliwą rodzinę. Pomódl się o rozeznanie duchowe i spytaj się sama siebie czy nie nadajesz się do zakonu. Naucz się dobrze języka, co najmniej na B2 i wyjedź za granicę ze znajomymi. Skończ studia medyczne i pomagaj ludziom. Jak umiesz dobrze malować to namaluj kilka obrazów i staraj się o przyjęcie do ASP. Jak masz talent do muzyki i piękny głos zapisz się do jakiegoś chóru lub załóż z koleżankami jakiś fajny zespół muzyczny. Jak masz dobrą wyobraźnię, zacznij pisać książki i postaraj się je wydawać...
  • befana_di_campi 23.06.2021
    Okropny tytuł :]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania