Rozmowa

- Zima idzie.

- Dokładnie. Zacząłem ubierać się na cebulkę. Podkoszulek z krótkim rękawem, z długim, koszula, swetr, kamizelka, bluza, fufajka i ocieplana podwójnie kurtka.

- A czemu nosisz dziurawe spodnie?

- Żeby być choć w połowie modnym, a do tego nie chcę przegrzewać jąder.

- I tak ich nie używasz.

- Nigdy nie wiadomo, kiedy nadzieję się na jakąś kobietę.

- Prędzej sam zmienisz płeć.

- Przynajmniej bym przeszedł wcześniej na emeryturę. Kto wie, czy tak nie zrobię. A jeszcze pięćset plus może załapię.

- Ciekawe skąd, macicy ci raczej nie wstawią.

- Musiałbym zapłodnić pierszą gorszą, a jak urodzi dziecko zapłacę jej za oddanie malucha, przerobię się potem na babę i powiem, że to ja urodziłem. A jak mi udowodnią, że nie, skoro dziecko będzie miało moje DNA? Tata i mama w jednym.

- Tylko byś najpierw musiał znaleźć chętną, a z tym nie ma łatwo. Podejdziesz, a na sam widok cie oskarży o molestowanie i nękanie.

- Miałem tak kiedyś. Zagadałem do takiej jednej, a potem chciałem grzecznie wciągnąć do samochodu. Zaczęła się szarpać i krzyczeć: ”Pedofil, pedofil!", a ja się rozejrzałem i żadnego pedofila nie było w pobliżu. Kłamczucha.

- A ja kiedyś natknąłem się na plakat z napisem "Poszukiwany pedofil", no to się zgłosiłem, bo myślałem, że mi kasę dadzą. Podobno całkiem niezła robota, ale nie chcieli mnie wziąć bo już zatrudnili kogoś innego. No i nie pasowałem do rysopisu. Wybredni strasznie.

- Szałbiznes nie jest dla nas niestety. Z drugiej strony nie chciałbym, żeby mi dziennikarze do dupy zaglądali.

- Ano tak. Starość nie radość, a celebryci też mają przesrane. O czym to mówiliśmy?

- Zima idzie.

- Dokładnie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Nuncjusz 31.10.2019
    O. To niezłe
  • Nuncjusz 31.10.2019
    Rozmowa z samym sobą?
  • fanthomas 31.10.2019
    Interpretacje bywają różne
  • IgaIga 31.10.2019
    :D
  • fanthomas 31.10.2019
    To chyba dobrze
  • iNick 31.10.2019
    Zima idzie, pośmiałem się, ale z czego to? - a, że zima idzie.
  • fanthomas 31.10.2019
    A twój poprzedni nick bo nie wiem z kim rozmawiam
  • Nuncjusz 31.10.2019
    fanthomas YW
  • Ciekawy1 31.10.2019
    fanthomas janko szabrownik
  • fanthomas 31.10.2019
    a no tak podejrzewałem
  • iNick 31.10.2019
    fanthomas, przez kluczowy otwór - taką dziurkę.
  • JamCi 31.10.2019
    Hahaha kalesony może pod spód pod te dziurki. Będzie i modnie i ciepło tylko jajka przegrzane :-)
  • Nuncjusz 31.10.2019
    Na twardo
  • sensol 01.11.2019
    - Wkurzają mnie goście, którzy używają słowa dokładnie. Zauważyłeś, że powstała taka moda?
    - Dokładnie.
  • Canulas 01.11.2019
    "- Tylko byś najpierw musiał znaleźć chętną, a z tym nie ma łatwo. Podejdziesz, a na sam widok cie oskarży o molestowanie i nękanie." - cię

    Początek drętwy, ale dalej humor zwyżkuje. Jak przeczytałem: "no to się zgłosiłem" - dusza ma parsknęła.
  • 13mirek 01.11.2019
    Fajne.
    Interpretacji się chyba nie spodziewasz, bo przesłania tu raczej nie zawarłeś, ani głębi intelektualnej.
    Taki szorcik dla zabawy :)
  • Pan Buczybór 01.11.2019
    Świetne

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania